kengdal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kom med noen nye bilder nå Hyrlen 9148787[/snapback] Får vente til jul, har enda ikke startet hardkjøret. Men det gror der bak nå, å alt kommer seg 9155398[/snapback] Det er bra, får håpe jula kommer tidlig i år da Men har du satt deg noen mål i fremtiden eller? Har ikke vurdert å stille på scenen etterhvert da? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Tok et biceps pose etter rygg/biceps treningen med god og fin pump Vekten ligger forsatt på ca 75. Regner med å gå opp til litt over 80 kilo før jul. Gleder meg til tunge økter og mye god mat til høsten. Endret 27. juli 2007 av kengdal Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Damn Kengdal, hvor mye måler vidunderet? (uten pump altså) Endret 27. juli 2007 av DNA Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Damn Kengdal, hvor mye måler vidunderet? (uten pump altså) 9157207[/snapback] Vet ikke, men det er ikke så mye. Må huske på at jeg ikke er den som rager høyest i luften. Men jeg tipper rundt 40 cm uten Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Kom med noen nye bilder nå Hyrlen 9148787[/snapback] Får vente til jul, har enda ikke startet hardkjøret. Men det gror der bak nå, å alt kommer seg 9155398[/snapback] Det er bra, får håpe jula kommer tidlig i år da Men har du satt deg noen mål i fremtiden eller? Har ikke vurdert å stille på scenen etterhvert da? 9157002[/snapback] Målet er vel egentlig å bli fornøyd (umulig?) Nei jeg går litt med planer om og stille, men det blir hvis alt klaffer og jeg ikke får flere tilbakeslag (kyssesyke, damer, militæret o.l). Håper hvertfall jeg får prøvd meg. Trenger egentlig en skikkelig seriøs treningspartner hvis jeg skal klare det, har noen bein som jeg hater å trene. Å det økonomiske må også på plass, for tiden går det litt for mye i HI-fi. Mangler også en del før jeg når det samme gamle nivået, å derfra til konkurranseform så er det noen store steg Endret 27. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Å guud som jeg legger ut bilder da :!: Tok et i sta, pump<3, før i dag hadde jeg ikke trent på en måned:( Hater ferie, får ikke tid til trening. Gått opp 3 kg i ferien, ser faktisk ikke ut som om det gjorde noe, enda de 3 kg var bare fett og slaskeri Endret 1. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Har ikke så mye annet å si enn dra opp buksa 9143677[/snapback] Du, hørt om oslo vest? =P 9143688[/snapback] Ja jeg har faktisk hørt om dette stedet da jeg er født oppvokst på det beste og dyreste stedet i Oslo og sannsynligvis hele Norge! Viktig poengere igrunn. Sånne unger som deg ser faen ikke ut, jeg var rimelig nære kaste en unge av sted her om dagen da jeg så dette fæle synet. Kle dere skikkelig kiddo's. Jeg kommer med ganske hardt skytts jeg er klar over det, men slike unger risikerer bli kastet på sjøen eller dynket i snø om vintern. Det er som regel små kidsa som deg som er de værste når det gjelder slenge med kjeften og være bra kjepphøye så kutt nå ut tulleballet ditt. Dessuten driter jeg i om folk skulle være fra Oslo Vest eller keege Bærum. Jeg er fus i alt lagkaptein uansett. Beklager OT, men følte dette var nødvendig. Når det gjelder topic har sommern bitt fra seg med lite trening og vekttap på 4kg .:/ Endret 1. august 2007 av brutti Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 sluttet å trene i sommer, motivasjonsmangel.. gikk først ned 5 kilo, og ble faktisk tynnere.. Nå nylig tror jeg at jeg har lagt på meg 8-9 kilo igjen, er vertfall over det jeg var når jeg sluttet.. Føler magen disser litt for mye, og klemmer seg litt for langt ut når jeg setter meg ned i barisen.. Hello motivation! Klar for en hard høst.. Hehe..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Da har jeg endelig fått tatt noen bilder. Startet å trene i fjor høst/vinter, og ble vel noen måneder med litt seriøs trening (3 ganger i uka). Men de siste månedene har det blitt mer 1 gang annenhver uke :/ Og i sommer har jeg jobbet inne for det meste, ellers sitter jeg bare foran pc'n og spiser usunn mat. Var vanskelig å få tatt noen skikkelige bilder også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Så da bra ut det der Øivind Ingen komentarer på mine? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Så ikke verst ut folkens Mer masse må til, hos meg også. Tok et bilde her, men glemte å flexe høyrearmen så tror ikke jeg gidder å legge det ut Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Legg ut! Edit: Ja, jeg må legga på meg mer masse Endret 2. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Vræææl Sjekk den uflexa høyrearmen a! haha. lurer egentlig på hvordan det går ann Ps: sommerfettet må jaggu meg bort Hehe. Ikke trent i sommer i det heletatt Endret 2. august 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 kraftig du da:). Hvor mange cm er dere rundt armen? når dere strammer? Må bare vite det, før jeg sier hvor mye jeg er rundt Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Er steinkald på bildet så når de der er flexa er de nok 40cm. Takk btw Edit: har ikke målt på noen mnd så de burde egentlig være noe større. Med pump vokser de noen cm kanskje Endret 2. august 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vente til jul så ska jeg kanskje legge ut et:p Sommerfettet må bort først .... * oppgitt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Så da bra ut det der Øivind Ingen komentarer på mine? 9195597[/snapback] Ser ganske kraftig ut du. Bra bryst. Mine bilder ble litt dårlig da det var vanskelig å få vridd seg i rett posisjon, og jeg fikk ikke flexet armene på ryggbildet, eller mage og bryst på det første. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Mine er bare 33 cm Men, med pump er de nok godt over 35-36, vokser noe syyykt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg