Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Hva er fint for en 15 åring å drive med, om jeg vil få litt mer "synlige" mage muskler? Kamera er ikke til stede så noe bildet blir det ikke av meg.

9247455[/snapback]

Løping og styrketrening? Jeg spiller badminton. Det er å anbefale.

Lenke til kommentar
Ser ut som du er blitt slimere?  Lite grillmat i sommer?  :hrm:

9246600[/snapback]

Har spist rimelig sunt i sommer, i forhold til ellers. Sjokolade har kun vært i helgene, samme med pizza, brus er ute av bildet og kyllingfillét med salat er blitt 3-dager-i-uka-mat. Har tvingt muttern til å lage skikkelig middag etter arbeid. Så ja, har nok gått litt ned i vekt, noe som ikke er spesielt farlig ettersom jeg fortsatt ligger på 140kg. :p

9246668[/snapback]

Så bra :) Jeg har også vært streng med meg selv i sommer. Har spist kylling 4- 5 ganger i uka. Spiser sunt, ikke noe brus, ikke noe godtis. Og jeg føler meg fantastisk :D

I tillegg har jeg gått opp 15 kg i set i benken. gikk fra 55*3*8 til 70*3*8. Rimelig stolt :D

Lenke til kommentar

Kjempebra Haglo, skulle ønske jeg hadde kunnet økt like mye, kunne trengt en boost på motivasjon/selvtillit nå. Jeg har ikke fått trent i sommerferien, nesten ikke i det hele tatt. Blir dog en økt i dag.

Og motivasjon og mål er helt borte for tiden, jav diverse grunner.

Jaja, vi får se hvordan treninga går idag =D

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Kjempebra Haglo, skulle ønske jeg hadde kunnet økt like mye, kunne trengt en boost på motivasjon/selvtillit nå. Jeg har ikke fått trent i sommerferien, nesten ikke i det hele tatt. Blir dog en økt i dag.

Og motivasjon og mål er helt borte for tiden, jav diverse grunner.

Jaja, vi får se hvordan treninga går idag =D

9250426[/snapback]

Men da kan du jo komme sterkt tilbake :) Man må jo begynne engang, så like greit å begynne det sunne kostholdet allerede etter første trening :) Funker det ikke å spise 5 ganger om dagen, så tar spiser du 4, også tar du 1 eller 2 bananer etter trening. Går du på proteiner, så skal du ha dobbelt så mye karbohydrater som proteiner. og da er bananer til å anbefale :)

Lenke til kommentar

Jeg er av dem som liker tunfisk "outofthebox", bare drenert for vann... smaker herlig =D

Så nå spiser man på tunfisk, banan og har vann og melk her også^^ Jeg er ikke helt klar på kostholdsfronten enda, men det kommer seg.

Edit: FAEN, så kutta jeg meg dypt på lokket på boksen. :hrm:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Jeg er av dem som liker tunfisk "outofthebox", bare drenert for vann... smaker herlig =D

Så nå spiser man på tunfisk, banan og har vann og melk her også^^ Jeg er ikke helt klar på kostholdsfronten enda, men det kommer seg.

Edit: FAEN, så kutta jeg meg dypt på lokket på boksen. :hrm:

9251579[/snapback]

Nei nei, men du tar det i ditt eget tempo :)

Smarten :D

Lenke til kommentar

Baksiden på skuldrene og skuldrene i seg selv var kjempebra, isolerer du dem på øvelser? Eventuelt øvelser kjører du på øvre-rygg?

Problemer med huden forresten? Hadde å ganske kraftige utbrudd når jeg var rundt 18, jævla kjipt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Bred rygg og midjen var sykt liten  :D

Skulle ønske jeg hadde en så liten mindje. . .

9280289[/snapback]

Thanks. Prøvd vacumøvelser? Får trekt inn midjen en del med de etter en stund.

Baksiden på skuldrene og skuldrene i seg selv var kjempebra, isolerer du dem på øvelser? Eventuelt øvelser kjører du på øvre-rygg?

Problemer med huden forresten? Hadde å ganske kraftige utbrudd når jeg var rundt 18, jævla kjipt.

9280309[/snapback]

Har kjørt en del fremoverlent sidehev på slutten av ryggøktene, men ikke veldig mange sett, heller ikke så tungt. Øvre rygg har jeg trent med nedtrekk, chins og stangroing, "in the corner-row" og litt kabelroing iblandt.

Hadde en del problemer med huden rundt den tiden bildet ble tatt, er ikke så mye igjen nå, heldigvis. Ser ikke så bra ut samtidig som det ikke var særlig deilig.

Heldig du som har genene til tynn midje :) Blir bra dimmensjoner i forhold til ryggen =)

Jeg derimot har ikke tynn midje... Bruker 36 i waist jeg ;) Det er kjipt

9280317[/snapback]

78cm rundt livet :p Bildet ljuger muligens litt pga. vinkelen.

*Takk for positive tilbakemeldinger btw. Det varmer :D

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9280289[/snapback]

9280309[/snapback]

Har kjørt en del fremoverlent sidehev på slutten av ryggøktene, men ikke veldig mange sett, heller ikke så tungt. Øvre rygg har jeg trent med nedtrekk, chins og stangroing, "in the corner-row" og litt kabelroing iblandt.

Hadde en del problemer med huden rundt den tiden bildet ble tatt, er ikke så mye igjen nå, heldigvis. Ser ikke så bra ut samtidig som det ikke var særlig deilig.

Heldig du som har genene til tynn midje :) Blir bra dimmensjoner i forhold til ryggen =)

9280317[/snapback]

9280427[/snapback]

''Prøvd vacumøvelser?''

Hva er dette for noe?

Skulle gjerne hatt smalere midje selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

9280289[/snapback]

9280309[/snapback]

9280317[/snapback]

9280427[/snapback]

''Prøvd vacumøvelser?''

Hva er dette for noe?

9280474[/snapback]

Linkings. Bare å trekke inn magen så mye du klarer mens du trekker pusten så dypt du klarer.

Lenke til kommentar

9280289[/snapback]

9280309[/snapback]

9280317[/snapback]

9280427[/snapback]

''Prøvd vacumøvelser?''

Hva er dette for noe?

9280474[/snapback]

Linkings. Bare å trekke inn magen så mye du klarer mens du trekker pusten så dypt du klarer.

9280503[/snapback]

Man skal puste UT all luften man har, ikke trekke inn. Lurer på om man skal puste i det heletatt når man utfører denne øvelsen?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Man skal puste UT all luften man har, ikke trekke inn. Lurer på om man skal puste i det heletatt når man utfører denne øvelsen?

9281125[/snapback]

Ikke vet jeg, skal iallefall holde pusten :p

Hvor gammel er du -Luffe?

Mener å ha sett i signaturen din at du var 14år?

9280886[/snapback]

17 år er jeg. Signaturen var en diss av fjortissene som skryter så fælt på nett, men det var visst ikke så mange som skjønte den.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...