Gå til innhold

Din egen radiokanal!

-mads

Anbefalte innlegg

Fant noe kult på nettet i dag! Sjekk ut pandora.com, der kan du lage en helt egen radiokanal som bare spiller musikk du liker! Du taster inn en sang eller et band du liker, og så lager den en egen radiokanal til deg!

Jeg syns det er helt genialt jeg... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant noe kult på nettet i dag! Sjekk ut pandora.com, der kan du lage en helt egen radiokanal som bare spiller musikk du liker! Du taster inn en sang eller et band du liker, og så lager den en egen radiokanal til deg!

Jeg syns det er helt genialt jeg... :thumbup:

7706607[/snapback]

Herlig :)

Lenke til kommentar
Har hørt på Pandora en god stund, det finnes en del artig der. Det som plager meg mest er at de ofte gjentar seg selv, det er et litt begrenset låtutvalg.

7710826[/snapback]

Omtrent som en hvilken som helst radiostasjon, med andre ord (hørt på en ungdomskanal i mer enn et par timer, har du hørt et par sanger flere ganger). Bare at denne kun spiller det du liker, og du kan hoppe over sanger du ikke liker, er lei :)

Men som sagt er det laget mange tråder om Pandora. Anbefaler å ta en titt på de andre trådene. Denne stenges for å fremme videre diskusjon i de allerede eksisterende trådene og for å samle mest mulig diskusjon om temaet på færre steder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...