Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Keyg: Bra løpe og fotballform :) IKKE slank deg mere da mann! Proffene har større fettprosent enn deg så ser ikke poenget i å ha lavere fett% såfremt du ikke driver med hopping ;)

9094095[/snapback]

Flere som sier at jeg ikke trenger å bry meg om fett%, så det er vel noe i det :)

Mulig det er bare meg som er litt opphengt i skikkelig synlig sixpack (men hvem er ikke det? :p )

Men skal fortsette å trene ekplosivt, og opprettholde den fett% jeg har nå, så blir det bra :cool:

Lenke til kommentar

Hehe, er endel som er opptatt av sixpacken ja, men langt fra alle. Men i ditt tilfelle er ikke fett% det største problemet. Det du burde gjøre er å trene magen tungt slik at du får muskler der og ikke bare lav fett% :) Ikke tren 12389798 sit ups. Ta heller å kast på 10-15 kg på brystet og kjør 2-3 sett med 8-12 reps med crunches. Da bygger du volumet der og da vil sixpacken bli mer synlig.

Lenke til kommentar

Hvis du gjør det Lord-of-the-End-Times sier så kan du ende opp med utovermage, noe som jeg personlig ikke liker. Selvsagt har du en six-pack og masse power i den, men den stikker fortsatt utover. Ta heller å ta vanlige situps, men hold øvelsen 2-3 sekund pr rep, og ikke gå helt ned. Altså ikke slap av i magen. Du vil kjenne det noe helt vilt i magen. Og du ender opp med en kompakt six-pack som er løftet opp mot ribbena på en eller fin og flat mage. For å trene nederste del så kan du legge deg på en benk-benk (på ryggen med beina utafor og henden under slik at du holder deg fast) og vipp opp og ned med beina (husk og press korsryggen ned i benken hele tiden). Dette vil også kjennes ganske godt, og du får trent den nederste delen av magen meget bra.

Jeg gjør det slik i alle fall ;)

Lenke til kommentar

Hehe, om du ikke trener sidemusklene så mister du ingenting. Men da får du en tynn og stygg six-pack også da. Your choice ;) Chix går for magen i stedet for å stå å kile deg under armene, kjekt å gi dem noe å ta på.

Endret av Audun B
Lenke til kommentar
Hehe, om du ikke trener sidemusklene så mister du ingenting. Men da får du en tynn og stygg six-pack også da. Your choice ;) Chix går for magen i stedet for å stå å kile deg under armene, kjekt å gi dem noe å ta på.

9102967[/snapback]

Kjører man mark, knebøy o.l øvelser så får man nok magemuskler. Chicks jeg får pga av magen vil jeg ikke ha, forøvrig så er det rumpa og armer som betyr mest på den fronten :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er vel heldig med genene også. Jeg har f.eks 7 ruter :/

Den de to øverste på den ene siden ser mer ut som en. :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Er vel heldig med genene også. Jeg har f.eks 7 ruter :/

9105521[/snapback]

Du har vel ikke 7, men 8 da.

Den de to øverste på den ene siden ser mer ut som en. :hmm:

9105521[/snapback]

Må vel være pga fettprosenten :) Men man burde jo se begge øverste godt hvis man kan se de nederste.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
madgringo:

Veldig pen mage. HVordan trener du den?

9105017[/snapback]

Den er ikke så symmetrisk som du får inntrykk av på det bildet men takk :p

Trener som regel bare på en magemaskin som er på treningsstudioet som jeg ikke vet hva heter. Ligger som regel på +- 15 reps der.

Lenke til kommentar
madgringo:

Veldig pen mage. HVordan trener du den?

9105017[/snapback]

Den er ikke så symmetrisk som du får inntrykk av på det bildet men takk :p

Trener som regel bare på en magemaskin som er på treningsstudioet som jeg ikke vet hva heter. Ligger som regel på +- 15 reps der.

9106709[/snapback]

Du har antakelig gode gener også, det er viktig når det gjelder magen.

Det ser ut som du har bra bryst også etter hva jeg kan se, hvor lenge har du trent, og driver du bulking/deffing eller jevn trening?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...