Goscinny Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, vet den er gammel 42 er svaret på alt, dersom en stiller det rette spørsmålet. Siden 42 er svaret på alt, er det også svaret på meningen med livet, og samtidig universet og alt annet. Ergo er meningen med livet 42. Goscinny Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg skal hvertfall ikke bruke livet på å finne ut meningen med livet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Målet som alle ønsker, som blir sett på som en regel, er at alle ønsker å ha skapt noe(arbeid), lagd spor etter seg(familie,) og kunne se tilbake på dette i en helhet. For egen del så...same old shit som er skrevet før. Endret 26. januar 2007 av co2 Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 min mening med livet er å bli mest mulig kjent. Hjelpe alle venner og folk som jeg kan og vet om. Gjøre livet lettere for alle andre. Tjene masse penger og leve et godt liv med mye penger når jeg blir gammel. Men med min flaks så kommer jeg til å streve igjennom hele livet for å tjene penger. Og så dø dagen etter jeg ikkje jobber lengre og har masse penger mellom hendene. Så i det tilfellet så er målet mitt å lage en stor arv ^^ Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Så i det tilfellet så er målet mitt å lage en stor arv ^^ Den som har mest penger når han dør vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå