Konsoll Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Er 30 år. Gift og har to små barn. Har nylig gjort comeback på spillefronten siden jeg hadde C64 og Amiga på 80-tallet. Må vurdere nøye når jeg kan sette av tid til spilling. Ikke særlig populært hos fruen når hun synes jeg prioriterer tiden for mye på datamaskinen Kan være kjipt når det klør i "spillefingrene" :sad: Sitter av og til å spiller fra 11/12 om kvelden til 2 på natta! _________________ Dell P4 2.53Ghz 512Mb RdRam 120Gb HDD GF4 Ti4600 DVD+RW/CD-R/RW Santa Cruz lydkort <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-03 16:04 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-03 16:05 ] Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 La inn det nye New World Order i går og satt til 4 i natt og gamet... he he! Jeg er 29 år. Men ingen ting slår de gamle MAME's :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 27 den 10ende. spiller battlefield nå for tia, og litt andre spill også, jobber ennå med å spille igjennom half life, men har bare kommet ned i jærnbanetunnellene. begynte å spille dataspill på c64 til en kamerat, og har aldri klart å slutte med det. tror det har noe å gjøre med selvrealiserings behovet mitt, men drit i det, det er jo gøy. spill jeg gleder meg til: Breed og unreal 2. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-11-26 23:44, skrev Aasgaard:*lol* Dere får meg til å føle meg som en liten snørrunge, er bare 20! :wink: Jeg er 15.. jeg føler meg miiinst :razz: http://www.paincreators.net/~kirler/galler...&img=pic053.jpg til alle lego fans Lenke til kommentar
GeForce4 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er snart 40 og spiller F1 Racing Championship online hver dag. Hvorfor er det så få normenn som spiller F1 spill online? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ser ut til at jeg har mange år igjen med spilling :smile: Er 21 år og jeg spiller alt som er tilgjengelig på xbox og pc. Nå i det siste har det blitt utrolig mye cs, men det er jo bare moro. Damer ser jo en del på tv, og da er det bare å benytte anledningen så fort den byr seg. Og som det ble sagt i en tidligere post her, dama sier fort i fra når det er nok. Da er det bare å krype til korset, og kanskje be en stille bønn om at Ricky Lake snart skal begynne. Kommer aldri til å bli lei spilling. Det er nesten et must :razz: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 hehe gamlinger alle saman her eg lurer på kven som ville ha stukka av med handbak seieren her ^^ Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 20, går i war3 gitt :razz: Noen gode der ute? (level 11 orc) Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg er 24 da, men jeg har spilt sånne gamle nintendo spill (donkey-kong brettbart pip-pip-spill) siden dag 40 da jeg lå inni magan til mutters.... Kommer nok til å spille i grava og tenker jeg. Fake: CS ja.. Hehe... MP5NAVY er grom vettu.. :wink: Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg er selv 31 og har kone og tre barn. Jeg spiller litt hver dag (men ikke overvettes mye). Jeg har plassert PCn i stua slik at jeg kan fyre opp et spill når kona ser på Ally McBeal. Det føles mer sosialt å spille i stua i steden for å lukke seg inne på et rom. Kona klager derfor aldri når jeg spiller. Jeg må bare sørge for å ha headsettet halvveis på slik at jeg hører hva hun sier når hun snakker til meg :wink: Når det gjelder ungene, så er eldstemann interessert i spilling også. Jeg rota fram Frogger 2 forleden og både jeg og poden er helt hekta for tiden. I Frogger 2 får man de gamle, klassiske C64 brettene som bonus brett. Det er et syn å se forskjellen i grafikk fra da til nå! Frogger var for meg spillet over alle spill på C64. Det var et av de første spillene som kom med skikkelig musikk der man faktisk kunne velge hvilken sang man skulle høre på ... Lenke til kommentar
Konsoll Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Tirsdags kveld er spilldag! :smile: Da ser dama på Ally, Friends, og Kongen av Queens på tv2. Ungene sover. Pc står såklart i stua. _________________ Dell P4 2.53Ghz 512Mb RdRam 120Gb HDD GF4 Ti4600 DVD+RW/CD-R/RW Santa Cruz lydkort [ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-04 16:31 ] Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Det går vel mest i CS (Steyr Aug!)War 3 (Night elves 7 hard) og litt UT2K3 Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-11-27 12:45, skrev Zweibart:38-årig Hardcore Return to Castle Wolfenstein-spiller søker andre med samme interesse. Du bør komme deg på irc om du ikke allerede er det. (enda en flott måte å rote bort masse tid.) client kan du skaffe på f.eks http://www.mirc.com Det er et nettverk som heter Quakenet, som samler alle med over middels interesse for spill online. Der finner du folk i alle aldre, som spiller alle typer spill. En grei quakenet server er oslo.no.quakenet.eu.org og om du er interessert i rtcw kan jeg anbefale #rtcw.no, som er et sted der store deler av den skandinaviske rtcw "eliten" er samlet. Sjekk forøvrig ut http://www.rtcw.no for mer info. (om dette høres helt gresk ut, finnes det faq`s og info om irc på web) Selv er jeg 26 år, og spiller aktivt rtcw i internasjonale turneringer og ligaer. Har vært hekta på "klan-miljø" og organisert multiplayer spilling siden quakeworld dagene. Lenke til kommentar
tiger.no Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei, er snart 40, har 3 barn og kjenner "problemet" med fruen i huset som ikke liker all spillinga. Har nå 3 PC'er på et eget rom, 1 kun for videoredigering, regnskap og annet seriøst arbeide, en som internet gateway og siste som ren spillemaskin. Cluet er å slå av skjermen på spille PC'en og kun sitte ved den "seriøse" maskinen når madammen er i ansmarsj. Må si at videroredigering og regnskap kan være ganske tidkrevende utover natten.......... Er ellers mye ute på MOHAA servere og kanskje snart BF1942. Har vært totalt hekta på PC spill siden jeg kom over den første "Space Invaders"-klonen i 1982. Har ellers gleden av å jobbe med - og ikke minst teste - det meste av kraftige PC'er og grafikkort på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå