auran Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg et nytt kabinett, med lomma full av subsidier fra statskassen(les studielån) og et makkverk av en pc under skrivebordet,tenkte jeg at noe burde gjøres. I øyeblikket kjører jeg på imponerende 350 watt, 2 disker, 1 80mm vifte og en kortleser, og etter pengebruk vil dette økes til 500 watt og 4 disker. Problemet blir da å skviset all denne herligheten inn i kabinettet,som fra før av gir inntrykket av å være relativt stappfullt. Jeg har igrunn ikke lyst til å bytte fra miditower,denne størrelsen er fin å hvile bena på,etc, så jeg trenger altså et kabinett som har plass til minst 4 harddisker, og om det hadde vært vifter inkludert eller støydemping til hdd's hadde det ikke gjort meg noe. Noen forslag? edit: og DVDspiller,selvfølgelig. Endret 12. januar 2007 av auran Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hvis du ikke vil bruke altfor mye penger, men fortsatt vil ha god kvalitet så tror jeg denne kan passe, LINK. Jeg vurderer denne selv til filserver, den har iaffall god plass til disker og gummiforinger der diskene skrus fast. Er plass til 120mm foran diskene. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå