Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det handler om tid

9514800[/snapback]

Det suger m.a.o. å være sivilingeniør-student i de få månedene før sommeren setter inn, særlig med eksamenspress under de siste ukene av deffeperioden. Nei, jeg ender nok opp med å spise normalt året rundt.

9514836[/snapback]

Her er løsningen din, like enkelt som det er genialt. Meget tidsbesparende.

Bare prøv, du vil ikke angre. :)

Linky

Lenke til kommentar
Er 14 og fyller 15 29. oktober. Er ikke så lenge siden jeg startet å trene da men veide 71 kilo og nå veier jeg 66 :D

Rygg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2002998783521220508_rs.jpg

Mage:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2002972171471099168_rs.jpg

9505394[/snapback]

Hvorfor gå ned i vekt når du er litt skinny? Ta det ikke personlig bare lurer.

9509736[/snapback]

var ikke akkurat skinny før da. Hadde mye fett på magen. Har litt igjen ;)

Lenke til kommentar

Sånn muskulært utifra de bildene ligger jeg et pittelite hakk over deg Kezza(tror jeg), men jeg har også noe høyere fettprosent. Ligger på en 72kg.

Jeg bryr meg ikke mye om fettprosent, og startet riktignok på en deff for to måneder siden, men jeg gadd ikke mer ca 2 uker uti den, deff er kjedelig.

Men spør du meg, har du fått gode resultater, bare å bygge på fra nå av.

Nå spiser jeg så som så, men kan dessverre ikke trene på minst 2 uker, grunnet senebetendelse. Kanskje jeg skulle utføre en minideff.Noen meninger?

Skal se om jeg får fisket frem(evt fikset) et par bilder til imorra.

Har du et par før- bilder?

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

For noen måneder siden når vi hadde denne diskusjonen var det noen som kom med kilder som tilbakeviste det der også. Jeg tror konklusjonen var at pump hverken var bra eller dårlig?

Følelsen kommer vel hovedsakelig av blod som stenges inne i musklene, hvis jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Følelsen kommer vel hovedsakelig av blod som stenges inne i musklene, hvis jeg ikke husker feil?

9554646[/snapback]

Riktig. Pump er ikke noe negativt, men heller naturlig. Pump er også nøkkelen i noen måter å trene på. Husk på at det er mange veier til Rom.

Dette går ikke direkte på temaet men les litt mer her: Linky

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...