kalle_klovn_1990 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vel, for min del er det egentlig og være mest mulig glad og fornøyd på alle måter, enkelt og greit. Vil gjerne høre litt om hva andre synes. Ja, det er kansje et noe vagt spørsmål, men det får gå. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Leve et a4-liv og ikke gjøre noe jeg kommer til å bli husket for. Gjøre det best mulig for mine etterkommere. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Prøve å få med meg mest mulig konserter kansje. Digger konserter (fra rock og til hardere greier) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Realisten vil nå ialflall si at det er å føre sine gener videre. Er IKKE enig ... Goscinny Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 1. Leve godt og være glad og snill 2. Gjøre verden til et bedre sted enn den var når jeg fant den Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Leve et a4-liv og ikke gjøre noe jeg kommer til å bli husket for... 7705977[/snapback] Jeg har egentlig lyst til å leve livet slik jeg føler for, dette er da å reise bort eller noe slikt, men jeg vet at dette ikke vil skje og jeg vil nok leve et a4-liv fram til jeg dør. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ikke leve ett A4 liv. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Leve ett godt og enkelt liv, og bli husket som et godt menneske... (noe sånt kanskje) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Tror ikke det er noe mening med livet mitt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg mener at man skal leve et liv som er bra (for ens egen del) men ikke gå på kompromiss med de idealer man har laget. Videre mener jeg at man skal prioritere sitt avkoms lykke foran sin egen. Utover dette så har jeg få regler... Lenke til kommentar
Royo Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg synes at man i livet skal ha det bra. Jeg synes også at ingen skal være nødt til å bli utsatt for overgrep, skader, sykdommer og andre lidelser. Lar ikke dette seg kombinere, da synes jeg vi skal la viderespredelsen av livet være. Gjennom tusner av år har ikke menneskeheten klart å oppnå total fred på jorden. Hvorfor skulle vi klare det i løpet av de kommende millennia? Skader og sykdommer kan vi nok bekjempe i ganske stor grad, men overgrep ligger i det selvstendige individets natur. Så lenge vi har frihet til å gjøre som vi selv vil, vil noen alltid velge korrupsjon, vold og misbruk av andre. En trist virkelighet, men sann. Endret 13. januar 2007 av Royo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Læring og atter læring. Lenke til kommentar
Gamle-Eirik Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 For all del unngå å leve eit A4-liv. Leve eit godt liv og vere glad. Målet mitt er å gjere så mykje som mogleg for å gjere verda til ein betre stad å bu, utan å la det styre livet mitt i ein altfor stor grad. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 For meg handler det om å nyte øyeblikkene samt å føre genene sine videre. Lenke til kommentar
Gamle-Eirik Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 42 det veit vel alle 7710572[/snapback] Det gløymde eg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Leve livet og ha det godt. (Nei til slanking, ja til spising.) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 For meg handler det om å nyte øyeblikkene samt å føre genene sine videre. 7710571[/snapback] Jeg håper at du mener naboene sine gener da...? Gud forby ikke dine vel...?? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tror at hvis alle mennesker på jorda innser at meningen med livet er å gjøre andre mennesker lykkelige, vil vi få en perfekt verden. Prøver som regel å leve opp til det selv, og føler meg strålende når jeg vet jeg har gjort noe godt for andre. Spesielt noen som kanskje ikke har det så bra i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Huff, skulle gjerne visst: Hva meningen med livet er Hvordan vi ble skapt Hva planen for universet er Hvordan framtiden(x antall år framover) blir Hvilken(om noen) skapelsesteori som er riktig Om aliens/intelligent finnes andre steder, og når de vil besøke oss Om jeg kan få evnen til å fly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå