Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Takk takk

Hyggelig å høre

www.ksvensen.com

Jeg skjønte at jeg hadde vært borti det "nicket" før ja :cool:

Gøy å se noen seriøse her inne, må gjerne bidra i treningstråden å andre spørsmål rundt kosthold. Å få råd hos noen som faktisk har noe å vise til gir mye motivasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

I en alder av 17 år så har jeg drevet med styrketrening i ca 1,5 år nå på studio. Resultatet av ryggen kan sees under, og er ute etter litt feedback på veien videre. Er 175 og veier 65-68, og har holdt meg på den vekta det siste året. Den kroppen jeg ønsker da, vel jeg vet ikke helt. Selv synes jeg at midjen kunne vært tynnere, at forholdet mellom skuldre-midje er litt feil, vil gjerne gi et intrykk av å ha breiere skuldre, men hvordan jeg skal få dette til aner jeg ikke.. Help, anyone!

er ikke så "brun" til vanlig, men stilte litt på fargenyansene slik at bilde ble tydligere..

post-96160-1192048715_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det er ikke mangel på folk her inne som har en del "masse" oppå musklene.

He He He, de fleste her inne har nok det ja. Personlig er jeg mer int. i å bygge opp muskelene enn i å sulte frem de jeg har, så jeg har godtatt at der er litt valpefett på kroppen min. Er ikke verdens undergang for meg ihvertfall :) Å bli større (sterkere) er målet mitt, ikke å se ut som en modell.

Lenke til kommentar

Er så mange gutter som bare har et mål, og det er å se så stor ut som mulig. Må si som jente så er det mye mer attraktivt når gutter ser mer "atletisk" ut. At de er veltrent i hele kroppen og ikke bare armene. Da ser man mer ut som den sporty sunne typen. I stedet for typen som bare trener på treningssenter og boler hele dagen. Må si jeg kjenner alt for mange gutter som kan løfte to fottballag, men ikke kan løpe 60 meter uten å pese. Mitt eneste poeng: atletiske gutter er hot, bolere er not.

Endret av Snublefot
Lenke til kommentar
Nei det er nok sant. Syntes bare symetri er pent. Når hele overkroppe er massiv så ser det bare så rart ut. Kroppen til en fottballspiller ser helt annerledes ut enn en som bare trener vekter på treningssenter. Jeg foretrekker fotballspilleren.

Den er jeg så absolutt enig i!

Lenke til kommentar
Nei det er nok sant. Syntes bare symetri er pent. Når hele overkroppe er massiv så ser det bare så rart ut. Kroppen til en fottballspiller ser helt annerledes ut enn en som bare trener vekter på treningssenter. Jeg foretrekker fotballspilleren.
For det første vil de som faktisk vet litt hva de holder på med trene bein like mye som overkroppen når de skal prøve å bli hotte. For det andre må du skille mellom de som trener for utseendet delvis for styrken, eller de som ser typisk "styrkeløfter" ut. Sistnevnte stereotype vile jeg aldri ha sett ut som frivillig.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Symetri går bare på at musklene på høyre og venstre side av kroppen er like store. Så om du klarer å bli veldig usymetrisk ved å trene på et treningsstudio har du gjort noe virkelig galt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg håper at dette skal være en tråd hvor vi kan diskutere, men det komme et bilde i ny og ne. Da er vi alle fornøyde :)

Se forøvrig Zephs anmodning om å kutte OT.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...