Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Kom med noen nye bilder nå Hyrlen  :D

9148787[/snapback]

Får vente til jul, har enda ikke startet hardkjøret. Men det gror der bak nå, å alt kommer seg :)

9155398[/snapback]

Det er bra, får håpe jula kommer tidlig i år da ;)

Men har du satt deg noen mål i fremtiden eller? Har ikke vurdert å stille på scenen etterhvert da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok et biceps pose etter rygg/biceps treningen med god og fin pump :)

Vekten ligger forsatt på ca 75. Regner med å gå opp til litt over 80 kilo før jul. Gleder meg til tunge økter og mye god mat til høsten.

post-19716-1185569401_thumb.jpg

Endret av kengdal
Lenke til kommentar
Kom med noen nye bilder nå Hyrlen  :D

9148787[/snapback]

Får vente til jul, har enda ikke startet hardkjøret. Men det gror der bak nå, å alt kommer seg :)

9155398[/snapback]

Det er bra, får håpe jula kommer tidlig i år da ;)

Men har du satt deg noen mål i fremtiden eller? Har ikke vurdert å stille på scenen etterhvert da?

9157002[/snapback]

Målet er vel egentlig å bli fornøyd (umulig?)

Nei jeg går litt med planer om og stille, men det blir hvis alt klaffer og jeg ikke får flere tilbakeslag (kyssesyke, damer, militæret o.l). Håper hvertfall jeg får prøvd meg. Trenger egentlig en skikkelig seriøs treningspartner hvis jeg skal klare det, har noen bein som jeg hater å trene. Å det økonomiske må også på plass, for tiden går det litt for mye i HI-fi. Mangler også en del før jeg når det samme gamle nivået, å derfra til konkurranseform så er det noen store steg :ermm:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Å guud som jeg legger ut bilder da :!:

Tok et i sta, pump<3, før i dag hadde jeg ikke trent på en måned:(

Hater ferie, får ikke tid til trening.

Gått opp 3 kg i ferien, ser faktisk ikke ut som om det gjorde noe, enda de 3 kg var bare fett og slaskeri :)

post-113801-1186001130_thumb.jpg

post-113801-1186001136_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Har ikke så mye annet å si enn dra opp buksa ;)

9143677[/snapback]

Du, hørt om oslo vest? =P

9143688[/snapback]

Ja jeg har faktisk hørt om dette stedet da jeg er født oppvokst på det beste og dyreste stedet i Oslo og sannsynligvis hele Norge! Viktig poengere igrunn.

Sånne unger som deg ser faen ikke ut, jeg var rimelig nære kaste en unge av sted her om dagen da jeg så dette fæle synet. Kle dere skikkelig kiddo's. Jeg kommer med ganske hardt skytts jeg er klar over det, men slike unger risikerer bli kastet på sjøen eller dynket i snø om vintern. Det er som regel små kidsa som deg som er de værste når det gjelder slenge med kjeften og være bra kjepphøye så kutt nå ut tulleballet ditt. Dessuten driter jeg i om folk skulle være fra Oslo Vest eller keege Bærum. Jeg er fus i alt lagkaptein uansett.

Beklager OT, men følte dette var nødvendig.

Når det gjelder topic har sommern bitt fra seg med lite trening og vekttap på 4kg .:/

Endret av brutti
Lenke til kommentar

sluttet å trene i sommer, motivasjonsmangel.. gikk først ned 5 kilo, og ble faktisk tynnere.. Nå nylig tror jeg at jeg har lagt på meg 8-9 kilo igjen, er vertfall over det jeg var når jeg sluttet.. Føler magen disser litt for mye, og klemmer seg litt for langt ut når jeg setter meg ned i barisen.. Hello motivation! Klar for en hard høst.. Hehe..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da har jeg endelig fått tatt noen bilder. :hmm:

Startet å trene i fjor høst/vinter, og ble vel noen måneder med litt seriøs trening (3 ganger i uka). Men de siste månedene har det blitt mer 1 gang annenhver uke :/

Og i sommer har jeg jobbet inne for det meste, ellers sitter jeg bare foran pc'n og spiser usunn mat.

Var vanskelig å få tatt noen skikkelige bilder også.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så da bra ut det der Øivind :)

Ingen komentarer på mine? :p:innocent:

9195597[/snapback]

:thumbup:

Ser ganske kraftig ut du. Bra bryst.

Mine bilder ble litt dårlig da det var vanskelig å få vridd seg i rett posisjon, og jeg fikk ikke flexet armene på ryggbildet, eller mage og bryst på det første.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...