L2killer Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hei! Lurte på hvordan jeg kunne spille Lineage 2 på 2 servere samtidig. Official og free server, bruker ikke patch, bruker hsts IP på privat serveren. Kan noen jelpe meg please...? Tusen takk for alle svar (Jeg tror det er noen som har nevnt det før, men jeg kan ikke finne tråden) Endret 12. januar 2007 av L2killer Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Det går ikke ettersom L2.exe søker opp Host fila di som gir beskjed om hvilken login server og gameserver som skal brukes. Eneste måten må være å hacke L2.exe til å finne Host fila et annet sted... Hvorfor off og private samtidig? Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det går ikke ettersom L2.exe søker opp Host fila di som gir beskjed om hvilken login server og gameserver som skal brukes. Eneste måten må være å hacke L2.exe til å finne Host fila et annet sted... Hvorfor off og private samtidig? Hvilken server spiller du på? 7709349[/snapback] Fordi jeg liker begge serverene, så jeg kan ikke velge mellom de 2 Spiller forresten på L2 Dementia Beste server jeg har prøvd IP til server: 206.255.16.159 l2authd.lineage2.com Hvilken server spiller du på? Endret 14. januar 2007 av L2killer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå