Joddleif Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nokia 1110, eller 1100 eller hva de heter de der burde jo gå fint inn i den beskrivelsen?Jo'a. Men enda større knapper hadde nok vært å foretrekke av flere eldre. Men ellers er jo 1100 et fint alternativ for eldre folk. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Bestemora mi fikk mobiltelefon til 80-årsdagen. Hun sender meldinger som bare det 7712368[/snapback] klarer verken mormor eller farfar! farmor kunne det vel sånn halvveis om hun fikk litt hjelp ;P Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Morfaren min er en ren teknofreak. Ok, da, kansje ikke ren, men han har både mobil, laptop, stasjonær og gps-dings. Det eneste som er litt sært er at når han fra tid til annen bytter mobil så er kriteriet: Skal ikke ha kamera! Han er forøvrig 73 år. Mormor har fått seg SE K750i for ikke lenge siden nå. Hun skjønner ikke særlig og jeg får stadig spørsmål om sånt som "hvordan får jeg av tastesperren?" og "er den utladet når det ikke kommer noe når jeg trykker". Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Men når morfar ikke ikke har internet og nekter og oppdatere pcen sin for å gjøre det vil ødelegge livet hans sier han og så kjøper han mobil og begynner å klikke på den, jeg mener en mobil ødelegger vel like mye som internett. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Morfaren min er en ren teknofreak. Ok, da, kansje ikke ren, men han har både mobil, laptop, stasjonær og gps-dings. Det eneste som er litt sært er at når han fra tid til annen bytter mobil så er kriteriet: Skal ikke ha kamera! Han er forøvrig 73 år. Mormor har fått seg SE K750i for ikke lenge siden nå. Hun skjønner ikke særlig og jeg får stadig spørsmål om sånt som "hvordan får jeg av tastesperren?" og "er den utladet når det ikke kommer noe når jeg trykker". 8058844[/snapback] Da er han like "sær" som meg. Jeg trenger heller ikke noe kamera i en mobil. Jeg har et bra kamera og har ikke behov for noe halvbra amatørkamera. Jeg vektlegger funksjoner som epost, wap, radio o.l. Jeg har til dags dato ikke forstått denne evindelige sutringen over kamera i mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå