Gå til innhold

Tåpligste programleder noen gang?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på hvilke programledere du liker minst, synes er mest tåpelig eller mest patetisk.

Mitt valg faller uten tvil på Yvette Fielding, programlederen i det britiske tvprogrammet Moust Haunted.

Grunnen er enkel. Dama vandrer kjempe tøff, kjempe modig, kjempe barsk rundt og leker/prøver å fremstå som verdens mest skremselselskende kvinne. Men hva skjer med en gang lysene er av. Kjærringa skriver og hyler, ser spøkelser over alt og lager et realt helvete fordi hu er verdens mest pinglete tispe. Mildt sagt irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Simen Askjer fra Sonen TV2. Kjenner han fra han var liten. Alltid vært en idiot. "Se på meg, jeg er så deilig"

7706733[/snapback]

Støtter den. Samt alle de andre som jobber der.

7706762[/snapback]

Me3, det er ein annan som jobber der og, lyst hår, eg får heilt fnatt av han, at folk oppfører seg sånn på TV med vilje er uforståeleg. Generelt er programleiarar på den type programmer av svært dårleg kvalitet.

Programleiaren på America's Funniest Videos presterer også å lire av seg den eine dårleg kommentaren etter den andre.

Edit: Pluss Pia Haraldsen og Barbro Fagerbakk, fy flate så elendig det programmet var.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Så at hu Pia Haraldsen skulle bli med på rikets røst.. Skal ikke si mer jeg.

7706850[/snapback]

Visste at programmet har tapt seg mye i det siste og at det var på vei nedover, men at det skulle gå DEN veien det hadde ikke engang jeg trodd. Da står det jammen dårlig til der, når de må hente inn Pia Haraldsen.

Lenke til kommentar

7706850[/snapback]

Visste at programmet har tapt seg mye i det siste og at det var på vei nedover, men at det skulle gå DEN veien det hadde ikke engang jeg trodd. Da står det jammen dårlig til der, når de må hente inn Pia Haraldsen.

7706936[/snapback]

Skal være sånn stuntrepporter elns.. Eneste grunnen jeg kan se at det skulle bli morsomt måtte jo være at hu er så blond og dum..

Lenke til kommentar

7706850[/snapback]

7706936[/snapback]

Joda :( det taper seg for hver eneste sesong

Lenke til kommentar

Sonen har vel de verst tenkelige programlederne, en del av dem hvert fall. Simen, Petter og han som synger til Tool hele tiden får jeg fnatt av, men det er en fyr i det programmet som er helt ålreit(aner ikke hva han heter). Man blir ikke psykisk sliten hvis han er på luften når tv'n står på i bakgrunnen. Simen er definitivt den verste.

Er heller ikke noe nevneverdig begeistret for dama i Brainiac som tok over etter han som ble skadet i bilstuntet. Alt blir bare så feil når hun skal ta seg av morsomhetene.

Lenke til kommentar

Alle som er med i programmer som Sonen, Svisj og lignende. Jeg også blir psykisk og fysisk sliten av å se/høre på de, det er jo så utrolig anmasende!

Hun lyshåra i Mythbusters (hun har et manne-lignende navn) fordi hun liksom skal være så morsom til tider, Pia Haraldsen :thumbdown: , de som er med på America's Funniest Home videos og de som har The planets funniest animals har veeeeldig dårlige vitser. Er jo ikke sikkert det er deres skyld, men de som skriver manuset sitt, men men ...

Lenke til kommentar

er så grusomt enig i alt her. Særlig han gjøken simen i sonen og han feite skalla. Han sitte natt på natt og sier "Send bla bla bla til super! Det er bla bla bla til SUPER!. JA, DERE HØRTE RIKTIG! SEND BLA BLA BLA OG ATTER BLA TIL S U P E R! SÅ KAN DERE VINNE MANGE FETE PREMIER! der var det en anonym som stakk av med en premie og der var det en til" så setter han det på repeat natten gjennom. Jeg blir faktisk direkte forbanna av og se på programmet, og nei jeg sitter ikke hele natta og ser. 5 minutter så vil jeg rive hode av en gammel hund. Og han simen er som sagt, se på meg, jeg er deilig. "jeg hater og fikse meg på håret" *k9z*

blæh, gi meg et balltre nå.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke helt hva jeg skulle skrive her..

Jo!! Hu dama og mannen i AFV (Americas Funniest (Home) Videos).. Får lyst til å drepe meg selv hver gang xD..

Jeg ser på for å se på hjemmevideoer, og hva får jeg? Idiotiske "vitser" som publikum ler av bare fordi de må.. Fordi "Laugh"-lyset er på.. Om det finnes et sånt lys, da :p

Edit: Glemte en bokstav :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Synnøve Svabø. Jeg bli FLAU hver gang jeg switcher gjennom det horrible telefon-showet hennes. Hun kommer konstant med frekke kommentarer og vitser som er så lite morsomme at man får lyst til å krype sammen i fosterstilling og gråte.

7706833[/snapback]

Støtter denne. Så første episode, men aldri mer!

Lenke til kommentar

synes de fleste på sonen er tragiske å se på. Og enda værre er "the planet's funniest animals" på animal planet. Vitsene der er så dårlige at selv en tørrpinn er hysterisk morsom i forhold. Skjemmes på deres vegne, stakkars folk. De kan umulig ha blitt med på det frivillig, det er rett og slett bunnen av tragedie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...