Gå til innhold

Tåpligste programleder noen gang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun (Line V) sitter i det minste og tar/retter på puppene sine hele tiden.

7794240[/snapback]

Hehe, jaja. Om du sitter og onanerer til Sonen blir din egen sak. :thumbup: Selvom hun er ei pen jente, hadde jeg ikke tatt henne med fire søppelsekker over hodet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nominerer alle programlederne på Voice TV untatt Madcon. Er det virkelig mulig å lire av seg så mye svada daglig? og hun derre nordlendingen med den skjærende stemmen gir meg nerveproblemer etter 2 minutter.

7800797[/snapback]

Nå er jeg selv nordlending, men må si meg helt enig! Alt hun sier er i tillegg bare crap. Bare sinnsykt unyttig og irriterende stoff om kjendiser. Madcon er ikke stort bedre de heller, jeg får fnatt av å se på de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husker ikke navnet på hu men hu var programleder i studio i store deler av Rally Norway. Hu virker ikke intr i det hu driver, lirer av seg mange dårlige vitser, eier ikke sjarm og verst av alt stiller hu de flaueste spørsmål, spesielt når det er utenlandske gjester i studio. Det gjelder forsåvidt all norsk media: "Hva synes du om Norge? Liker du deg i Norge? Synes du Norge skal få et nytt rally? Gjorde de norske guttene det bra? Gjorde han norske mekanikeren på laget ditt det bra? Måtte bare skru av pga hu.

Lenke til kommentar
Husker ikke navnet på hu men hu var programleder i studio i store deler av Rally Norway. Hu virker ikke intr i det hu driver, lirer av seg mange dårlige vitser, eier ikke sjarm og verst av alt stiller hu de flaueste spørsmål, spesielt når det er utenlandske gjester i studio. Det gjelder forsåvidt all norsk media: "Hva synes du om Norge? Liker du deg i Norge? Synes du Norge skal få et nytt rally? Gjorde de norske guttene det bra? Gjorde han norske mekanikeren på laget ditt det bra? Måtte bare skru av pga hu.

7991760[/snapback]

Det fikk meg til å tenke på noe. De karene i studio slo til med en piggavgift-vits, en i klassen min kom med et spontant -"Den var så tørr at jeg må drikke".

Samtlige programmledere på Mess-TV, Sonen, divrese quiz programmer som går på TV Norge og den svenske kokken som har det mat programmet på NRK (Tinas kjøkken?) stiller på del første plass. Ja, så har du Jan Erik Larsen (aka. Autofil Larsen). Han er i bunn og grunn ganske grei, men all den psykopatiske fliringen trekker veldig ned. Alt med måte.

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ingen på min hat liste som faktisk kan kalle seg programleder, men likevel.

"Simen" - F*** du er plagsom!

"Ricky Lake" - Gud og bedre, har sett en episode, det var nok for 3 generasjoner!

"Oprah" - Fyttigrisen, det er bare trist!

Kommer sikkert med mye mer etterhvert ...

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Er ikke akkurat en programleder, men han fyren som presenterer "møkkajobber" i reklamepausene på discovery. MØKKAJJOOOBBBER! Får lyst til å oppsøke fyren bare for å fått han avlivet.

Ellers er det standardbesettning over hatobjekter: Dan-Børge aka crazykrølltopp, messtv generelt, sonen, alle lignende programmer som de to foregående, Synnøve Svabø er bare direkte kvalm, han ene på god morgen norge, hun høye som hadde idol sammen med hun lille for noen år siden (husker ikke navnet)... For å ikke glemme alle AFV AFA og alle sånne forbanna dritprogrammer som ikke finnes tidig i H*******

Tror listen kunne ha vart i en evighet, men slutter her :p

Sikkert en grunn hvorfor jeg ikke ser på tv lengre ^^

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat en programleder, men han fyren som presenterer "møkkajobber" i reklamepausene på discovery. MØKKAJJOOOBBBER! Får lyst til å oppsøke fyren bare for å fått han avlivet.

8024887[/snapback]

Hva er galt med han? Han har noen korny kommentarer noen ganger, men synes han takler programlederjobben fint. Det er sikkert ikke så enkelt å være morsom når du står med kloakk opp til knærne.

Lenke til kommentar

8024887[/snapback]

Hva er galt med han? Han har noen korny kommentarer noen ganger, men synes han takler programlederjobben fint. Det er sikkert ikke så enkelt å være morsom når du står med kloakk opp til knærne.

8028203[/snapback]

Snakker ikke om selve programlederen, snakker om han østlendingen som presenterer programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...