Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Hmm, er det bare meg, eller er det litt rart å flexe på en offentlig strand med mange andre rundt?

8850072[/snapback]

Det er vel like rart som å poste bilde her... ;)

Men nei, det var ikke mange rundt der. Det var noen som lå ved siden av og slikket sol med lukkede øyner, og det var volleyballfolka som var betjente. Jeg ville aldri ha flexet midt på stranda med flere hundre mennesker til stede. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kommer jeg :)

Trent i 8 mnd nå.. Første mnd gikk jeg ned i vekt.. 80 kg utrent.. Masse fett :nei:

Nå veier jeg 76 kilo. 184 høy og her er bilder :p

Litt vansklig med rygg bilder.. :S

Synes dere?

Endret av crimar
Lenke til kommentar

Da har jeg nådd mitt mål med å deffe ned i 75 kilo. Startet på 82,6 i påsken så ca 7-8 kilo er borte. Jeg har mistet litt muskelmasse, men er fornøyd med det jeg har klart å holde på. Har dessverre forsatt en del fett på magen som er rimelig seigt. Men med tanke på den store vomma jeg hadde når jeg var en utrent 17 åring på 90 kilo så er det ganske bra:)

Jeg kommer og forsette med deffen ut måneden. I juli skal jeg ta en uke fri og trene lett resten. I august kommer jeg til å begynne å spise meg opp igjen, og jeg gleder meg. Jeg har de fleste planene klare så nå skal jeg GRO, bare vent å se ;)

post-19716-1181769119_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Da har jeg nådd mitt mål med å deffe ned i 75 kilo. Startet på 82,6 i påsken så ca 7-8 kilo er borte. Jeg har mistet litt muskelmasse, men er fornøyd med det jeg har klart å holde på. Har dessverre forsatt en del fett på magen som er rimelig seigt. Men med tanke på den store vomma jeg hadde når jeg var en utrent 17 åring på 90 kilo så er det ganske bra:)

Jeg kommer og forsette med deffen ut måneden. I juli skal jeg ta en uke fri og trene lett resten. I august kommer jeg til å begynne å spise meg opp igjen, og jeg gleder meg. Jeg har de fleste planene klare så nå skal jeg GRO, bare vent å se ;)

8855730[/snapback]

Hvorfor har ikke jeg sånn rygg :\.. Hehe.. Nice nice som borat sier..:p

Lenke til kommentar
Jeg har de fleste planene klare så nå skal jeg GRO, bare vent å se ;)

8855730[/snapback]

Det samme skal jeg, fra midten av August ! =]

Må si meg enig med hyrlen angående skuldre/armer, særdeles bra :)

edit: enig med hyrlen ja.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har de fleste planene klare så nå skal jeg GRO, bare vent å se ;)

8855730[/snapback]

Det samme skal jeg, fra midten av August ! =]

Må si meg enig med kengdal angående skuldre/armer, særdeles bra :)

8855851[/snapback]

Enig med Hyrlen kanskje?

Lenke til kommentar
snip

8855730[/snapback]

Å ser jeg et lite juletre i emning?

8855816[/snapback]

Det er lite i såfall, men neste år skal det være litt større ;)

Ryggen henger etter, men den kommer seg sakte men sikkert. Den er øverst på prioriteringslisten, så her i gården blir det mye tung roing og nedtrekk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...