TSP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Viser de bare folk som ikke kan noe der, er de skuespillere eller er amerikanere generelt sett litt usmarte? Morsomt uantsett: http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI Endret 12. januar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Den ligger i filmklipptråden så har sett den før... Men er uansett verd å se en gang til Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Ok, får beklage for gammelt nytt da. Jeg prøvde å søke for å se om den var her fra før, men fant det ikke, får gjøre det bedre neste gang. Endret 12. januar 2007 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har ikke sett hele 9 minutters klippet. Takk for at du postet det. Skummelt lite de kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har ikke sett hele 9 minutters klippet. Takk for at du postet det. Skummelt lite de kan. 7707135[/snapback] Jeg er helt enig i det, så nå hele klippet og jeg fikk nesten sjokk. det er virkelig skummelt hvor lite de kan... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Men der også nesten skummelt at ingen ser at dette er klippet akkurat som de vil. De stiller et spm, klipper, og limer inn de svarene de ønsket. Alt for å prøve å drite ut amerikanere. Dessuten tror jeg at om du hadde intervjuet tilsvarende folk i Oslo hadde du fått tilsvarende svar. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Men der også nesten skummelt at ingen ser at dette er klippet akkurat som de vil. De stiller et spm, klipper, og limer inn de svarene de ønsket. Alt for å prøve å drite ut amerikanere. Dessuten tror jeg at om du hadde intervjuet tilsvarende folk i Oslo hadde du fått tilsvarende svar. 7707327[/snapback] Alle skjønner at det må tas med en bøtte salt, men det er fortsatt noen spinnville svar. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Men der også nesten skummelt at ingen ser at dette er klippet akkurat som de vil. De stiller et spm, klipper, og limer inn de svarene de ønsket. Alt for å prøve å drite ut amerikanere. Dessuten tror jeg at om du hadde intervjuet tilsvarende folk i Oslo hadde du fått tilsvarende svar. 7707327[/snapback] Selvfølgelig, men det er mote å misslike amerikanere i norge. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hehe, vet ikke forskjell på Korea og Australia. Uansett hvor lang tid de brukte på å finne noen som ikke visste det er det bare patetisk. Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 morsomt men de klipper og limer som de vil ja, så blir nesten litt fake. Lenke til kommentar
fal Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 forandrer ikke det faktum at dem har funnet noen gullkorn Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 morsomt men de klipper og limer som de vil ja, så blir nesten litt fake. 7710622[/snapback] Folk driter seg jo loddrett ut. bytter ut navnet til australia med korea osv, og folk tror på det... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Uansett om dem klipper og limer så er spørsmålene så enkle og generelle at det er helt sykt at dem ikke vet slikt. Men det er dette Bush og sine likesinnede liker, de vil ikke ha en tenkende befolkning. Noe av det mest interessante ville vært å lese geografi og historie pensumet dem har i USA. Kan tenke meg at verdenskartet i USA er kun Nord-Amerika og verdenshistorien er fra 1492 da Columbus oppdaget Amerika, der resten av verden kun blir nevnt når USA går til krig mot dem.. *********** Men dette kommer vel ikke som noen overraskelse, ikke nok med at dem har stemt frem Bush en gang, men 2 ganger.. Bare det sier sitt.. Og for ikke å glemme hvor hovedandelen får sine nyheter fra, enten "The Daily show med John Stewart" eller Fox news.. Humor eller propagande.. hmm Endret 13. januar 2007 av Battone Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Wow, dette var ganske sykt. De vet ikke en gang hvem som vant Vietnam-krigen, hvor mange sider det er i en trekant osv. Tilbakestående amerikanere ass. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Som tidligere sagt. Finn tilsvarende tilbakestående borgere i Norge, og du får tilsvarende dumme svar. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hehe, morro dette Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Morsomt å vite at de ikke helt vet hva slags religion de har i israel og hvem som kaster stein av jødene eller palestinerne... Og ikke minst. Nevn et land i verden som starter med U? øøøøøøøø. Utah? Men som noen påpeker, en tenkende befolkning er noe herk, da må de faktisk komme med håndfaste bevis på hvorfor de skal bombe et land tilbake til steinalderen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Uansett om dem klipper og limer så er spørsmålene så enkle og generelle at det er helt sykt at dem ikke vet slikt.Men det er dette Bush og sine likesinnede liker, de vil ikke ha en tenkende befolkning. Noe av det mest interessante ville vært å lese geografi og historie pensumet dem har i USA. Kan tenke meg at verdenskartet i USA er kun Nord-Amerika og verdenshistorien er fra 1492 da Columbus oppdaget Amerika, der resten av verden kun blir nevnt når USA går til krig mot dem.. *********** Men dette kommer vel ikke som noen overraskelse, ikke nok med at dem har stemt frem Bush en gang, men 2 ganger.. Bare det sier sitt.. Og for ikke å glemme hvor hovedandelen får sine nyheter fra, enten "The Daily show med John Stewart" eller Fox news.. Humor eller propagande.. hmm 7710853[/snapback] Wow, for et ignorant svar som kun vitner om ekstrem uvitenhet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 "Den der kun tar spøg for spøg..." sier moderator med Piet Hein og lar det være med det. Med mer enn et dusin turer til USA bak meg kunne jeg vel blandet meg med de som tar dette mer alvorlig enn sunt er. Men jeg tror ikke vi trenger flere kommentarer til denne. Og dette er ikke forumet for diskusjoner om gjennomsnittamerikanerens intelligens. Denne stenges, så får folk more eller irritere seg over klippet som de vil. Og så kan dere jo spekulere over følgende paradoks: Om vi antar at ignoransen er likelig fordelt i verden, er ikke det å si at utsagnene folk her i tråden kommer med om amerikanere "ekstrem uvitenhet" en slags sannsynliggjøring av filmklippets påstand om at amerikanere lider av det samme? Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg