Sitronade Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Fikk meg en 8gb's minnepinne fra Samsung. Problemet er nå at da jeg plugger den inn i Pc'en og instalerer drivere ( som sikker ikke trengs til WinXP) får jeg jeg ikke kommer inn på den, heller ikke overført noe på den. Da jeg dobbelklikker for å åpne den kommer ''Sett inn en disk i stasjon X''. Hva kan problemet være? Får heller ikke formatert den og den viser ikke hvor mye plass som er igjen på den. Hva kan problemet være? Takker for alle svar, håper noen ka hjelpe meg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Uinstaller driverne og se om det hjelper. Hvis ikke, så bare la vær å installere drivene neste gang du skal bruke den. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Har avinstalert driverne ett par ganger men hver gang jeg putter den inn i USB porten kommer ''Funnet ny maskinvare'' og sekunder etterpå kommer ''Ny maskinvare funnet, installert of klar til bruk''. Men har fortsatt samme problem. Hva mer kan jeg prøve? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvis den ikke har vært ibruk før så er den RAW. Har du prøvd å formatere under diskbehandling (eller noe slikt), i høyreklikk menyen til min datamaskin? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Nei, den er ikke vert i bruk før. Minnepinnen står ikke oppgitt i listen over hardisker i diskbehandlingen. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Prøv den på en fysisk annen maskin med win2k/XP uten å installere drivere. Hvis den heller ikke virker da, så er det god grunn til å tro at det er minnepenna som er defekt. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Har prøvd den i andre maskiner med xp, funker ikke der heller. btw: Det stå ''intet medium'' på minnebrikken på datamaskinbehandling Endret 14. januar 2007 av Sitronade Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Da er det mest sansynligvis feil med brikken. Er nok best å sende den i retur. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ser ut til at jeg sender den tilbake ja. Takk for all hjelp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå