Gå til innhold

Hvem er eldst av de som spiller dataspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overvettes mange "oldinger" her.. Litt rart forresten at voksne folk av og til sier at du er for gammel til å holde på med slikt. Men samtidig går de selv på fotballkamp. For de som ikke vet det er det et spill hvor 22 voksne menn driver og springer rundt etter ei lærkule samtidig som tilskuerne står og roper i ekstase..... Ja ja...

Før spilte jeg bare singleplayer mot maskina,...men nå har jeg "oppdaget" multiplayer.... DET er morro det.... Men så var det der med kona.. hmm... har ikke kommet på noen god løsning på det ennå.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-27 01:09, skrev psilocybe:

Quote:


Den 2002-11-27 00:25, skrev zuperMensch:


Blir fortere lei av spill nå enn før :sad:



 

jah.. de lager ikke spill sånn som de gjorde før i tiden.

 

civilization.. ufo: enemy unknown.. *mimre, mimre*

 

 

 

Noen gang tenkt på det at du faktisk blir eldre (og evt. mer moden) og vokser i fra deg interessen for spilling? Spilla har nok ikke blitt dårligere, men det er vel det man blir voksen etterhvert, og da er det ofte naturlig å bli lei spilling og tenke på no annet :smile:

Lenke til kommentar

38-årig Hardcore Return to Castle Wolfenstein-spiller søker andre med samme interesse.

 

Selv om det er en balansegang mellom jobb, familie og spill, er og blir NetGaming min store hobby.

 

Etter å ha forsøkt en del Rollegreier (Dark Age of Camelot og Dungeon Siege), er jeg nå helt hekta på RtCW, MoHAA, BF1942 og wwiionline.com. CS er liksom litt historisk.

 

Ta gjerne kontakt. ICQ 131899353

Lenke til kommentar

38-årig Hardcore Return to Castle Wolfenstein-spiller søker andre med samme interesse.

 

Selv om det er en balansegang mellom jobb, familie og spill, er og blir NetGaming min store hobby.

 

Etter å ha forsøkt en del Rollegreier (Dark Age of Camelot og Dungeon Siege), er jeg nå helt hekta på RtCW, MoHAA, BF1942 og wwiionline.com. CS er liksom litt historisk.

 

Ta gjerne kontakt. ICQ 131899353

Lenke til kommentar

Dette skulle "mor" (les kone/frue) ha lest! :smile:

Er 39, men har det fortsatt moro foran skjermen med div. spill. Foretrekker noenlunde realistiske som CS eller SoF og MOHAA. Men nå har jeg nettopp rundet LoTR-Fellowship of the ring. Kjempeskuff!!! Sluttet jo før det var kommet skikkelig igang! Ellers er Mafia OK. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Noen gang tenkt på det at du faktisk blir eldre (og evt. mer moden) og vokser i fra deg interessen for spilling? Spilla har nok ikke blitt dårligere, men det er vel det man blir voksen etterhvert, og da er det ofte naturlig å bli lei spilling og tenke på no annet :smile:


 

Interesser kan jo komme og gå, men kan variere *uavhengig* av personlighetsmessig modning :smile:

 

Jeg er 35 og spillmessig mest opptatt av FPS`er. Jeg begynte med spilling ganske sent, dvs. da Doom 1 kom på banen. Etter det var det ingen vei tilbake. Har fått med meg en del titler, særlig på FPS-markedet. Om ikke spillene blir "dårligere" så kan det tenkes at man selv blir mer kresen, eller at man blir mer bevisst på hva man faktisk liker.

 

- og spillinteressen kan overleve selv om man har kone & barn :smile:

 

edit: fjernet en smiley

 

[ Denne Melding var redigert av: Zardoz på 2002-11-27 13:50 ]

Lenke til kommentar

husker det gode gamle tombs toomb til vic 20.

måtte ut med 600 kroner for et stykk 512 k ekstended ram eller noe sånt. Nå er jeg 29 og like frelst på spill. Det har vel faktisk egentelig bare blitt være.

( eller bedre). kommer an på øynene som ser.

Samboeren min er ikke alltid like imponert. Hun har lyst på nye klær, men har ikke råd og jeg svir av penger på data og spill. Men har man en hobby så har man en hobby

 

Play more life is short...

Lenke til kommentar

Jeg er 30 år, og har vært med i Unreal Tournament klan i over 2 år nå. Unreal Tournament er det første og eneste spillet jeg er blitt skikkelig hekta på. Multiplayer er tingen.

 

Jeg er vel en av veldig få over 30 som ikke spiller camperstr... eh.. jeg mener counterstrike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...