Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eHEHE. Nei. Muskler er aldri hot på jenter. Synes musklene når du strammer så er du way past sexy.

9292734[/snapback]

Litt muskler på jenter er fint det så lenge man ikke overdriver som bodybuilder damene ;)

Magemuskler kan være fint det samtidig som en flat mage uten magemuskler også er fint.

Magene til Mushi og Snublefot er ganske perfekte fra før, men kunne jo også bli fine med litt muskler og :)

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke oppfordret noen av dem til å trene, men så lenge det ikke overdrives til det regelrett kvalme (se spoiler) så er det mer enn godkjent for min del. Det skremmer meg dog når jenter har litt muskler og forteller at de vil ha mer.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
karianne_hoien3.jpg

9293509[/snapback]

Hvis du synes hun damen i spoilern er kvalm å se på har du ett problem :ph34r:

Øyvind: Der er jeg enig, det var litt vel for mye :) Men for å bli så stor så må man bruke en del AAS og HGH og ha utrolig bra gener så det er heldigvis ikke mange som går den veien.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Hvis du synes hun damen i spoilern er kvalm å se på har du ett problem  :ph34r:

9293715[/snapback]

Jeg ser ikke helt problemet, heldigvis ser veldig få jenter sånn ut. Jeg har også lite tro på at jenter som ser sånn ut har spesielt mye til felles med meg uansett, så jeg ligger godt an sånn sett.^^

Lenke til kommentar
Hun er pen, men det er forskjell på jenter man ser på bilder og jenter man møter i virkeligheten. Noen mener hun er fin å se på, men personlig tenker jeg mer på hvor ekkelt det må være å ta på kroppen.

9294362[/snapback]

Muskler er da myke når de ikke er spent, ergo som fett bare litt fastere ;)

Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke helt teoretisk, jeg har.. vi sier "opplevd".. en sånn jente, og det var rett og slett ikke for meg. Verken utseende eller følelsen var helt den samme, men det er gjerne slik at man tiltrekkes sine egne, og da er jeg og en slik jente ganske rake motsetninger.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Er da helt greit med litt muskler.  :thumbup:

Men sånn her blir litt for mye:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
female-bodybuilder.gif

9293669[/snapback]

Er en definisjonssak om det der er en mann eller dame.

Lenke til kommentar
Jeg snakker ikke helt teoretisk, jeg har.. vi sier "opplevd".. en sånn jente, og det var rett og slett ikke for meg. Verken utseende eller følelsen var helt den samme, men det er gjerne slik at man tiltrekkes sine egne, og da er jeg og en slik jente ganske rake motsetninger.

9294864[/snapback]

Jeg tiltrekkes av alle sorter jenter, men ikke ålslanke. Å det er som regel jenter med litt former som liker gutter med muskler virker det som på meg, absolutt ikke meg imot.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...