Gå til innhold

Tåpligste programleder noen gang?

Anbefalte innlegg

Han der homofile på et eller annet "interaktivt tv-show". Tror han heter Johannes. Fy faen han er irriterende. Hater også programlederen på AFV. Tror han heter John Bergeron. Han prøver å virke så morsom, men jeg har enda ikke flirt av en eneste kommentar. Var bedre med de to andre programlederne, siden dama i det minste var bra å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han der homofile på et eller annet "interaktivt tv-show". Tror han heter Johannes. Fy faen han er irriterende. Hater også programlederen på AFV. Tror han heter John Bergeron. Han prøver å virke så morsom, men jeg har enda ikke flirt av en eneste kommentar. Var bedre med de to andre programlederne, siden dama i det minste var bra å se på.

7717413[/snapback]

Enig med begge de to du nevnte!! Vil også si at jeg ikke fordrar han der som leder beat for beat på nrk1. Han liker jeg ikke!

Lenke til kommentar
dan børge akerød

7715756[/snapback]

Støttes. Vond stemme og kjønshår på hodet :!:

Må legge til Carsten Skjelbreid, og alle de andre "morroklumpene" i superfloppen og nytt på nytt-forsøket til TV2: "Best uten ball". Snakk om pinlig stillhet etter vitsene... Verre enn 9 av 10, faktisk.Best_uten_ball_86675m.jpg

Lenke til kommentar

Da NRK2 ble lansert på 90 tallet engang, var et av programmene Spider som handla om Internett. Prgramleder var Erik Meyn.. Han løp rundt i studio og hoppa opp og ned mens han skreik og bar seg om irc, usenet og html. Det var ingenting å si på engasjementet. Omtrent som Jan Erik Larsen på Speed og Knut Jørgen Ødegaard høy på koffein samtidig. Kameramannen hadde Parkinson. Hele greia gikk live, og det gikk som regel på trynet hver gang Erik skulle vise fram noen kule Internett-greier. Erik likte også å ta en sang han hadde laga sjøl innimellom. Se

for et eksempel.

Spider ble slakta nord og ned og varte ikke lenge. I ettertid har jeg og venner flirt godt når vi har mimret om programmet. En kultkandidat. NRK burde gi det ut på DVD.

Lenke til kommentar
er så grusomt enig i alt her. Særlig han gjøken simen i sonen og han feite skalla. Han sitte natt på natt og sier "Send bla bla bla til super! Det er bla bla bla til SUPER!. JA, DERE HØRTE RIKTIG! SEND BLA BLA BLA OG ATTER BLA TIL  S U P E R! SÅ KAN DERE VINNE MANGE FETE PREMIER! der var det en anonym som stakk av med en premie og der var det en til" så setter han det på repeat natten gjennom. Jeg blir faktisk direkte forbanna av og se på programmet, og nei jeg sitter ikke hele natta og ser. 5 minutter så vil jeg rive hode av en gammel hund. Og han simen er som sagt, se på meg, jeg er deilig. "jeg hater og fikse meg på håret" *k9z*

blæh, gi meg et balltre nå.

7709128[/snapback]

Der har vi det .. SCV vet hva han / hun snakker om :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er hvertfall en person på Tv jeg ikke klarer, det er hun Fjørtoft hallodama på Nrk.

Den innbilske måten hun alltid sitter og gjør seg til og drøyer tiden er til å få fnatt av. Får bokstavelig talt fnatt av den dama...kan ikke hjelpe for det :blush:

Lenke til kommentar
Det må være Kathrine Moholt, fra bonderomantikken...

hun overdriver bestandig

7723140[/snapback]

Det er virkelig IKKE lov til å si noe negativt om Kathrine Moholt!! :mad: Noe man ikke liker om henne, så holder man munn! :hrm:

:innocent::love:

EDIT:

On-topic: Vil trekke frem hu møkkakjerringa som var med i Big Brother, sesong 3, og gikk over til MessTV etterpå.. fy FLATE!! :realmad::wallbash:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

hun overdriver bestandig

7723140[/snapback]

Så sant, så sant. Hun snakker jo til deltagerne som om de skulle være 5 år.

"Er du litt forelsket? Åååå, så spennende!!"

"Sitter du her i sandkassen du, da? åjåj, brumbrum!"

Lenke til kommentar

Noen som har sett programmet: "Verdens villeste politijakter", eller noe sånt på ZTV. Gikk vel også på Tv Norge under navnet "Farlige Sjåfører". Det har du en grusom programleder. "I'm sheriff John Bunnel. Crooks are getting faster and MORE dangerous, but the police have developed a new bag of tricks. So, buckle up, cause the chase is on"

The master at work

Lenke til kommentar

hun overdriver bestandig

7723140[/snapback]

Så sant, så sant. Hun snakker jo til deltagerne som om de skulle være 5 år.

"Er du litt forelsket? Åååå, så spennende!!"

"Sitter du her i sandkassen du, da? åjåj, brumbrum!"

7731941[/snapback]

*GLIS*

Men hun er søt da.

Lenke til kommentar
Hun lyshåra i Mythbusters (hun har et manne-lignende navn) fordi hun liksom skal være så morsom til tider

7709034[/snapback]

Går jo ikke ann å misslike noen i Mythbusters! Konge folk og et av de beste programmene som går!

Anyway når Vidar Lønn Arnesen kommer på besøk, da går jeg. Han er grusom å se på, litt det samme med Dan Børge Akerø. Begge er litt for glad i sin egen stemme og sitt eget fjes på TV.

Lenke til kommentar
Noen som har sett programmet: "Verdens villeste politijakter", eller noe sånt på ZTV. Gikk vel også på Tv Norge under navnet "Farlige Sjåfører". Det har du en grusom programleder. "I'm sheriff John Bunnel. Crooks are getting faster and MORE dangerous, but the police have developed a new bag of tricks. So, buckle up, cause the chase is on"

The master at work

7753496[/snapback]

Støttes.. Hele fyren ser ut som en dukke..

Synes også at de overdriver ekstremt i det programmet. Hvis det er en biljakt, og mistenkte kjører forbi en trailer med en klaring på 2-3 meter, så hører du en eller annen skrike "Oh my god!! He almost hit that trailer!! 2 inches away, man!"..

Så på det før, men etter 15 episoder ble det bare det samme..

Lenke til kommentar

Må vel være Vidar Dønn Barnesen som en nevner litt lenger oppe her. I alt av programmer han hadde, så skulle det på død og liv synges barnesanger hele tiden. Takk Gud for at de fikk han vekk fra lille-julaftenprogrammet på NRK som foreldrene mine alltid skal se på.

Ellers irriterte jeg meg veldig over en annen programleder på NRK for en stund siden. En sånn John Carew-lookalike som ledet et eller annet ungdomsprogram som jeg var så uheldig å dumpe borti en gang i blant. Virka som han var på speed hele tiden, og trodde tydeligvis at han var DRIIIITKUUUL.

Ellers er jo Tande P., Dan Børke Akerø og Tore Strømøy så utrolig oppbrukt. Skjønner ikke at noen i sine villeste fantasier vil ha de som programledere i et eller annet program. Men Tore Strømøy sitt "Tore På Sporet", er vel mest for gamle enslige mennesker, selv om det er lagt opp som et barne-tv program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...