Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er da mine.

Vekt: 70

Alder: 16

Begynte og lure på en ting her nå, har sett det i flere bilder...

Selv er jeg nå 18 år, veier 74kg og er 184cm høy...

Jeg har nesten ikke fett på kroppen, og da lurer jeg rett og slett på hva i all verden de kiloene er?

Hvis man ser på en del av bildene her så ser man jo at de med lignende "specs" som meg ser ganske så bra ut, og "fyldige".

Men jeg er tynn, rett og slett tynn. Ikke noe V-rygg eller armer på størrelse med basketballer.

Ikke misforstå, jeg er fornøyd, det er ikke det.

Men begynner og lure litt nå folk som er like høye som meg, og er dobbelt så store som meg sier de veier det samme... skal ikke muskler veie mer enn fett, og fett har jeg lite av på kroppen!?

Lenke til kommentar

Jeg har nesten ikke fett på kroppen, og da lurer jeg rett og slett på hva i all verden de kiloene er?

Hvis man ser på en del av bildene her så ser man jo at de med lignende "specs" som meg ser ganske så bra ut, og "fyldige".

Men jeg er tynn, rett og slett tynn. Ikke noe V-rygg eller armer på størrelse med basketballer.

Men begynner og lure litt nå folk som er like høye som meg, og er dobbelt så store som meg sier de veier det samme... skal ikke muskler veie mer enn fett, og fett har jeg lite av på kroppen!?

8874406[/snapback]

Har tenkt på det samme sjæl, veier 76 og er 1.85. Føler at en del med ca. samme høyde og vekt er ganske svære. Skjønner det rett og slett ikke...

Lenke til kommentar
Her er da mine.

Vekt: 70

Alder: 16

8874406[/snapback]

Neei, mange faktorer som spiller inn hær da..kraftig benbygning (som nevnt), Vann innhold, morgenvekt kontra kveldsvekt, om du har spist mye en dag/ lite endag osv.

Lenke til kommentar
Neei, mange faktorer som spiller inn hær da..kraftig benbygning (som nevnt)

Ikke noe spesielt kraftig benbygning såvidt jeg har fått med meg.

Vann innhold

Tviler på at det er noe over/under normalen.

morgenvekt kontra kveldsvekt

Morgenvekt 72, kveldsvekt 74

om du har spist mye en dag/ lite endag osv.

Spiser ikke så veldig mye, og ganske sikker på at det er det samme hver dag.

Men dette har da egentlig ikke så mye og si...

Lurer bare på hvordan disse folka som er ganske mye større enn meg kan veie lke mye når jeg er tynn?

Lenke til kommentar
Jaja, folk har forskjellig smak ;) Liker arnoldpress også, men synes millitærpress er bedre :D

8879426[/snapback]

Alle øvelsene er like bra etter min mening.

Variasjon må til for muskelvekst :)

8879892[/snapback]

Progresjon må til for muskelvekst. :)

Lenke til kommentar

Variasjon hver mnd burde man ivertfall ha etter min mening så lenge man holder seg til baseøvelser.

Synes det er viktig med variasjon iblant for muskelvekst. Kroppen blir jo vant til en øvelse, så det burde være et must å skifte i blant.

Selv begynner jeg på Max-OT i morgen hvor det er variasjon hver 2 uke i 12 uker og så er det variasjon hver 4 uke for 6 mnd etter det.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Synes det er viktig med variasjon iblant for muskelvekst. Kroppen blir jo vant til en øvelse, så det burde være et must å skifte i blant.

8884337[/snapback]

Hvordan og hvorfor? En muskel kan ikke bli vandt med en belastning, den tilpasser seg (gror). Variasjon er ikke nødvendig, progresjon er nødvendig. Men for moralen og støttemusklaturen kan variasjon være bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...