mcohen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Her er da mine. Vekt: 70 Alder: 16 Høyde: 175 cm + - Trent seriøst i 1 år på aktiv treningsenter. Tar 100 i benken, og 130 i mark Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Absolutt ikke verst dette til og være 16. Gode ramme, men mangler litt rygg syns jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Her er da mine.Vekt: 70 Alder: 16 Begynte og lure på en ting her nå, har sett det i flere bilder... Selv er jeg nå 18 år, veier 74kg og er 184cm høy... Jeg har nesten ikke fett på kroppen, og da lurer jeg rett og slett på hva i all verden de kiloene er? Hvis man ser på en del av bildene her så ser man jo at de med lignende "specs" som meg ser ganske så bra ut, og "fyldige". Men jeg er tynn, rett og slett tynn. Ikke noe V-rygg eller armer på størrelse med basketballer. Ikke misforstå, jeg er fornøyd, det er ikke det. Men begynner og lure litt nå folk som er like høye som meg, og er dobbelt så store som meg sier de veier det samme... skal ikke muskler veie mer enn fett, og fett har jeg lite av på kroppen!? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kraftig benbygning kanskje? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Begynte og lure på en ting her nå, har sett det i flere bilder... Selv er jeg nå 18 år, veier 74kg og er 184cm høy... Jeg har nesten ikke fett på kroppen, og da lurer jeg rett og slett på hva i all verden de kiloene er? Hvis man ser på en del av bildene her så ser man jo at de med lignende "specs" som meg ser ganske så bra ut, og "fyldige". Men jeg er tynn, rett og slett tynn. Ikke noe V-rygg eller armer på størrelse med basketballer. Ikke misforstå, jeg er fornøyd, det er ikke det. Men begynner og lure litt nå folk som er like høye som meg, og er dobbelt så store som meg sier de veier det samme... skal ikke muskler veie mer enn fett, og fett har jeg lite av på kroppen!? 8874406[/snapback] Har tenkt på det samme sjæl, veier 76 og er 1.85. Føler at en del med ca. samme høyde og vekt er ganske svære. Skjønner det rett og slett ikke... Lenke til kommentar
mcohen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Her er da mine.Vekt: 70 Alder: 16 Begynte og lure på en ting her nå, har sett det i flere bilder... Selv er jeg nå 18 år, veier 74kg og er 184cm høy... Jeg har nesten ikke fett på kroppen, og da lurer jeg rett og slett på hva i all verden de kiloene er? Hvis man ser på en del av bildene her så ser man jo at de med lignende "specs" som meg ser ganske så bra ut, og "fyldige". Men jeg er tynn, rett og slett tynn. Ikke noe V-rygg eller armer på størrelse med basketballer. Ikke misforstå, jeg er fornøyd, det er ikke det. Men begynner og lure litt nå folk som er like høye som meg, og er dobbelt så store som meg sier de veier det samme... skal ikke muskler veie mer enn fett, og fett har jeg lite av på kroppen!? 8874406[/snapback] Neei, mange faktorer som spiller inn hær da..kraftig benbygning (som nevnt), Vann innhold, morgenvekt kontra kveldsvekt, om du har spist mye en dag/ lite endag osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Neei, mange faktorer som spiller inn hær da..kraftig benbygning (som nevnt) Ikke noe spesielt kraftig benbygning såvidt jeg har fått med meg. Vann innhold Tviler på at det er noe over/under normalen. morgenvekt kontra kveldsvekt Morgenvekt 72, kveldsvekt 74 om du har spist mye en dag/ lite endag osv. Spiser ikke så veldig mye, og ganske sikker på at det er det samme hver dag. Men dette har da egentlig ikke så mye og si... Lurer bare på hvordan disse folka som er ganske mye større enn meg kan veie lke mye når jeg er tynn? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 tror ikke jeg kan legge bilder hit. de andre som har gjort det har jo skikkelige velltrente kropper i forhold til meg. jeg er 16 år. er 1.80 høy. og veier ca 80kg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvordan er militærpress? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvordan er militærpress? 8875032[/snapback] http://www.coopersguns.com/videos/exercise...military-press/ Mange som liker å gjøre den sittende også. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Millitærpress er skulderøvelse NR 1! Etter min mening iallfall^^ 8872786[/snapback] Synes Arnold press er bedre. 8872798[/snapback] Mener jeg også. Absolutt beste øvelse for skuldre. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jaja, folk har forskjellig smak Liker arnoldpress også, men synes millitærpress er bedre Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jaja, folk har forskjellig smak Liker arnoldpress også, men synes millitærpress er bedre 8879426[/snapback] Alle øvelsene er like bra etter min mening. Variasjon må til for muskelvekst Lenke til kommentar
Morth Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jaja, folk har forskjellig smak Liker arnoldpress også, men synes millitærpress er bedre 8879426[/snapback] Alle øvelsene er like bra etter min mening. Variasjon må til for muskelvekst 8879892[/snapback] Progresjon må til for muskelvekst. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ja det og, men man må nok ha litt variasjon i øktene etterhvart. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Variasjon hver mnd burde man ivertfall ha etter min mening så lenge man holder seg til baseøvelser. Synes det er viktig med variasjon iblant for muskelvekst. Kroppen blir jo vant til en øvelse, så det burde være et must å skifte i blant. Selv begynner jeg på Max-OT i morgen hvor det er variasjon hver 2 uke i 12 uker og så er det variasjon hver 4 uke for 6 mnd etter det. Endret 17. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Variasjon er selvsagt viktig. For meg er variasjonen viktig for variasjonens skyld. Skaper litt mer motivasjon for min del å prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Synes det er viktig med variasjon iblant for muskelvekst. Kroppen blir jo vant til en øvelse, så det burde være et must å skifte i blant. 8884337[/snapback] Hvordan og hvorfor? En muskel kan ikke bli vandt med en belastning, den tilpasser seg (gror). Variasjon er ikke nødvendig, progresjon er nødvendig. Men for moralen og støttemusklaturen kan variasjon være bra. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ifølge det jeg har lært oppover årene, er variasjon nødvendig først og fremst pga. støttemusklene, som Hyrlen sier. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ser ingen grunn til variasjon så lenge det er progresjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg