-Shark- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kommer seg nok det Patrick. En god del trening, og det kommer til å bli bra. Tren slik at du får en flott v-rygg. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg diver med terrengsykling, og lurer på en ting. Er det bare bedre for meg å trene litt styrke ved siden av, eller skal jeg bare holde meg til syklingen? Jeg har aldri trent styrke før, bare armhevninger, crunch osv. Endret 24. juli 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 @PatrickM dropp deff, du har ikke nok masse til det uansett. Fettprosenten vil gå ned i starten uansett når du bygger muskler, hvis ikke ser det uansett bedre ut med litt masse. For det er det som trengs, masse. Jeg var ikke så ulik når jeg startet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg diver med terrengsykling, og lurer på en ting. Er det bare bedre for meg å trene litt styrke ved siden av, eller skal jeg bare holde meg til syklingen? Jeg har aldri trent styrke før, bare armhevninger, crunch osv. 9133599[/snapback] Jeg sykler terreng selv og trener styrke ved siden av. Det er viktig å trene mage og rygg, så fremt som bein. Jeg vet at Atle Kvålsvoll er motstander av styrketrening ettersom det krever vedlikehold og heller sverger til styrketråkk, mens Johan Kaggestad derimot hevder at de aller fleste toppsyklister trener styrke ved siden av. Tren styrke du, men gjør det riktig og funksjonsrettet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Du eier ikke tråden. Å du er velkommen til og poste bilder selv. 9128568[/snapback] Jeg eier ikke tråden, men det er jeg som laget den, og når dere ikke gjør det som er ment blir jeg sur Skikkelig sinna Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg diver med terrengsykling, og lurer på en ting. Er det bare bedre for meg å trene litt styrke ved siden av, eller skal jeg bare holde meg til syklingen? Jeg har aldri trent styrke før, bare armhevninger, crunch osv. 9133599[/snapback] Jeg sykler terreng selv og trener styrke ved siden av. Det er viktig å trene mage og rygg, så fremt som bein. Jeg vet at Atle Kvålsvoll er motstander av styrketrening ettersom det krever vedlikehold og heller sverger til styrketråkk, mens Johan Kaggestad derimot hevder at de aller fleste toppsyklister trener styrke ved siden av. Tren styrke du, men gjør det riktig og funksjonsrettet. 9134507[/snapback] Riktig? Hva mener du da? Jeg er bare 14 år, så det å gå på treningsstudio kan jeg ikke. Jeg har begynt å trene litt mage, rygg, bryst, ved å gjøre de øvelsene jeg kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvis du bare er 14 år så trenger du ikke trene styrke. Da er det bare å sykle i vei noen år til. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ok Mange sier jeg er tynn, og det er jeg også, så jeg tenkte at litt styrketrening gjorde susen... Endret 24. juli 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ok Mange sier jeg er tynn, og det er jeg også, så jeg tenkte at litt styrketrening gjorde susen... 9135574[/snapback] Syklister kan være tynne. I følge Joe Friel er den "magiske" formel 0.35 kg kroppsvekt per cm. Litt for lavt synes jeg, men det gir en pekepinn. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan trene push ups, sit ups og hang ups imens. Det duger for 14åringer Hard styrketrening er farlig når man vokser som verst i høyda. Da skal man vokse i høyden, ikke bredden Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ok Mange sier jeg er tynn, og det er jeg også, så jeg tenkte at litt styrketrening gjorde susen... 9135574[/snapback] Syklister kan være tynne. I følge Joe Friel er den "magiske" formel 0.35 kg kroppsvekt per cm. Litt for lavt synes jeg, men det gir en pekepinn. 9135624[/snapback] Kan trene push ups, sit ups og hang ups imens. Det duger for 14åringer Hard styrketrening er farlig når man vokser som verst i høyda. Da skal man vokse i høyden, ikke bredden 9135648[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan trene push ups, sit ups og hang ups imens. Det duger for 14åringer Hard styrketrening er farlig når man vokser som verst i høyda. Da skal man vokse i høyden, ikke bredden 9135648[/snapback] Man vokser uansett i høyden selv om man vokser i bredden. Kroppen din klarer heldigvis å gjøre begge ting samtidig. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Det er en ting til jeg lurer på. Jeg har alltid hatt litt markerte magemuskler, men først nå har jeg begynt å brydd meg om det. Ved siden av der six-packen kommer frem, så er det liksom en bue innover på begge sider. Det er vanskelig å forklare, men jeg tror det er sidemusklene som må trenes. Hvis dere kjønte dette så lurer jeg på hvordan jeg får "hele" magen like jevn. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ternate-sit-up/ Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ternate-sit-up/ 9136107[/snapback] Takk, det var det jeg tenkte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan trene push ups, sit ups og hang ups imens. Det duger for 14åringer Hard styrketrening er farlig når man vokser som verst i høyda. Da skal man vokse i høyden, ikke bredden 9135648[/snapback] Man vokser uansett i høyden selv om man vokser i bredden. Kroppen din klarer heldigvis å gjøre begge ting samtidig. 9135830[/snapback] Hard styrketrening som barn/ungdom kan ødelegge så utrolig mye Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Kan trene push ups, sit ups og hang ups imens. Det duger for 14åringer Hard styrketrening er farlig når man vokser som verst i høyda. Da skal man vokse i høyden, ikke bredden 9135648[/snapback] Man vokser uansett i høyden selv om man vokser i bredden. Kroppen din klarer heldigvis å gjøre begge ting samtidig. 9135830[/snapback] Hard styrketrening som barn/ungdom kan ødelegge så utrolig mye 9136142[/snapback] Ikke med riktig teknikk. (da tenker jeg på tenåringer, ikke barn) Selvfølgelig kan det ødelegge en liten gutt på 8 år uten et skjellet som er i nærheten av å være ferdig utviklet hvis han laster på tunge vekter med få ant. reps og presser seg alt han har selv om han trener riktig teknikk. Derfor burde barn trene lett med mange reps for mosjonens skyld. Men dette gjelder ikke tenåringer som har et sterkt nok skjellet til å trene tungt så lenge de trener med riktig teknikk. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jepp, den kan det. Det er ryggen som er mest utsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ikke med riktig teknikk. (da tenker jeg på tenåringer, ikke barn) Selvfølgelig kan det ødelegge en liten gutt på 8 år uten et skjellet som er i nærheten av å være ferdig utviklet hvis han laster på tunge vekter med få ant. reps og presser seg alt han har selv om han trener riktig teknikk. Derfor burde barn trene lett med mange reps for mosjonens skyld. Men dette gjelder ikke tenåringer som har et sterkt nok skjellet til å trene tungt så lenge de trener med riktig teknikk. 9136279[/snapback] Ingen ungdommer har riktig teknikk i begynnelsen. Dessuten så er det så mange som har altfor mange ymse meninger om trening at det som faktisk er riktig blir sett ned på. Det er faktisk vanlig blant kiropraktorer å ikke anbefale styrketrening før man er 23 år Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ingen ungdommer har riktig teknikk i begynnelsen. Dessuten så er det så mange som har altfor mange ymse meninger om trening at det som faktisk er riktig blir sett ned på. Det er faktisk vanlig blant kiropraktorer å ikke anbefale styrketrening før man er 23 år 9136294[/snapback] Nå er det ingen som starter og trene som har rett teknikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg