Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut?

8800761[/snapback]

Why?

Uansett here we go;

Trener en to splitt som gjøres to ganger i uken. Dvs at jeg trener hele kroppen 2 ganger i uken.

Rygg; Nedtrekk /m bredt og smalt grep samt Low Row.

Mage: Situps & crunch.

Biceps: Opptrekk / kabel (tror det heter det, er ikke helt sikker)

Bryst; Sittende benkpress & pec-dec (Kan ikke gjøre BP p.g.a skade.)

Skuldre; Er litt usikker på hva øvelsen heter faktisk, gjorde skulderpress før, men har en skadet som gjør at jeg ikke kan fortsette med dette.

Bein: Knebøy samt lårcurl.

Kjører 3x10-12 på overkropp og 4x10-12 på bein.

Skal hive inn markløft snart og sittende roing, skal gjøre litt endringer sammen med en veileder til neste uke håper jeg.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som er størst til nå?

8800358[/snapback]

SupremeX er nok størst, med ganske god margin :)

8800533[/snapback]

Muskulært sett vil jeg putte Lperik og Hyrlen høyere. Men nå har jeg også bare sett de ryggbildene til SupremeX og de forteller meg ikke så mye. :)

8800797[/snapback]

Hehe, tror nok Hyrlen og Lperik er større enn meg ja. Om ikke fysisk større, så i hvert fall mer muskuløs. Men siden dere vil ha helhetsbilder, så får jeg vel gi dere et også. Er mer å vise frem til høsten. :p

post-28312-1181168106_thumb.jpg

Lenke til kommentar

8800358[/snapback]

8800533[/snapback]

Muskulært sett vil jeg putte Lperik og Hyrlen høyere. Men nå har jeg også bare sett de ryggbildene til SupremeX og de forteller meg ikke så mye. :)

8800797[/snapback]

Hehe, tror nok Hyrlen og Lperik er større enn meg ja. Om ikke fysisk større, så i hvert fall mer muskuløs. Men siden dere vil ha helhetsbilder, så får jeg vel gi dere et også. Er mer å vise frem til høsten. :p

8801409[/snapback]

Kraftig kar. Specs?

Bra mage Luffe.

Lenke til kommentar

8800358[/snapback]

8800533[/snapback]

8800797[/snapback]

8801409[/snapback]

Hvilket gym er det?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting.

Kan man trene "kondis" trening på beina (sykle/jogge/løpe), og styrke på overkroppen?.

Funker dette? eller må man trene styrke med hele kroppen hvis man først skal trene styrke?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Går bra det. Du kan trene hver enkelt muskel nesten helt uavhengig av de andre. Men selve kroppsformen kan bli litt rar etterhvert :p Pass på å få i deg nok mat om du skal trene kondis samtidig som du bygger overkropp.

8807570[/snapback]

Okay, takker :)

Jeg kan trygt si jeg eter nok (tror jeg) :!:

Når jeg gikk ut i 10 klasse sto det "Kåtil er en sulten kar" i skolekattalogen.. haha :p

Har tatt et magebilde foresten, litt dårlig lys\vinkel da men..

post-113801-1181241876_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Luffe har nice overkropp.  :dribble:

8800530[/snapback]

Det var det jeg tenkte. Alle her inne virker til å ha som ideal å bli ca 5 hakk mer trent enn det som er pent, og da helst så stor som mulig. Bildene her inne er for det meste av hvor svære folk er, men snakker vi hvem som ser best ut, vil Luffe komme mye høyere på min rangering. Sære råd altså; du ser bra ut, nå er det bare å legge på deg, få høyere fettprosent og bli sjvær. Usexy, rett og slett.

Lenke til kommentar

Er jo ikke bare om de som er størst, men også hvordan man ser ut.

Selv synes jeg det er bra å være et hakk større enn det som er normalt og ha en bra kropp med bra harmoni.

Bra form på musklene osv.

Grunden til at du ikke tenker som oss er vel fordi du aldri har løftet en vekt i ditt liv(?)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...