Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Da kunne du kanskje holdt kjeft, _Scotty_? :)

mrav4; trener du styrke i det hele tatt? Du trenger å gå opp masse i vekt.

9143699[/snapback]

Har vel rett til å si min mening?

Ser ikke helt hva annet man skal kommentere til en som ikke har kommet i puberteten ennå.

Blir nesten som at en jente vil få store og fine lår før puberteten.. mye vits?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må ha et opplegg for å trene mage og brystmusklene. Det jeg har begynt med er å ta 6*12 crunch eller 6*12 alternativ sit ups ( siden av magen ) morgen og kveld.

For bryst tar jeg dumpell fly ( 6*12 )

Jeg har hørt at jeg må variere, da mener jeg at 1. dag skal jeg ta crunch med mange rep. 2. dag crunch med vekt + få rep osv. Dette leste jeg faktisk her :)

Lenke til kommentar

For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile. Tren heller litt tyngre(lengre) enn å trene to økter med samme muskel hver dag.

Du bør ha noe à la dette:

Dag 1:

pushups(mange reps)

crunches(mange reps)

flyes(mange reps)

Dag 3:

pushups(få reps, få noen til å legge en vekt på ryggen din?)

crunches(få reps, vekt)

flyes(få reps, tungt.)

Dag 5:

pushups(mange reps)

crunches(mange reps)

flyes(mange reps)

Neste uke bytter du om slik at du får to dager med tungt, en dag med lett men mange reps.

For øvrig bør du trene styrke på ben, selv om du sykler så kan du få enda litt mer kraft om du inkluderer bentrening.

Jeg ville prøvd å få tak i en stang, slik at du kan trene baseøvelser.

Fullkroppsprogram er undervurdert.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile.

9146849[/snapback]

Så det lønner seg ikke å trene de vær dag?

9146882[/snapback]

Nei. Da kan du i verste fall bryte ned musklene. Forresten, så la jeg inn et forslag på program i mitt forrige innlegg, dette er kun et forslag.

For å være ærlig sitter jeg ikke inne med nok kunnskap til å egentlig kunne kaste ut et program du burde følge, få noen som er mer kompetent til å hjelpe deg med dette. Dog, det var ihvertfall et forslag på et program.

Treningsforum.no har en god del selvutnevnte guruer som har mye kunnskap, hør med de der.

Edit. ah, det var ingenting.

Hyrlen: Fortsatt nice! Huff, kommer til å ta et par år minst før jeg blir så stor. ^^

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Huff, vi søpler til tråden ja. Meg med. Kanskje vi skulle innføre en regel à la RPP? Hvert innlegg SKAL være med bilde? for øvrig hadde det vært fint å starte opp en "v2.0" da, så får vi en clean tråd.

9146954[/snapback]

Så lenge diskusjonen er rundt bilder og fremgang til hver enkelt er det ikke så nøye. Strenge regler dreper tråder.

Slutten av September samme år.

Lenke til kommentar
For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile. Tren heller litt tyngre(lengre) enn å trene to økter med samme muskel hver dag.

Du bør ha noe à la dette:

Dag 1:

pushups(mange reps)

crunches(mange reps)

flyes(mange reps)

Dag 3:

pushups(få reps, få noen til å legge en vekt på ryggen din?)

crunches(få reps, vekt)

flyes(få reps, tungt.)

Dag 5:

pushups(mange reps)

crunches(mange reps)

flyes(mange reps)

Neste uke bytter du om slik at du får to dager med tungt, en dag med lett men mange reps.

For øvrig bør du trene styrke på ben, selv om du sykler så kan du få enda litt mer kraft om du inkluderer bentrening.

Jeg ville prøvd å få tak i en stang, slik at du kan trene baseøvelser.

Fullkroppsprogram er undervurdert.

9146849[/snapback]

Takk, skal prøve å følge dette ;)

PS: Hvordan er flyes?

EDIT- Nå skal jeg ikke ødelegge tråden mer!

Endret av MathiasF
Lenke til kommentar
Huff, vi søpler til tråden ja. Meg med. Kanskje vi skulle innføre en regel à la RPP? Hvert innlegg SKAL være med bilde? for øvrig hadde det vært fint å starte opp en "v2.0" da, så får vi en clean tråd.

9146954[/snapback]

Så lenge diskusjonen er rundt bilder og fremgang til hver enkelt er det ikke så nøye. Strenge regler dreper tråder.

Slutten av September samme år.

9146968[/snapback]

Fin rygg der ja :)

Lenke til kommentar
Du fant ingen selvutløserting så du røsket likegodt med deg hele tastaturet? :p

Fin rygg på deg også, armene så også bra ut(utifra det man kan se).

9149867[/snapback]

Mhm, funker fett med tastaturet i hånda :D

Takker, bedre bilde kommer vell :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...