Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Bicepscurl er det kult å makse :!:

Mark er en bra øvelse. Må bare være litt forsiktig. Og det er veldig viktig å har rett rygg. 50 kile i mark, og du ikke har rett rygg, er som 1 tonn kg press på korsryggen. Fikk jeg vite av en på trimhuset mitt. Det hørte logiskt ut ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp. Stram det godt og gjør akkuratt den samme bevegelsen :)

9228350[/snapback]

Skal jeg prøve på vettu :)

Men i stede for å kjøre markløft, så kjører jeg litt "barbell bent over row". Ikke det at det trener det samme, og det er overhode ingen basisøvelse. Men den er deilig :)

Lenke til kommentar
Jeg er redd for å ødelegge ryggen med markløft, så jeg har ungått den øvelsen i hele år. Må vell inkludere den i planen  fremover.

9228901[/snapback]

Få noen som har peiling til å se at du gjør det riktig, og bruk belte, da tviler jeg på at du kommer til å skade deg.

Lenke til kommentar
Jeg er redd for å ødelegge ryggen med markløft, så jeg har ungått den øvelsen i hele år. Må vell inkludere den i planen  fremover.

9228901[/snapback]

Få noen som har peiling til å se at du gjør det riktig, og bruk belte, da tviler jeg på at du kommer til å skade deg.

9229231[/snapback]

Og for all del... start rolig, ikke overbelast deg i starten. En kamerat av meg som skulle tøffe seg som fikk ryggen ødelagt på markløften, hvor han rett og slett "knakk" bakover, litt skummelt å se på.

4 uker uten trening og med dårlig søvn var resultatet...men selvsagt han her er litt av en "tøffing" som alltid skryter av ny pers i x øvelse. (altså gjør maksløft i benk/mark/bøy ofte)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Kjørt RYP i hele sommer, jeg. Har ikke blitt noe særlig større, da jeg ikke har trent så eksplosivt som tidligere på grunn av en rimelig slitsom sommerjobb. Har blitt en del sterkere da, forventer å løfte 130kg i benk og 200kg i knebøy nå om et par uker, de gamle persene er 120kg i benk og 170 i knebøy. Gidder ikke makse enda, siden jeg ikke er helt ferdig med RYP.

post-28312-1186700348_thumb.jpg

post-28312-1186700359_thumb.jpg

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hyrlen, når får vi se bilde av deg?

9246613[/snapback]

Når han veier 140 kg med 3% fett.

Det ligger bilde av ham lengre bak i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

9246613[/snapback]

9246618[/snapback]

Ca hvor langt bak i tråden?

9246628[/snapback]

Spør du meg så spør jeg deg. Spør Hyrlen.

Lenke til kommentar
Ser ut som du er blitt slimere?  Lite grillmat i sommer?  :hrm:

9246600[/snapback]

Har spist rimelig sunt i sommer, i forhold til ellers. Sjokolade har kun vært i helgene, samme med pizza, brus er ute av bildet og kyllingfillét med salat er blitt 3-dager-i-uka-mat. Har tvingt muttern til å lage skikkelig middag etter arbeid. Så ja, har nok gått litt ned i vekt, noe som ikke er spesielt farlig ettersom jeg fortsatt ligger på 140kg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ser ut som du er blitt slimere?  Lite grillmat i sommer?  :hrm:

9246600[/snapback]

Har spist rimelig sunt i sommer, i forhold til ellers. Sjokolade har kun vært i helgene, samme med pizza, brus er ute av bildet og kyllingfillét med salat er blitt 3-dager-i-uka-mat. Har tvingt muttern til å lage skikkelig middag etter arbeid. Så ja, har nok gått litt ned i vekt, noe som ikke er spesielt farlig ettersom jeg fortsatt ligger på 140kg. :p

9246668[/snapback]

Vet du hvilken fett% du ligger på?

Lenke til kommentar

Har ikke peiling. Tipper 25-30%. Veide jo litt over 150kg da jeg begynte å trene for litt over et år siden, og da hadde jeg en BMI på 45. Det sier jo ikke noe om fettprosenten da, men jeg er ganske overvektig, for å si det enkelt. Det er tydeligvis ikke negativt for bygging av muskler da, ettersom jeg har hatt god fremgang på et relativt dårlig kosthold (inntil april i år).

Jada, jeg vet jeg burde gå ned i vekt med tanke på hjertet og generell kondis, men jeg føler meg ganske bra slik jeg er nå, og eventuell vektnedgang er bare en bonus av treningen. :)

Lenke til kommentar

9246613[/snapback]

9246618[/snapback]

Ca hvor langt bak i tråden?

9246628[/snapback]

Spør du meg så spør jeg deg. Spør Hyrlen.

9246637[/snapback]

Her ligger det to.

Neste kommer ikke før, som wh1te sier. Når jeg veier 140kg og har 3% fett :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...