Kjekssjokolade Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Altså, det ligger jo en gitarstemme funksjon inne på GP5, men jeg får det ikke til å funke. Lyd er klart og alt, mikrofonen funker slik den skal. Men jeg får bare merkelige utslag på nåla, har prøvd med annen og bedre mikrofon også. Skal stemme en akustisk gitar i åpen D. Har en Korg GA-30 gitarstemmer, også, men vet ikke helt hvordan jeg kan bruke den til å stemme noe annet enn vanlig stemming. Kan noen hjelpe/forklare hvordan jeg kan fikse problemet i GP5, evt forklare hvordan jeg kan stemme gitaren i åpen D, eller åpen E. Helst D Takk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har en Korg GA-30 gitarstemmer og jeg hjelper deg gjerne med å stemme til en annen type stemming Hvis du har en Skype-bruker - et program for å snakke gratis meed pc. akkurat som telefon... www.skype.no etter du har laget bruker kan du jo legge meg til--- chris992 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Flott! Da laster jeg det ned nå, så ringer jeg deg imorgen en gang. Må legge meg tidlig idag, er helt ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå