Lord-of-the-End-Times Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Trener sykt lite om dagen, men har passert 90 kg nå. Kommer med et lite updatebilde. kommenter gjerne Har vært på ferie i 2 uker så ble lite trening og mye resturantmat Legger til et helt uten flex også. Der kommer resturantmagen godt frem Den skal heller ikke slankes bort fordi jeg skal ha litt å gå på når jeg jobber meg videre oppover Magen er faktisk ikke like ille som den ser ut på det bildet... Hadde spist 5 retters når bildene ble tatt + en hel dag i bil Endret 11. juli 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hvor høy er du? Kan bli bra det der Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er 1.83. Ser kanskje liten ut på bildene Folk som har sett meg på bilder og så sett meg i virkeligheten sier de blir overaska over hvor stor jeg er iforhold til hvor stor jeg ser ut på bildene Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er 1.83. Ser kanskje liten ut på bildene Folk som har sett meg på bilder og så sett meg i virkeligheten sier de blir overaska over hvor stor jeg er iforhold til hvor stor jeg ser ut på bildene 9056429[/snapback] Skjønner. Jeg er selv 1.95 og 86kg. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har alltid lurt noe i denne tråden: folka på bildene her inne flexer muskelgruppene som blir tatt bilde av, right? ellers er det mange skremmende folk her Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ja, de fleste flekser nok. Sånn ser jeg ut etter 1. trening på ca 14 dager. Er nødt til å trene kondisjon og styrke for komme tilbake til vanlig form. Endret 12. juli 2007 av @Lee Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvilken kampsport trener du? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvilken kampsport trener du? 9061151[/snapback] Ser ut som kickboxing. Ikke skyt meg om jeg tar feil da, eller boks meg for den saks skyld Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Angående flexing så gjør nok de fleste det. Er normalt, men man flexer normalt bare den muskelen det skal konsentreres å fremheve. Som for eksempel flexer jeg armen på det første bildet lengre oppe her, men jeg flexer ikke noe annet. På helkroppsbilder så skal det jo forsøkes å flexes alle musklene samtidig da. Når man ikke flexer så pleier man å skrive det, fordi man ser ikke like stor ut når man ikke flexer ^^ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg flexer ikke på noen av mine bilder, men jeg spreader ryggen på noen bilder Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg flexer ikke på noen av mine bilder, men jeg spreader ryggen på noen bilder 9066311[/snapback] Men nå er det på tide at du legger ut noen nye bilder Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvor mye løfter du Hyrlen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Bilder kommer når jeg overgår de siste, veier mer nå enn da. Men langt fra like bra form. Skjønner egentlig ikke hvor massen er siden jeg ikke har særlig mye mer fett heller. @Lord. Er ikke styrkeløfter, men har et maxløft på 130kg i benk for vel snart 2 år siden. Tviler på at jeg tar den nå siden jeg ikke har trent benk på et år, å trener aldri ren styrke. Har rek på 50x9 med hantler i press, også den før kyssesyka. Kjører med 110-120kg i fremoverbøydroing som er min beste øvelse for øyeblikket. Ellers er det ganske så labert på beinfronten, repper på 120kgx8+ i bøy. Har enda problemer med kroppen etter kyssesyka, så formen er ikke helt topp. Men jeg gror hvertfall uansett, alle tror jeg har kastet meg på kur Noe jeg selv også hadde trodd hadde jeg ikke vist bedre, har gått opp nesten 10kg på notime. Er over 90kg nå, å jeg elsker det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Men nå er det på tide at du legger ut noen nye bilder 9067051[/snapback] Jepp, enig. Lenge siden hulken har postet bilde av seg. Har sykdom tatt mye av formen Hyrlen? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Men nå er det på tide at du legger ut noen nye bilder 9067051[/snapback] Jepp, enig. Lenge siden hulken har postet bilde av seg. Har sykdom tatt mye av formen Hyrlen? 9072252[/snapback] Ja skuldrene og ryggen er ganske så slit vekk. Men det kommer seg, har lovd meg selv og være tilbake til jul. Så vi får se, i sommer skal jeg ta det litt med ro og prioritere piker, vin og sang. Skal trene, men bare 3 ganger i uka isteden for 4-5. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Bilder kommer når jeg overgår de siste, veier mer nå enn da. Men langt fra like bra form. Skjønner egentlig ikke hvor massen er siden jeg ikke har særlig mye mer fett heller. @Lord. Er ikke styrkeløfter, men har et maxløft på 130kg i benk for vel snart 2 år siden. Tviler på at jeg tar den nå siden jeg ikke har trent benk på et år, å trener aldri ren styrke. Har rek på 50x9 med hantler i press, også den før kyssesyka. Kjører med 110-120kg i fremoverbøydroing som er min beste øvelse for øyeblikket. Ellers er det ganske så labert på beinfronten, repper på 120kgx8+ i bøy. Har enda problemer med kroppen etter kyssesyka, så formen er ikke helt topp. Men jeg gror hvertfall uansett, alle tror jeg har kastet meg på kur Noe jeg selv også hadde trodd hadde jeg ikke vist bedre, har gått opp nesten 10kg på notime. Er over 90kg nå, å jeg elsker det. 9072224[/snapback] Okei. Da var litt over meg i benken. Ille å bli truffet av sykdom. Har blitt det selv og trent veldig lite i det siste. Passerte 90 kg her om dagen og det er kos ja Når man passerer 90 så gir det et bra kick Fremoverbøydroing er gromøvelse Hadde en merkelig økning der i vinter Gikk fra 80 til 120 i reps på notime^^ Ting går i rykk og napp Kjipern å bli mistenkt for å kure. Foreldrene mine tror jeg boler Endret 15. juli 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nytt bilde:!: Har begynt å prioritere rygg i det siste, så bildet av den kommer etterhvert... Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Så bra rippa ut du Får selvsagt veldig god hjelp av lyset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg