Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

ok, gjør det noe å drikke Cola Zero? eneste brus jeg drikker nå om dagen.. men gjør det noe å drikke sånn?

haha så den videoen du linka til nå... alt var laga i et studio jo.. må være sinnsykt mye data animert i den filmen... så noen skrev at musklene var en del laget på data også ?

Endret av vofif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok, gjør det noe å drikke Cola Zero? eneste brus jeg drikker nå om dagen.. men gjør det noe å drikke sånn?

9362393[/snapback]

Forskerne har ikke kommet helt til enighet over hvor skadelig søtningstoffene er (i Zero er aspartam og acesulfam K tilsatt) i brus.

Det er sunnere enn vanlig brus, men jeg ville nok ha begrenset inntaket, også av lettbrus.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
# Lightbrus

Du blir kanskje litt overrasket av å finne lightbrus på verstinglisten, men om du tror at den er mye bedre enn vanlig brus må du tenke deg om. Selvfølgelig er den sukkerfri og kommer verken gi  energioverskudd eller kraftige blodsukkersvingninger. Dog kommer den søte smaken å frigjøre hormonet grelin som øker både appetitt og sukkersuget. Resultatet blir derfor at du spiser mer og dessuten blir mer sukkersugen. Lightbrus er på ingen måte ett helsekost produkt, og cola inneholder ofte fosforsyre som synes å øke risikoen for beinskjørhet.

Lenke til kommentar

Uansett hvor dette er tatt fra kan man jo skjønne at lett-brus ikke er sunt. Lettbrus er fremdeles et såpass nytt konsept at ettervirkninger av den ikke har blitt ferdig forsket på. Jeg drikker heller vanlig brus, da jeg vet hva jeg går til, men jeg drikker ikke mye av det. I små mengder er nok ingen typer brus skadelig!

Lenke til kommentar
Lettbrus er fremdeles et såpass nytt konsept at ettervirkninger av den ikke har blitt ferdig forsket på.

My point exactly.

edit1: Fosforsyre er langt mer skadelig for kvinner enn for menn.

(kan lete fram kilde hvis det trengs)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er 14 og fyller 15 29. oktober. Er ikke så lenge siden jeg startet å trene da men veide 71 kilo og nå veier jeg 66 :D

Rygg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2002998783521220508_rs.jpg

Mage:

2002972171471099168_rs.jpg
Endret av Kezza
Lenke til kommentar
Er 14 og fyller 15 29. oktober. Er ikke så lenge siden jeg startet å trene da men veide 71 kilo og nå veier jeg 66 :D

Rygg:

Mage:

9505394[/snapback]

Du kommer til å angre på at du gikk ned de kiloene ;)

Er en del å jobbe med, men med riktig instilling og program burde det vel gi resultater.

Lenke til kommentar

Rygg:

Mage:

9505394[/snapback]

Hvorfor gå ned i vekt når du er litt skinny? Ta det ikke personlig bare lurer.

Lenke til kommentar

9506310[/snapback]

Hvorfor kommer han til å angre på det? Jeg har alltid lurt på hvorfor folk sier at de må legge på seg fett, og mener at lite fett er negativt. Er det lettere å bygge muskler om du har større fettprosent?

Lenke til kommentar

9506310[/snapback]

Hvorfor kommer han til å angre på det? Jeg har alltid lurt på hvorfor folk sier at de må legge på seg fett, og mener at lite fett er negativt. Er det lettere å bygge muskler om du har større fettprosent?

9514248[/snapback]

I denne tråden, og kanskje blant de svært treningsinteresserte fleste, så er det viktig å bli stor, ikke nødvendigvis veltrent. Idolet er f eks ikke svømmerkroppen, men bodybuilderkroppen.

Lenke til kommentar

9514248[/snapback]

Å legge på seg fett er bare dumt. Men det er tilnærmet umulig å øke "fort" i muskelmasse uten å gå opp litt i fett. I den quoten du hadde mente han nok at det var dumt å gå ned de kiloene fordi han sannsynligvis ta tok av litt muskelmasse i tillegg til fett :)

I denne tråden, og kanskje blant de svært treningsinteresserte fleste, så er det viktig å bli stor, ikke nødvendigvis veltrent. Idolet er f eks ikke svømmerkroppen, men bodybuilderkroppen.

9514274[/snapback]

Nå tuller du, koseklumpen.

Målet er å bli stor og veltrent. Det er ikke mange her som hadde sett på seg selv som vellykkede med en stor kulemage.

Selv sikter jeg langsiktig mot en classic-BB - kropp. Ikke for stor, men muskuløs, harmonisk og symmetrisk. Dog, med "ikke for stor", jeg kommer selvsagt ikke til å gi meg så lenge jeg er liten og mager. I underkant av 100kg er vel det jeg satser på, kanskje mer kanskje mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har funnet ut at jeg bør slanke meg hvertfall 1 gang i løpet av livet :p

Men jeg bryr meg ikke så mye om lav fettprosent, det kan da umulig være gøy å gå rundt og lide året rundt for å ha dypest mulig mageruter.

9514720[/snapback]

Trenger ikke lide. Det er bare å helle i seg fiber og vann, så går det lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...