Cyberfrog Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg hadde kanskje kjøpt en "Spider"-DVD . Takk for det klippet, er jo så tragisk at det blir morsomt. Tror jeg så et par av programmene også, men har fortrengt det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 På Melodi Grand Prix i går, gikk det faktisk an å holde ut Synnøve Svabø. Men så er det jo et program hvor det ikke er fritt frem for å lage dårlige vitser. Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tande P og Dan Børge Akerø. Tørrere humor skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Programlederen av "Splitter pine gal" på TV2 Zebra er horribel. Verdens værste vitser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tande P og Dan Børge Akerø.Tørrere humor skal man lete lenge etter. 7771236[/snapback] Så enig, så enig... Hvordan kan det ha seg at disse to blir programledere for program etter program. De som velger dem som programledere må jo være hjerneskadet eller tatt seg et par pils for mye! Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Håvard Lilleheie i Manshow på TV2 Zebra... hjelper heller ikke at programmet er så ræva. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Håvard Lilleheie i Manshow på TV2 Zebra... hjelper heller ikke at programmet er så ræva. 7771360[/snapback] Da er du homse eller kjerring... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Bob Saget Ingen er dårligere enn ham.. Han var selvsagt den originale programlederen for AFV, eller AFHV som det het da han ledet programmet fra 89-97.. Noen husker ham kanskje fra "Full house".. http://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Saget Eneste delvis morsomme han har gjort er en versjon av The Aristocrats i filmen med samme navn.. Om du ikke har sett ham i AFV så vet du ikke hva dårlig humor er. Etterfølgerne hans i showet er faktisk hysterisk morsomme, om det sier noe om nivået på denne mannen.. Dette er selvsagt verden mest tåpelige programleder, Norges dårligste må vel bli noen av folka på sonen eller mess-tv.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Eneste delvis morsomme han har gjort er en versjon av The Aristocrats i filmen med samme navn.. 7772168[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett standup-showet hans, eller opptredenen i Entourage, eller musikkvideoen med Stu Stone og Jamie Kennedy, eller cameoen i Half Baked, eller hørt sangen hans "Danny Tanner was not gay". Han er en utrolig morsom komiker som tjente seg rik på å ha teit, familievennlig humor, og han rocker i samtlige retninger. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du har delvis rett, har unngått fyren så mye som jeg kan, men med AFV og Full house ble jeg mettet. Jeg må innrømme at jeg ikke har sett alt han har gjort, men ingen kan påstå at det finnes en verre opptreden enn det han gjorde i AFV fra 89-97. Har dessverre også til tider switchet innom Full house og.. Kanskje har han sine morsomme øyeblikk, slik som i Aristocrats, men på grunnlag av AFV så er han i særklasse tidenes værste programleder.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Etter man har sett hvordan han egentlig er, så blir det faktisk ganske morsomt å se ham i AFHV og Full House. Replikker i Danny Tanner was not Gay inkluderer "Kimmy Gibbler got it "this way"" gir deg et helt nytt syn på mannen. ^^ Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Enig med SteffyPants her ang. Bob Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Min værstingliste Line Victoria Husby (fordi hu har en skjærende stemme som kan snu folk i grava og babler i et sett.) Simen Askjer (fordi han er en tjos...andre har allerede sagt det som trengs) Han skalla fyrn i sonen på tv2 (husker ikke hva han het men han tror han eier verden når han sitter der og spiller metall og rock.) *ingen bilde* Liza Stokke (fordi hu går rundt med det pålimte gliset som lyser av skjult forakt, er sikker på at det skjuler seg et uhyggelig vesen bak det "smilet" ) Dr. Phil (Fordi han virker naiv, teit og irriterend og når han skal klemme på "pasientene" sine så får jeg lyst til å knuse tv`n) Matt Gallant (Pga det stive smilet og de ekstremt dårlige komentarene han kommer med) Ashton Kutcher (Fordi han tror han eier absolutt alle og er "hard") Reza Mahammad ( Greit fyrn er homofil, men* må* han hele tiden fnise,knekke hender og ta på folk på en serdelses herslig måte? isj...) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har sett programmet: "Verdens villeste politijakter", eller noe sånt på ZTV. Gikk vel også på Tv Norge under navnet "Farlige Sjåfører". Det har du en grusom programleder. "I'm sheriff John Bunnel. Crooks are getting faster and MORE dangerous, but the police have developed a new bag of tricks. So, buckle up, cause the chase is on" The master at work 7753496[/snapback] John Bunnel må være en av de mest underholdende programlederne ever! Elsker han og entusiasmen hans! Han klarer på en god måte å legge ut at "Crime doesn't pay" og at alle badguys blir tatt Tore på Sporet må være den værste. Plutselig en dag står pedo-Tore på døra di med gode nyheter. Du ber han selvfølgelig inn, det er uskyldige Tore. Men det man ikke er klar over er at du da ender opp i kjelleren hans, kappa i småbiter med motorsag, mens Tore skriker nesten orgasmisk "Hvorfor forlatet du ungen din!? Ditt monster!" Tore er seriemorder. Det er jeg sikker på med det blikket der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Min værstingliste Line Victoria Husby (fordi hu har en skjærende stemme som kan snu folk i grava og babler i et sett.) Simen Askjer (fordi han er en tjos...andre har allerede sagt det som trengs) Han skalla fyrn i sonen på tv2 (husker ikke hva han het men han tror han eier verden når han sitter der og spiller metall og rock.) *ingen bilde* Liza Stokke (fordi hu går rundt med det pålimte gliset som lyser av skjult forakt, er sikker på at det skjuler seg et uhyggelig vesen bak det "smilet" ) Dr. Phil (Fordi han virker naiv, teit og irriterend og når han skal klemme på "pasientene" sine så får jeg lyst til å knuse tv`n) Matt Gallant (Pga det stive smilet og de ekstremt dårlige komentarene han kommer med) Ashton Kutcher (Fordi han tror han eier absolutt alle og er "hard") Reza Mahammad ( Greit fyrn er homofil, men* må* han hele tiden fnise,knekke hender og ta på folk på en serdelses herslig måte? isj...) 7772683[/snapback] Hva slags programledere er dette da..? Tror ikke jeg har sett noen av dem før, untatt jeg kjenner igjen han på bilde 4 tror jeg. Men er ikke det en Amr. skuespiller da..? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 nåh.. De gangene jeg har vært en natteravn og sett på TV midt på svarte natta, så synes jeg faktisk Line Victoria Husby har vært en veldig god programleder.. eller, er vel kanskje hun jeg liker best av de alle.. Men, det skal nå sies at det ikke sier stort.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tore på Sporet må være den værste. Plutselig en dag står pedo-Tore på døra di med gode nyheter. Du ber han selvfølgelig inn, det er uskyldige Tore. Men det man ikke er klar over er at du da ender opp i kjelleren hans, kappa i småbiter med motorsag, mens Tore skriker nesten orgasmisk "Hvorfor forlatet du ungen din!? Ditt monster!" Tore er seriemorder. Det er jeg sikker på med det blikket der. 7772727[/snapback] Der gjorde du dagen min lysere mushi... Lo så folk stirra på meg :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva slags programledere er dette da..? Tror ikke jeg har sett noen av dem før, untatt jeg kjenner igjen han på bilde 4 tror jeg. Men er ikke det en Amr. skuespiller da..? 7773186[/snapback] Han spiller en rolle i "That 70's Show". Har ikke sett han i så mye annet, men synes han gjør en god rolle i den serien. Jo, foresten, har sett han i et eller annet sånt skjult-kamera program også. Husker ikke om han var programleder eller ble lurt, men Britney Spears var med også, og mener å huske at hun var kjæresten hans? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Truls Nebell med sin særegne stil (til tider fascinerende), var i sin tid på TVNorge og senere TV2. Nå for tiden har sikkert folk lagt merke til at han har kommentert bl.a. EM-kvalifiseringen i bordtennis og NM Feltridning, Kjøring og Fjordhest. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 nåh.. De gangene jeg har vært en natteravn og sett på TV midt på svarte natta, så synes jeg faktisk Line Victoria Husby har vært en veldig god programleder.. eller, er vel kanskje hun jeg liker best av de alle.. Men, det skal nå sies at det ikke sier stort.. 7773999[/snapback] Nei vær så snill da! Hadde jeg havna på ei øde øy med den dama der, hadde det bare vært en ting å gjøre! Makan til slitsomt vesen skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå