Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Har ikke så mye annet å si enn dra opp buksa ;)

9143677[/snapback]

Du, hørt om oslo vest? =P

9143688[/snapback]

Ja jeg har faktisk hørt om dette stedet da jeg er født oppvokst på det beste og dyreste stedet i Oslo og sannsynligvis hele Norge! Viktig poengere igrunn.

Sånne unger som deg ser faen ikke ut, jeg var rimelig nære kaste en unge av sted her om dagen da jeg så dette fæle synet. Kle dere skikkelig kiddo's. Jeg kommer med ganske hardt skytts jeg er klar over det, men slike unger risikerer bli kastet på sjøen eller dynket i snø om vintern. Det er som regel små kidsa som deg som er de værste når det gjelder slenge med kjeften og være bra kjepphøye så kutt nå ut tulleballet ditt. Dessuten driter jeg i om folk skulle være fra Oslo Vest eller keege Bærum. Jeg er fus i alt lagkaptein uansett.

Beklager OT, men følte dette var nødvendig.

Når det gjelder topic har sommern bitt fra seg med lite trening og vekttap på 4kg .:/

9190728[/snapback]

Oh. Siden jeg kommer fra vest betyr at jeg slenger med kjeften og er kjepphøy.. Jessda?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Markløft burde vært den sosialt anerkjente øvelsen.. snakker om herlig øvelse :) Men da hadde vel fjortiss-ungene løftet på seg skader i den øvelsen i stedet.

9324208[/snapback]

Tipper de hadde syntes det hadde vært slitsomt, og gått rett på bicepscurl med stanga i stedet...

Edit:

Rimelig høy e-thug faktor på gang her også :!:

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
50 deadlifts with 135 pounds, 50 pushups, 50 jumps on a 24-inch box, 50 floor wipers, 50 single-arm clean-and-presses using a 36-pound kettle bell, and 25 more pullups.

kan noen forklare meg hva dette er ?

9358865[/snapback]

Det er testen alle skuespillerne i 300 gikk gjennom før de begynte filmingen.

Lenke til kommentar
ok, er det noen som har programmet de brukte for å Trene seg opp da?

9362235[/snapback]

Tviler sterkt på at folka bak 300 visste om en treningsmetode som ikke allerede var utprøvd av andre. Du trenger ikke et spesialdesignet program for å se slik ut. Det eneste som gjelder er de etablerte sannhetene innen bygging. Nemlig strengt kosthold, målbevisst trening og nok hvile.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...