Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Eller ikke tren mage slik som meg å behold V-formen  :)

9102808[/snapback]

Det høres ikke ut som en god idé.

9120960[/snapback]

Hva mener du med det?

Mange byggere trener lite mage direkte, men får solide ruter ved en deff likevel. Så situps er ikke alltid nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er viktig å trene mage ivertfall litt.

Så lenge man ikke overdriver så vil man ikke få en bred midje.

Selv trener jeg mage lett med mange reps for å ikke få alt for store magemuskler over tid, har ganske lyst på kjempeflate magemuskler :)

Lenke til kommentar

9102808[/snapback]

9120960[/snapback]

Hva mener du med det?

9120997[/snapback]

Vel, jeg synes egentlig den form for trening ser litt tullete ut. Nå er jeg mer typen som foretrekker å oppnå ca kroppen til The Hurricane og deretter trappe ned slik at kroppen holder seg slik, framfor å bli større og større etterpå. Dette har vel mer med mitt syn på kroppsbygning, at de finner et ideal - når det - og deretter setter et nytt et som ikke er like attraktivt som det forrige, framfor å skape en pen kropp og beholde den. Hyrlen har f eks en stor kropp som han og mange andre liker, men som jeg ikke synes er spesielt pen.

Lenke til kommentar

Underlig det med idealer ja. Før jeg starta å trene lekte jeg med tanken om å veie 100kg. Da ville jeg nok være en skikkelig kjempe trodde jeg.

Idag er saken en annen. Og nå er målet 115-120kg. Blir vel sikkert ikke fornøyd da heller.

Den dagen du oppnår kroppen til "the Hurricane", skal man ikke se bort ifra at du tenker slik også :p

Lenke til kommentar

9102808[/snapback]

9120960[/snapback]

Jeg trener magen når jeg kjører Knebøy, Mark, stående tricepsøvelser (faktisk) ++. Så var nok feilformulert fra min side.

Ser ingen grunn til å trene en region direkte som er stor nok, å i tillegg helst ikke bør trenes med lavrep. Å trener man med et repantall over 15 hjelper nok ikke det særlig på six-packen uansett. I tillegg er ryggen mye mer vital enn å trene enn magen med tanke på fremtidige skader/plager.

Forøvrig, jeg trener ikke for og nå en idealkropp. Men for å ha følelsen av og forme og gro. I tillegg til å opprettholde kroppen min og trene psyken. Å selvfølgelig sjokkere og plage slike som deg selv :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Merkelig der ja... Før var målet mitt Brad Pitt. Nå veier jeg langt over han. Men jeg er ikke deffa da. Skal ikke deffe før til neste sommer. Da skal rutene frem.

9121915[/snapback]

Så fordi du veier mer enn han, så er du bedre trent?

Jeg har fått streng beskjed om å trene spesifikt på magen tre ganger i uken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tenker du Fight club eller Troja nå?

Var vel en del CGI inne i bildet på Troja..

9128019[/snapback]

På kroppen til Brad? Tviler på det gitt.

Lenke til kommentar
1 side uten bilder  :nei:

og wh1te, du burde vite bedre...

9128484[/snapback]

Og du går foran som et prakt eksempel går jeg ut i fra? Vi venter alle i spenning Mr. Olsen.

Her kommer et par fra gode runde meg:

post-107468-1185268980_thumb.jpg

post-107468-1185269092_thumb.jpg

Ikke mye til definasjon eller muskler her, men jeg har nå startet på en deff, og regner med å begynne å bulke om en 3 måneders tid, etter avsluttet deff.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...