kimer Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Halla. Viftene på skjermkortet å prossesoren starter når jeg slår på bryteren på PSU`n, men pcen booter ikke. Har prøvd et annet hk men det hjelp ikke. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 siden du har prøvd ett nytt hk så vil jeg tippe at cpu er ødelagt. hvilken andre komponenter har du? Lenke til kommentar
kimer Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 jeg har MSI k8n SLI. Radeon x1950pro pci-ex16. amd Athlon p64 3700+. Kingston HyperX 2x 512 dual channel ddr 400. Men starter ikke bios hvis Cpu er død? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hmm... er ikke helt sikker.. hva med strømforsyning da? kan være systemet ikke får nok strøm. har du prøvd med andre minnebrikker eller en og en? hvis ingen av disse tingene hjelper så er det et mysterium. det høres jo liksom veldig ut som et hovedkort problem. Lenke til kommentar
kimer Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Har en Hiper 550W, burde holde det. Og ja, jeg har prøvd med en og en minnebrikke. Dette er et mysterium skjønner ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hardu klokket noe, hvis så klokke ned eller ta ut batteriet i hk Lenke til kommentar
kimer Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Nei, jeg har ikke klokket. Lenke til kommentar
kimer Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) ingen som har peil på hva det kan være? Endret 13. januar 2007 av kimer Lenke til kommentar
kimer Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hmm, nå starter viftene å går for fullt i ca 30sek før de stopper Nå har jeg også prøvd med en annen PSU, men det hjelp ikke noe. Lenke til kommentar
Christ0pher Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Halla. Viftene på skjermkortet å prossesoren starter når jeg slår på bryteren på PSU`n, men pcen booter ikke. Har prøvd et annet hk men det hjelp ikke. Er det noen som har noen tips? 7707130[/snapback] Jeg tviler sterkt på at CPU er ødelagt. Kan være det er noe gale med minnet ditt, eller med skjermkortet. Det tror jeg. Se om du kan teste med et annet minne Lenke til kommentar
Iudex Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det høres jo ut som et hovedkort problem men det kan godt tenkes det er skjermkortet. Bygde ei maskin her i går som ikke ville starte i det hele tatt hvor det viste seg at skjermkortet var problemet. Lenke til kommentar
kimer Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg tviler sterkt på at CPU er ødelagt. Kan være det er noe gale med minnet ditt, eller med skjermkortet. Det tror jeg. Se om du kan teste med et annet minne 7749251[/snapback] Jeg har testa med andre minnebrikker,men disse var en del år gamle så mulig de er døde. Og skjermkortet er helt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå