Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så da bra ut det der Øivind :)

Ingen komentarer på mine? :p:innocent:

9195597[/snapback]

:thumbup:

Ser ganske kraftig ut du. Bra bryst.

Mine bilder ble litt dårlig da det var vanskelig å få vridd seg i rett posisjon, og jeg fikk ikke flexet armene på ryggbildet, eller mage og bryst på det første.

9196332[/snapback]

ty :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hvor mange kilo burde en 15 åring(trent, 175 cm, 66 kg) klare i benken ?

9225539[/snapback]

Da jeg var 15 og hadde rundt samme mål, så tok jeg vel 50 kg. Hadde ikke trent et minutt styrke og var fotballspiller. Jeg tror det er ganske normalt. Eller, jeg vet det er ganske normalt for personer som ikke er stort tyngre.

Lenke til kommentar
hvor mange kilo burde en 15 åring(trent, 175 cm, 66 kg) klare i benken ?

9225539[/snapback]

Da jeg var 15 og hadde rundt samme mål, så tok jeg vel 50 kg. Hadde ikke trent et minutt styrke og var fotballspiller. Jeg tror det er ganske normalt. Eller, jeg vet det er ganske normalt for personer som ikke er stort tyngre.

9225770[/snapback]

Tok 60 med et nødskrik i fjor, og dere har jo sett meg :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tok vel 75 første gangen jeg prøvde. Var 15 tror jeg. Har endel med gener å gjøre... En jeg kjenner tok 80 i 8.klasse...

9227228[/snapback]

75 første gang du prøve benk? Da regner jeg med at du enkelt løfter 120 nå.

Lenke til kommentar
Ok :)

Mange sier jeg er tynn, og det er jeg også, så jeg tenkte at litt styrketrening gjorde susen...

9135574[/snapback]

Syklister kan være tynne. I følge Joe Friel er den "magiske" formel 0.35 kg kroppsvekt per cm. Litt for lavt synes jeg, men det gir en pekepinn.

9135624[/snapback]

Hehe. Då har jeg kroppen til en syklist :p Har akkurat 0.35kg per cm.

Lenke til kommentar
Tok vel 75 første gangen jeg prøvde. Var 15 tror jeg. Har endel med gener å gjøre... En jeg kjenner tok 80 i 8.klasse...

9227228[/snapback]

75 første gang du prøve benk? Da regner jeg med at du enkelt løfter 120 nå.

9227241[/snapback]

Nå har jo ikke alle teknikk, ei heller utfører skikkelige løft første gangen. Jeg reppet på 60kgx5 første gang jeg kjørte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå har jo ikke alle teknikk, ei heller utfører skikkelige løft første gangen.  Jeg reppet på 60kgx5 første gang jeg kjørte.

9227378[/snapback]

Du teller ikke.

Lenke til kommentar

White. Uansett hvor mye man har tatt før, og ikke trener godt nok, spiser godt nok, har god innstilling til det man gjør. Så klarer man ikke 120kg. Men såklart, har han vært knakane godt til å trene, spise rikitg osv. Så klarer han det :) Kjenner jo noen folk som har tatt 80 i benk etter den 3. gangen de har prøvd. Og de har som regel vært overvektige. Trener man ikke HARDT

Lenke til kommentar

Var god for 110 i vinter men så ble jeg skadet. Så ja. Hadde nok vært god for 120 nå hvis det ikke hadde oppstått komplikasjoner ;) Han som benket 80, benker 140 nå. Som 17 åring.

Edit: Det har jo noe med hvor mye man har trena etter at man løfta. Jeg starta ikke å trene vekter før over et år etter at jeg hadde løfta 75

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Btw, det er godt gjort å løfte 120 da. Benken i våre dager er respekt ;)

9227964[/snapback]

Ikke i min bok. Markløft, derimot.

Lenke til kommentar

9227964[/snapback]

9227971[/snapback]

Ikke i alle sin bok. Selvfølgelig. Ikke i min heller. Men hos veldig mange, så er det "tøft" å løfte masse i benk. Jeg synes at; Hvis man først skal begynne å trene styrke, så kan man like så godt gjøre det ordentlig og trene hele kroppen. ikke noe vitsi å til gymmet og trene benkpress og dra igjen. Meningsløst. Synes jeg :)

Lenke til kommentar

9227964[/snapback]

9227971[/snapback]

Ikke i alle sin bok. Selvfølgelig. Ikke i min heller. Men hos veldig mange, så er det "tøft" å løfte masse i benk. Jeg synes at; Hvis man først skal begynne å trene styrke, så kan man like så godt gjøre det ordentlig og trene hele kroppen. ikke noe vitsi å til gymmet og trene benkpress og dra igjen. Meningsløst. Synes jeg :)

9228018[/snapback]

Må ikke glemme bicepscurl. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...