Gå til innhold

Lexmark E120n - Grei nok til hjemmebruk?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en Lexmark E120n laserskriver til 795,- på Elkjøp. Svart/hvittlaserskriver som jeg skal bruke til å skrive ut mailer og wordfiler med stort set bare tekst.

Noen med erfaringer til denne skriveren? Finner ikke andre alternativer til den prisen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at den lokale Elkjøpbutikken har den på lager også, så da slår jeg nok til. Ca. 500kr for ny toner, det er vel heller ikke så ille med tanke på at "Har skrevet ut ca 1500 sider, og har ikke trengt å bytte toner enda, så det er positivt." (fra komplett.no erfaring)

Det er ethernet, altså jeg kan koble den rett i routeren. Men kan jeg på en eller annen måte gjøre den trådløs? Printeren skal så et godt stykke fra routeren...

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke det er mulig å gjøre den trådløs. Hvis det er USB utgang er det mulig du kan bruke bluetooth på den og på pc'en din.

Fin skriver, har vurdert den selv. Men har funnet ut at jeg ønsker en skriver jeg har mulighet til å skrive ut foto med også.

Lenke til kommentar
Nei, jeg tror ikke det er mulig å gjøre den trådløs. Hvis det er USB utgang er det mulig du kan bruke bluetooth på den og på pc'en din.

Fin skriver, har vurdert den selv. Men har funnet ut at jeg ønsker en skriver jeg har mulighet til å skrive ut foto med også.

7708543[/snapback]

USB utgang er det nok ja. Men skal nok klare å ha den i nærheten av laptopen da, så kan jeg bare koble til ved behov.

Men du sier du vil skrive ut bilder, tenker du da på i sort/hvitt eller farger? Med andre ord, mener du at denne skriveren ikke er bra nok til å skrive ut bilder i sort/hvitt?

Lenke til kommentar

Jeg mener at jeg vil skrive ut bilder, altså 10*15 format som jeg kan ha på veggen, også i farger.

Men denne skriveren og laserskrivere generellt funker dårlig til det. Det er først og fremst en dokument skriver! Gi meg tilbake melding hvis du kjøper deg en!:)

Lenke til kommentar

Helt super skriver til sort/hvit og dokumentutskrifter.

Den er billig i innkjøp, vedlikehold og drift. Min er straks 1 år og har enda ikke byttet toner og eg skriver ut "en gang i blandt". Det at det er toner gjør at ikke blekket setter seg fast som fører til at eg må kjøpe blekk om igjen og om igjen uten at det faktisk er tomt(skjedde ofte med min forrige blekkskriver). I tillegg er den rask og det har aldri vært problem med skriveren. I tillegg har den ei arkskuff som rommer mer en hva de fleste blekkskrivere gjør, og på en langt bedre måte(lukket). Og i tillegg har den nettverksport :love:

For å få den trådløst kan du bruke følgende printserver: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307214

Skriveren anbefales!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte printeren igår, og er storfornøyd så langt. Rekker nesten ikke snu meg for å se om arket er kommet ut, før det er ferdig. Lynrask til enkel worddokument.

Nomore: gidder du sjekke hvor mange ark du har skrevet ut med den? Merket tilfeldigvis igår, at om en trykker inn den grønne knappen på skriveren, så kommer det et infoark....

Lenke til kommentar

I følge utskriftsstatestikken til skriveren(via web) så har eg skrevet ut 212 jobber så langt, med 550 sider totalt.

Og for øyeblikket ligger tonernivået på 40%, og skriveren sendte ut en epost om dette for ca 3-4 uker siden.

PS: Og dette er på den medfølgende toneren.

Endret av nomore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
I følge utskriftsstatestikken til skriveren(via web) så har eg skrevet ut 212 jobber så langt, med 550 sider totalt.

Og for øyeblikket ligger tonernivået på 40%, og skriveren sendte ut en epost om dette for ca 3-4 uker siden.

7717449[/snapback]

Det stemmer ganske bra med det faktum at man som regel får med seg halvfulle tonere på nye skrivere. De man kjøper løst til denne skriveren skal ta ca. 2500 sider.

Jeg har bare skrivi ut 100 sider på min så langt, men printeren sier at tonernivået fortsatt er på 100%.

Er forøvrig veldig fornøyd med hele skriveren! Nettverkslaser til under tusingen er genialt!

Lenke til kommentar

Steike!

Skulle kjøpe meg printer, sett litt på alt..

Fant ut at jeg ville ha en multifunksjonsskriver, laser, farge og nettverks mulighet til ca 3000.. Den finnes ikke..

Etter hvert fant jeg ut at det var bedre å kjøpe 2 skrivere, 1 laser uten farge med nettverk og en multifunksjonsfarge blekk skriver med nettverks mulighet!

Og etter å lett langt om lenge kom jeg over denne tråden for 2 dager siden.. og jaggu.. idag sprang jeg innom elkjøp og kjøpte den.. ingen problemer med å installere, brukte standard oppsett og vips så kom papirene ut på andre rommet!

Skal du ha en laser skriver for nettverk uten behov for farger er dette skriveren!!

Uten Tvil!

Nå må jeg bare finne den multifunksjonskriveren med fargeblekk og nettverkstilgang.. så er jeg ferdig!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...