pellepirat6 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Legg inn matteprøver fra 1 klasse matematikk teoretisk!matematikk.pdf Endret 12. januar 2007 av pellepirat6 Lenke til kommentar
pellepirat6 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Naturfag prøve kosmos sf kap 2 for de som ikke har hatt det ennå SIden oppdateres ! ALLE SAMMEN LEGG INN PRØVER dere har hatt da hjelper vi hverandre,,, Pr_ve_naturfag_kosmos_sf_kap_2__elektroner_p__vandring_.doc Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hvilken vgs går du på? Noen av dem var vanskelige, mens andre var utrolig lette. Går i 10. Vel det vanskelige var det jeg ikke har lært til nå. Endret 12. januar 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
pellepirat6 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Dette er prøver frea mange forskjelligew skoler jeg har fått prøver fra forslkellige venneer. Husk jeg legger ut boktittel du får sannsynligvis samme prøve vis det er samme bok siden lærerne har eget nettsted med alle prøve. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Noen som har noen prøver fra Sigma 1T boka? (A) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 For noen skrullinger dere er. Om dette ikke teller på karakteren (om jeg har forstått det rett), hvorfor jukser dere da for å sabotere statistikken? Vil dere, ærlig talt, ikke ha et system hvor skolevesenet er i kontinuerlig forbedring? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dere har jo ikke samme prøver heller da Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det var fine faktoriseringer der. Jeg kan ikke huske at vi fikk så sammensatte uttrykk på 1MX. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå