SnowDOG_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er 22 1/2 og spiller for harde livet! Kommer til å spille helt til eg blir lei Dvs ADLRI! Lenke til kommentar
aircooled Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg er 28, og har spilt siden jeg satt og lekte meg med C64 maskinen min. Har ikke tenkt å slutte heller. Når jeg kommer på gamlehjem, bør de bare ha en server så jeg og de andre gamlingene kan sitte og spille MP Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Er 30 år og har spilt siden jeg fikk Atari VCS 2600 i julegave for noen år siden. Lenke til kommentar
olais Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Ikke overvettes mange "oldinger" her.. Litt rart forresten at voksne folk av og til sier at du er for gammel til å holde på med slikt. Men samtidig går de selv på fotballkamp. For de som ikke vet det er det et spill hvor 22 voksne menn driver og springer rundt etter ei lærkule samtidig som tilskuerne står og roper i ekstase..... Ja ja... Før spilte jeg bare singleplayer mot maskina,...men nå har jeg "oppdaget" multiplayer.... DET er morro det.... Men så var det der med kona.. hmm... har ikke kommet på noen god løsning på det ennå. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 01:09, skrev psilocybe: Quote: Den 2002-11-27 00:25, skrev zuperMensch: Blir fortere lei av spill nå enn før :sad: jah.. de lager ikke spill sånn som de gjorde før i tiden. civilization.. ufo: enemy unknown.. *mimre, mimre* Noen gang tenkt på det at du faktisk blir eldre (og evt. mer moden) og vokser i fra deg interessen for spilling? Spilla har nok ikke blitt dårligere, men det er vel det man blir voksen etterhvert, og da er det ofte naturlig å bli lei spilling og tenke på no annet :smile: Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 71-modell... For tida hekta på Halo... :smile: Lenke til kommentar
Zweibart Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 38-årig Hardcore Return to Castle Wolfenstein-spiller søker andre med samme interesse. Selv om det er en balansegang mellom jobb, familie og spill, er og blir NetGaming min store hobby. Etter å ha forsøkt en del Rollegreier (Dark Age of Camelot og Dungeon Siege), er jeg nå helt hekta på RtCW, MoHAA, BF1942 og wwiionline.com. CS er liksom litt historisk. Ta gjerne kontakt. ICQ 131899353 Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg er 27, og jeg spiller CS "rett som det er" I tillegg GhostRecon og BF1942. Lenke til kommentar
Zweibart Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 38-årig Hardcore Return to Castle Wolfenstein-spiller søker andre med samme interesse. Selv om det er en balansegang mellom jobb, familie og spill, er og blir NetGaming min store hobby. Etter å ha forsøkt en del Rollegreier (Dark Age of Camelot og Dungeon Siege), er jeg nå helt hekta på RtCW, MoHAA, BF1942 og wwiionline.com. CS er liksom litt historisk. Ta gjerne kontakt. ICQ 131899353 Lenke til kommentar
mort603 Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Dette skulle "mor" (les kone/frue) ha lest! :smile: Er 39, men har det fortsatt moro foran skjermen med div. spill. Foretrekker noenlunde realistiske som CS eller SoF og MOHAA. Men nå har jeg nettopp rundet LoTR-Fellowship of the ring. Kjempeskuff!!! Sluttet jo før det var kommet skikkelig igang! Ellers er Mafia OK. :smile: Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jeg er 23, skal aldri slutte å spille foreldrene mine lurer på når jeg skal slutte å "leke" som dem sier. Hvorfor skal en slutte å ha det morro ? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-27 10:39, skrev olais:Men så var det der med kona.. hmm... har ikke kommet på noen god løsning på det ennå. Heh, nei. Det er ikke lett. Si ifra hvis du kommer på noe lurt, hihi... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Noen gang tenkt på det at du faktisk blir eldre (og evt. mer moden) og vokser i fra deg interessen for spilling? Spilla har nok ikke blitt dårligere, men det er vel det man blir voksen etterhvert, og da er det ofte naturlig å bli lei spilling og tenke på no annet :smile: Interesser kan jo komme og gå, men kan variere *uavhengig* av personlighetsmessig modning :smile: Jeg er 35 og spillmessig mest opptatt av FPS`er. Jeg begynte med spilling ganske sent, dvs. da Doom 1 kom på banen. Etter det var det ingen vei tilbake. Har fått med meg en del titler, særlig på FPS-markedet. Om ikke spillene blir "dårligere" så kan det tenkes at man selv blir mer kresen, eller at man blir mer bevisst på hva man faktisk liker. - og spillinteressen kan overleve selv om man har kone & barn :smile: edit: fjernet en smiley [ Denne Melding var redigert av: Zardoz på 2002-11-27 13:50 ] Lenke til kommentar
aircooled Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Min løsning på "koneproblemet" er å spille når hun ser på hotell cæsar og annet guff. Da er jeg ikke langt unna pc. Hun sier foresten klart fra når hun synes det er nok spilling :smile: Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 husker det gode gamle tombs toomb til vic 20. måtte ut med 600 kroner for et stykk 512 k ekstended ram eller noe sånt. Nå er jeg 29 og like frelst på spill. Det har vel faktisk egentelig bare blitt være. ( eller bedre). kommer an på øynene som ser. Samboeren min er ikke alltid like imponert. Hun har lyst på nye klær, men har ikke råd og jeg svir av penger på data og spill. Men har man en hobby så har man en hobby Play more life is short... Lenke til kommentar
^Art^Johansen Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 fattern er 58 år å spiller kabal på pc^n nesten vær dag. det er jo å spille dette oxo:)), er selv 25 å spiller Unreal nesten vær dag Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Men så var det der med kona.. hmm... har ikke kommet på noen god løsning på det ennå. Ikke noe problem, kjøp en PC til henne også! :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jeg og søker "likesinnede" gamere.. så lenge dere er over 14 og liker spill som sof2, cs, Urban Terror, Strike Force, eller andre morsomme fps.. så ta kontakt.. icq: 149053536 msn: [email protected] men si fra hvem dere er på første melding. :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg er 21 år og spiller nesten hver dag. Surfer mest på nettet og laster ned filmer, TV-serier osv. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg er 30 år, og har vært med i Unreal Tournament klan i over 2 år nå. Unreal Tournament er det første og eneste spillet jeg er blitt skikkelig hekta på. Multiplayer er tingen. Jeg er vel en av veldig få over 30 som ikke spiller camperstr... eh.. jeg mener counterstrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå