Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Trener sykt lite om dagen, men har passert 90 kg nå. Kommer med et lite updatebilde. kommenter gjerne ;)

Bilde025-1.jpg

Har vært på ferie i 2 uker så ble lite trening og mye resturantmat :p

Legger til et helt uten flex også. Der kommer resturantmagen godt frem :w00t:

Bilde027-1.jpg

Den skal heller ikke slankes bort fordi jeg skal ha litt å gå på når jeg jobber meg videre oppover :p Magen er faktisk ikke like ille som den ser ut på det bildet... Hadde spist 5 retters når bildene ble tatt + en hel dag i bil :p

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 1.83. Ser kanskje liten ut på bildene :p Folk som har sett meg på bilder og så sett meg i virkeligheten sier de blir overaska over hvor stor jeg er iforhold til hvor stor jeg ser ut på bildene :p

9056429[/snapback]

Skjønner.

Jeg er selv 1.95 og 86kg. :)

Lenke til kommentar

Angående flexing så gjør nok de fleste det. Er normalt, men man flexer normalt bare den muskelen det skal konsentreres å fremheve. Som for eksempel flexer jeg armen på det første bildet lengre oppe her, men jeg flexer ikke noe annet. På helkroppsbilder så skal det jo forsøkes å flexes alle musklene samtidig da. Når man ikke flexer så pleier man å skrive det, fordi man ser ikke like stor ut når man ikke flexer ^^

Lenke til kommentar

Bilder kommer når jeg overgår de siste, veier mer nå enn da. Men langt fra like bra form. Skjønner egentlig ikke hvor massen er siden jeg ikke har særlig mye mer fett heller.

@Lord. Er ikke styrkeløfter, men har et maxløft på 130kg i benk for vel snart 2 år siden. Tviler på at jeg tar den nå siden jeg ikke har trent benk på et år, å trener aldri ren styrke. Har rek på 50x9 med hantler i press, også den før kyssesyka. Kjører med 110-120kg i fremoverbøydroing som er min beste øvelse for øyeblikket. Ellers er det ganske så labert på beinfronten, repper på 120kgx8+ i bøy. Har enda problemer med kroppen etter kyssesyka, så formen er ikke helt topp. Men jeg gror hvertfall uansett, alle tror jeg har kastet meg på kur :cool: Noe jeg selv også hadde trodd hadde jeg ikke vist bedre, har gått opp nesten 10kg på notime. Er over 90kg nå, å jeg elsker det.

Lenke til kommentar
Men nå er det på tide at du legger ut noen nye bilder ;)

9067051[/snapback]

Jepp, enig. Lenge siden hulken har postet bilde av seg. Har sykdom tatt mye av formen Hyrlen?

9072252[/snapback]

Ja skuldrene og ryggen er ganske så slit vekk. Men det kommer seg, har lovd meg selv og være tilbake til jul. Så vi får se, i sommer skal jeg ta det litt med ro og prioritere piker, vin og sang. Skal trene, men bare 3 ganger i uka isteden for 4-5.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Bilder kommer når jeg overgår de siste, veier mer nå enn da. Men langt fra like bra form. Skjønner egentlig ikke hvor massen er siden jeg ikke har særlig mye mer fett heller.

@Lord.  Er ikke styrkeløfter, men har et maxløft på 130kg i benk for vel snart 2 år siden. Tviler på at jeg tar den nå siden jeg ikke har trent benk på et år, å trener aldri ren styrke. Har rek på 50x9 med hantler i press, også den før kyssesyka.  Kjører med 110-120kg i fremoverbøydroing som er min beste øvelse for øyeblikket. Ellers er det ganske så labert på beinfronten, repper på 120kgx8+ i bøy.  Har enda problemer med kroppen etter kyssesyka, så formen er ikke helt topp. Men jeg gror hvertfall uansett, alle tror jeg har kastet meg på kur  :cool:  Noe jeg selv også hadde trodd hadde jeg ikke vist bedre, har gått opp nesten 10kg på notime.  Er over 90kg nå, å jeg elsker det.

9072224[/snapback]

Okei. Da var litt over meg i benken. Ille å bli truffet av sykdom. Har blitt det selv og trent veldig lite i det siste. Passerte 90 kg her om dagen og det er kos ja :D Når man passerer 90 så gir det et bra kick :) Fremoverbøydroing er gromøvelse :D Hadde en merkelig økning der i vinter :p Gikk fra 80 til 120 i reps på notime^^ Ting går i rykk og napp :hmm:

Kjipern å bli mistenkt for å kure. Foreldrene mine tror jeg boler ;)

Endret av Lord-of-the-End-Times
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...