Gå til innhold

Tåpligste programleder noen gang?

Anbefalte innlegg

Veit ikke om "Line Victoria" eller hva faen hun het jobber på Sonen lengre, men det er i alle fall det verste jeg har sett. Hun har jo et helt ok utseende, men med den personligheta der hadde jeg ikke tatt i henne med en ilddrake en gang... Det er helt fantastisk at man kan bo i Norge, og eneste natteunderholdning på standard TV-kanaler er Sonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solveig Kloppen og Ingrid Gjessing i Idol for noen år siden.

Ikke det at jeg er fan av Idol akkurat, men det er moro og se folk som ikke kan synge drite seg ut på tv. Uansett, noe mer påtatt, fjollete og lite morsomme påfunn enn hva de to kjerringene der klarte og lire av seg skal man lete lenge etter.

:roll:

Lenke til kommentar
Simen Askjer fra Sonen TV2. Kjenner han fra han var liten. Alltid vært en idiot. "Se på meg, jeg er så deilig"

7706733[/snapback]

Støtter den. Samt alle de andre som jobber der.

7706762[/snapback]

Ja - Herregud så patetisk! Men det er vel godt betalt(?)

Spørsmål: "Hvor mange ben har ei ku?"

Send SMS!! 2 minutter igjen. Du kan vinne bla bla ....

ARG!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke helt hva jeg skulle skrive her..

Jo!! Hu dama og mannen i AFV (Americas Funniest (Home) Videos).. Får lyst til å drepe meg selv hver gang xD..

7709170[/snapback]

Kunne ikke ha vært mere enig med deg, de prøve hele tiden å komme med slike vittige vitser hele tiden som aboslutt ikke slår an. Forundrer meg ikke om de har betalt publikum for å le, eller bruker lydeffekter.

Lenke til kommentar
Nå husker jeg ikke helt hva jeg skulle skrive her..

Jo!! Hu dama og mannen i AFV (Americas Funniest (Home) Videos).. Får lyst til å drepe meg selv hver gang xD..

7709170[/snapback]

Kunne ikke ha vært mere enig med deg, de prøve hele tiden å komme med slike vittige vitser hele tiden som aboslutt ikke slår an. Forundrer meg ikke om de har betalt publikum for å le, eller bruker lydeffekter.

7711016[/snapback]

Hadde i det minste publikum vært noko ala det i Amigo på NRK (for øvrig er Stian Barsnes Simonsen ekstremt kvalm i det programmet) ville eg kanskje forstått at dei lo, det er jo barnevitsar, men det sit fullvaksne personar der og ler som berre det.

Lenke til kommentar

Zeph, de er Amerikanere, det er en unskyldning i seg selv.

Jeg synest Synøve Svabø er utrolig tåpelig.

Og alle de som er på slike TV program du kan vinne penger ved å ringe inn på. "Du vinner ikke titusen kroner om du svarer rett nei du vinner femtentusen har du ikke lyst på femtentusen kroner du kan sette de i banken bare løs rebusen det er treddeve sekunder igjenn!" Arrg. Blir så irritert. :mad:

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
Hadde i det minste publikum vært noko ala det i Amigo på NRK (for øvrig er Stian Barsnes Simonsen ekstremt kvalm i det programmet) ville eg kanskje forstått at dei lo, det er jo barnevitsar, men det sit fullvaksne personar der og ler som berre det.

7711418[/snapback]

Amigo er noe av det værste jeg har sett. Blir flau av å se på. Alt sammen må være skuespill, selv de som er med "konkurransen".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Enig med faren min, han sier han hater han "homo" fyrn på tvnorge.

Ellers så vrir jegf meg i smerter hver gang jeg ser 5 min på den "animals funniest videos" på animal planet. :(

Lenke til kommentar
Utrolig at ingen har nevnt den værste av den værste (i hvertfall på nasjonal basis)

Alf Tande Pettersen aka Tande P

7715098[/snapback]

nja! at han er den aller værste av de tåplige tror jeg ikke så mange er enig i.. Men er ikke på 10 på topp listen min av favoritter heller da.. ;)

Lenke til kommentar
Synnøve Svabø. Jeg bli FLAU hver gang jeg switcher gjennom det horrible telefon-showet hennes. Hun kommer konstant med frekke kommentarer og vitser som er så lite morsomme at man får lyst til å krype sammen i fosterstilling og gråte.

7706833[/snapback]

Hu er dønn irriterende. Jeg trodde ikke NRK brukte programledere som hun og første gang jeg så på det, trodde jeg det ble sendt på TV 2. Det var på mange måter et TV 2 -aktig program. Hun slår latterlige vitser som du nevner, er frekk, "jeg er kul og pen" -dame, innbilsk, har en irriterende stemme som kunne skremt de fleste en mørk kveld og er generelt sett irriterende og går en på nervene. Det virker for meg som om hun later å være en annen enn den hun er.

På en mangedelt andreplass har vi tja.. alle programlederne i Sonen og det sonenlignende programmet på TVNorge. Ser kun på de programmene om jeg trenger litt enkel underholdning og bakgrunnsmas om morran.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Klarer ikke å se på Dorthe Skappel, blir kvalm av å høre henne snakke. Høres ut som om hun snakker til barnehagebarn hele tiden. Au.. Forferdelig programleder. Bør bare bytte kanal, men blir jo litt fascinert over at hun faktisk er så dårlig..

Lenke til kommentar

dan børge akerød huff! han er ille! avbryter alle han intevjuer. så han skulle dele ut en pris til en gammel kar her om dagen! og han sto og dro i han så han gamle mannen ble stående med ryggen til konge.

også er tande p blitt ganske ille! han veiver så jævlig med hendene

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også at det var tv2 da jeg skrudde på første gangen. Utrolig hva lisenspengene kan gå til :S Virker som om NRK tok til fornuften nå og begynnte å sende Beat for Beat igjen :p

7715408[/snapback]

Hm, når du nevner det. Programmet ble fort borte, ble det ikke?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også at det var tv2 da jeg skrudde på første gangen. Utrolig hva lisenspengene kan gå til :S Virker som om NRK tok til fornuften nå og begynnte å sende Beat for Beat igjen :p

7715408[/snapback]

Hm, når du nevner det. Programmet ble fort borte, ble det ikke?

7716127[/snapback]

Det var i allefall den vanlige "gullrekka" nå sist fredag :grin:

Lenke til kommentar
'Nuff said!

7715495[/snapback]

Det var når han hadde med de dataanimerte hundene at det ble verst.

Men dialekten og håret gjør det hele mye verre.

Sonen og Mess-TV er for alle å hate, men de burde være ulovlige i en slik tråd da det er påtvunget å hate dem.

Jeg ser ikke på programmer med folk som jeg har noe imot, så i nyere tider har ingen gjort noe eksepsjonelt hatbart. Tande P var litt overivrig på Hodejegerene og Synnøve Svabø virker utrolig ille.

Meh, misliker ingen bortsett fra Sonen, Mess-TV og et stort spadetak av TV-Shop-folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...