Scotty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Da kunne du kanskje holdt kjeft, _Scotty_? mrav4; trener du styrke i det hele tatt? Du trenger å gå opp masse i vekt. 9143699[/snapback] Har vel rett til å si min mening? Ser ikke helt hva annet man skal kommentere til en som ikke har kommet i puberteten ennå. Blir nesten som at en jente vil få store og fine lår før puberteten.. mye vits? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Du trenger å gå opp masse i vekt. han trenger vel strengt tatt ingenting... han er 13 år.. 9143705[/snapback] Ligner på meg, bare litt mer skinny... Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg har jo kommet i puberteten, smarten ! Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Litt tidlig å si noe. Må vokse mer Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg må ha et opplegg for å trene mage og brystmusklene. Det jeg har begynt med er å ta 6*12 crunch eller 6*12 alternativ sit ups ( siden av magen ) morgen og kveld. For bryst tar jeg dumpell fly ( 6*12 ) Jeg har hørt at jeg må variere, da mener jeg at 1. dag skal jeg ta crunch med mange rep. 2. dag crunch med vekt + få rep osv. Dette leste jeg faktisk her Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile. Tren heller litt tyngre(lengre) enn å trene to økter med samme muskel hver dag. Du bør ha noe à la dette: Dag 1: pushups(mange reps) crunches(mange reps) flyes(mange reps) Dag 3: pushups(få reps, få noen til å legge en vekt på ryggen din?) crunches(få reps, vekt) flyes(få reps, tungt.) Dag 5: pushups(mange reps) crunches(mange reps) flyes(mange reps) Neste uke bytter du om slik at du får to dager med tungt, en dag med lett men mange reps. For øvrig bør du trene styrke på ben, selv om du sykler så kan du få enda litt mer kraft om du inkluderer bentrening. Jeg ville prøvd å få tak i en stang, slik at du kan trene baseøvelser. Fullkroppsprogram er undervurdert. Endret 26. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile. 9146849[/snapback] Så det lønner seg ikke å trene de vær dag? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile. 9146849[/snapback] Så det lønner seg ikke å trene de vær dag? 9146882[/snapback] Nei. Da kan du i verste fall bryte ned musklene. Forresten, så la jeg inn et forslag på program i mitt forrige innlegg, dette er kun et forslag. For å være ærlig sitter jeg ikke inne med nok kunnskap til å egentlig kunne kaste ut et program du burde følge, få noen som er mer kompetent til å hjelpe deg med dette. Dog, det var ihvertfall et forslag på et program. Treningsforum.no har en god del selvutnevnte guruer som har mye kunnskap, hør med de der. Edit. ah, det var ingenting. Hyrlen: Fortsatt nice! Huff, kommer til å ta et par år minst før jeg blir så stor. ^^ Endret 26. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Feil tråd ladies. August 2005 :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Her står det BILDER av din overkropp! Bein også velkommen! Likevel er 5% av tråden bilder og resten pjatt om treningsmetoder. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Huff, vi søpler til tråden ja. Meg med. Kanskje vi skulle innføre en regel à la RPP? Hvert innlegg SKAL være med bilde? for øvrig hadde det vært fint å starte opp en "v2.0" da, så får vi en clean tråd. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Huff, vi søpler til tråden ja. Meg med. Kanskje vi skulle innføre en regel à la RPP? Hvert innlegg SKAL være med bilde? for øvrig hadde det vært fint å starte opp en "v2.0" da, så får vi en clean tråd. 9146954[/snapback] Så lenge diskusjonen er rundt bilder og fremgang til hver enkelt er det ikke så nøye. Strenge regler dreper tråder. Slutten av September samme år. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) For all del, husk restitusjonstid! (Hvile). Magemuskelen som alle andre muskler bør ha 48 timer hvile. Tren heller litt tyngre(lengre) enn å trene to økter med samme muskel hver dag. Du bør ha noe à la dette: Dag 1: pushups(mange reps) crunches(mange reps) flyes(mange reps) Dag 3: pushups(få reps, få noen til å legge en vekt på ryggen din?) crunches(få reps, vekt) flyes(få reps, tungt.) Dag 5: pushups(mange reps) crunches(mange reps) flyes(mange reps) Neste uke bytter du om slik at du får to dager med tungt, en dag med lett men mange reps. For øvrig bør du trene styrke på ben, selv om du sykler så kan du få enda litt mer kraft om du inkluderer bentrening. Jeg ville prøvd å få tak i en stang, slik at du kan trene baseøvelser. Fullkroppsprogram er undervurdert. 9146849[/snapback] Takk, skal prøve å følge dette PS: Hvordan er flyes? EDIT- Nå skal jeg ikke ødelegge tråden mer! Endret 26. juli 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kom med noen nye bilder nå Hyrlen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Huff, vi søpler til tråden ja. Meg med. Kanskje vi skulle innføre en regel à la RPP? Hvert innlegg SKAL være med bilde? for øvrig hadde det vært fint å starte opp en "v2.0" da, så får vi en clean tråd. 9146954[/snapback] Så lenge diskusjonen er rundt bilder og fremgang til hver enkelt er det ikke så nøye. Strenge regler dreper tråder. Slutten av September samme år. 9146968[/snapback] Fin rygg der ja Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ikke akurat verdens beste bilde men.. Må ta bedre en gang snart Skuldra mi på det bildet er ikke sånn til vanlig, men av en eller annen grunn så ble den så "høy\spiss" på bildet Endret 26. juli 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Du fant ingen selvutløserting så du røsket likegodt med deg hele tastaturet? Fin rygg på deg også, armene så også bra ut(utifra det man kan se). Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Så lenge diskusjonen er rundt bilder så er dte greit, og så lenge det kommer nye bilder inn gjevnlig, slik at dere ikke diskuterer bilder jeg postet på 1 siden, så går det bra. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Du fant ingen selvutløserting så du røsket likegodt med deg hele tastaturet? Fin rygg på deg også, armene så også bra ut(utifra det man kan se). 9149867[/snapback] Mhm, funker fett med tastaturet i hånda Takker, bedre bilde kommer vell Endret 27. juli 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kom med noen nye bilder nå Hyrlen 9148787[/snapback] Får vente til jul, har enda ikke startet hardkjøret. Men det gror der bak nå, å alt kommer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg