wil Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei. I går kveld rekompilerte jeg kjernen slik at jeg fikk 2.6.18. ENDELIG alt fungerte som det skulle. Boota opp og alt, men en liten ting jeg stussa litt på. Når jeg er i Gnome og Setter i en CD kommer CD Rom ikonet opp to ganger på skrivebordet. Det samme gjelder når jeg kobler til en ekstern harddisk også. Hvorfor blir det sånn? Hva er galt her? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Ingen som vet noe om dette da? Jeg prøver å finne en løsning, men kommer ikke særlig langt. Dette problemet er ganske så irriternede, for både CDRom ikonet, Diskett ikonet og Ekstern disk ikonet kommer dobbelt. Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Unødvendig bump Var det slik før du kompilerte egen kernel? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nei. Ikke som jeg kan huske. Jeg prøver å boote opp Linux-2.4.33.3 nå for å se hvordan det går. Edit: Når jeg boota den gamle kjernen (Altså 2.4.33.3) så forsvant de andre ikonene. Så da blir det forsåvidt riktig. Endret 12. januar 2007 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå