Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste og seksualitet. På kanten til brudd.

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Siden personer her på forumet kjenner til meg og mitt brukernavn, velger jeg og være anonym for nå. Jeg fikk meg en kjæreste for et par måneder siden, men vi gikk litt for langt litt for tidlig mens hun tydeligvis ikke var klar for noe og var redd for å miste meg.

Det har vært hardt i ettertid, mtp. at jeg er klar og har visse behov, mens hun ikke er klar, men likevel gikk vi såpass langt. Det er vanskelig å være sammen med henne når jeg er så klar, og vi har gjort såpass mye sammen, men likevel vet jeg at vi må vente. Det er på kanten til brudd nå, kan noen hjelpe meg? Løsninger til hva vi burde gjøre? Koselige ting vi kan gjøre når vi er sammen som det ikke inngår noe seksuelt i? Jeg er veldig glad i henne, og hun i meg, men det funker ikke akkurat som det er nå, og vi vil nødig miste hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er like gammel som meg, er alder virkelig så viktig i dette tilfellet? Hun er bare ikke klar enda. Vi ble sammen veldig fort, og ja jeg har tenkt til å vente, men det ble veldig vanskelig siden jeg fikk "utforsket" så mye etter veldig kort tid. Hun angret jo også på det og det gjør det litt vanskelig for oss når vi er sammen. Vi kan knapt gjøre noe som helst lengre siden hun bare har blitt usikker på seg selv.

Lenke til kommentar

Dude - det at noen må ta det litt mer med ro enn andre når det kommer til forhold er bare en ærlig sak. Lite å gjøre med det - det eneste som er sikkert er at pusher du så går det i dass.

Uansett hva du gjør så blir det vanskelig og det kommer nok til å gjøre vondt - men det beste er vel kanskje bare la henne styre skuta en stund og se hvor dere ender?

Lenke til kommentar

Han du snakka med ho om saken? Dersom du ikkje kan omgås ho utan å få visse behov må du ta tak i deg sjølv og halde deg på matta, for hennes del, ho må ta ting i sitt tempo. Sånn som eg ser det er dette noko du må ta ansvar for.

Om dykk snakkar ut om saken kan det ofte hjelpe på å roe nervene så begge to kan omgås kvarandre utan at denne saken heile tida skal ligge i bakhovudet å irritere.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Tror ikke jenta er usikker på seg selv. Det er situasjonen hun befinner seg i hun ikke helt vet hvordan hun skal håndtere. At hun går over streken av frykt for å miste deg, hinter vel om det. Om du virkelig bryr deg om jenta, så respekterer du de grensene hun setter for seg selv. Om du virkelig bryr deg om jenta, så er dere fortsatt sammen den dagen jenta føler seg klar. :)

Kino-pizza. Spør henne hva hun har lyst til. Få henne til å føle seg trygg sammen med deg. Det er det viktigste. Så hun ikke stikker av i redsel for at "det" skal skje igjen.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si gitt, du må nesten finne dette ut selv.. Kjenn etter, er du villig til å fortsette å gå uten sex.. Er du så glad i henne at du "ofrer" deg selv ved ikke å få sex ? Er det snakk om lenge før hun tror hun er klar ? (Hun er 16 sier du, er hun klar når hun er 18 eller når hun blir gift?) Hvis du er den første typen hennes, så kan det godt være at hun finner ut at den neste typen er den hun er "klar" med, desverre er det nok sånn noen ganger i livet.

Dette er i mine øyne en høyaktuell problemstilling, jeg hadde IKKE gått uten sex fra jeg var 17 til jeg var 20 fordi dama mi ikke var klar. Sorry, men så overfladisk er jeg.

Lenke til kommentar

Er det dama du vil ha, eller det som følger med enhver dame?

Hvis du føler at forholdet blir ødelagt og vanskelig fordi dere har gjort litt ting, og du nå må vente, så vri heller på det. Tenk på hva du kan få dersom dere fortsetter å være sammen.

Ta det med ro og ikke press henne, som de andre har sagt. Sier ikke at du skal vente i tre år, men dersom du tar hensyn til henne i stedet for å tenke på at ting blir vanskelige, så vil hun etter hvert slappe av og dere kan ta ting gradvis.

Lenke til kommentar
Hvor gammel er hun? Hvis du elsker henne venter du til hun er klar.

7706402[/snapback]

Du er oppegåendeteit om du tror man elsker noen etter 2 måneder.

Det er stor forskjell fra å elske og være glad i som mer enn en venn.

Så det svaret du gir er urteit.

Til alle de som kommer med kritikk "Bla bla, forelskelse ved første blikk lbalblabl"

Forelskelse og å elske, er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Neppe:

Det fins ingen fasitsvar for når man elsker noen. Man kan godt elske noen etter to måneder. Been there.. Og jeg vet veldig godt forskjell på å være forelsket og elske noen.

7719341[/snapback]

Hvordan vet man om ei jente elsker deg? Etter bare 2 måneder? Går det an at hun elsker deg selv om man ikke er sammen (Ennå :dribble: )?

Lenke til kommentar
Hvordan vet man om ei jente elsker deg? Etter bare 2 måneder? Går det an at hun elsker deg selv om man ikke er sammen (Ennå  :dribble: )?

7719795[/snapback]

He he.. Er kanskje litt vanskelig om man ikke er sammen. Eller hva vet jeg, har aldri vært borti noe lignende ;)

Man vet det når hun sier det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...