Abnegation Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dette er da min overkropp. Vet jeg har aaaaalt for lav fettprosent, så skal begynne å tenke på kostholdet nå som jeg skal begynne på hardtreninga. Noen som har noe å si? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Vet jeg har aaaaalt for lav fettprosent, så skal begynne å tenke på kostholdet nå som jeg skal begynne på hardtreninga. 8765224[/snapback] Jeg vil ikke si at fettprosenten var altfor lav, selv om du er tynn. Det er heller det enn at du har for lav fettprosent. Men skjønt, legger man på seg muskler, legger man jo gjerne på seg fett også. Uansett vil det se bra ut til sommerferien. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg vil ikke si at fettprosenten var altfor lav, selv om du er tynn. Det er heller det enn at du har for lav fettprosent. 8765780[/snapback] Jeg har alltid brukt det å ha lav fettprosent og å være tynn som synonymer jeg! Trodde det var det samma Men har begynt et prosjekt om å legge på meg nå! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har alltid brukt det å ha lav fettprosent og å være tynn som synonymer jeg! Trodde det var det samma 8765814[/snapback] Vel, Ronnie Coleman er vel neppe så tynn at det gjør noe. Men bra at du skal legge på deg. Holder på med det selv. Litt feil sesong for det nå, men. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tiden er inne for månedens ryggbilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ser ut som om du har fått av deg veldig mye fett siden mars jaffal. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Japp!! Var litt for mye der gitt Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Japp!! Var litt for mye der gitt 8769048[/snapback] Litt for mye (masse), eller litt for mye fett som var tatt av? SupremeX, du posserer ikke helt rett (symetrisk) på 'mai-bildet' der, gjør du? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Litt for mye (masse), eller litt for mye fett som var tatt av? 8769227[/snapback] Litt av begge deler muligens. Følte liksom det var noe som ikke stemte helt.. Hmm Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tror ryggen har meget bra potensiale om du fortsetter treningen (legger på litt mer muskler og tar vekk litt mer fett) Sånn som det ser ut på fremgangen nå vil du ha en konge rygg i utgangen av året Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tror ryggen har meget bra potensiale om du fortsetter treningen (legger på litt mer muskler og tar vekk litt mer fett) Sånn som det ser ut på fremgangen nå vil du ha en konge rygg i utgangen av året 8769272[/snapback] Ja, han blir bare å spenne latsen og fly avgårde Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) SupremeX, du posserer ikke helt rett (symetrisk) på 'mai-bildet' der, gjør du? 8769227[/snapback] Hvis du ser etter, så poserer jeg ikke helt symmetrisk på noen av bildene. Men latsene er symmetriske, har mange flere bilder av hele kroppen enn det dere får se, var bare litt uheldig med bildevalg der. Tror ryggen har meget bra potensiale om du fortsetter treningen (legger på litt mer muskler og tar vekk litt mer fett) Sånn som det ser ut på fremgangen nå vil du ha en konge rygg i utgangen av året 8769272[/snapback] Jada, det tror jeg også. Når jeg får av mer fett skal jeg også vise bildene av tykkelsen på ryggen, i steden for bare bredden. Der Kommissar: Hehe! Endret 3. juni 2007 av SupremeX Lenke til kommentar
corcky Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Oppdatering på deff.. Ca 82kg. crappy mobilbilde. Endret 21. juni 2007 av corcky Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) hatt noen mnd fri nå...men han begynt igjen denne veka nuh... veger fortsatt bare 60 lame ass bilder 8774511[/snapback] Spis mer, vanskeligere er det ikke. Spis mat som inneholder PROTTIS! Jeg gjør og vekten fortsetter bare en vei hoho. Endret 3. juni 2007 av brutti Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 hehe.....burde kanskje det spiser bare egg, nudler, tortelini og pizza fortiden Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Så bra ut bodybuilder Du har smal midje og det er du heldig med! Du har bra bredde på skuldrene også, men mer masse kunne du trengt Skift kosthold Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 hatt noen mnd fri nå...men han begynt igjen denne veka nuh... veger fortsatt bare 60 lame ass bilder 8774511[/snapback] Spis mer, vanskeligere er det ikke. Spis mat som inneholder PROTTIS! Jeg gjør og vekten fortsetter bare en vei hoho. 8774580[/snapback] Spiser du mat med mye proteiner for å gå opp i vekt? Da har du misforstått litt. Karbohydrater er viktigere for vektøkning. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Tar inn begge deler, holder meg overhodet ikke bare til prottis. Om du har sett andre tråder så ser du at ble blir mye havregryn pasta og annet også Endret 3. juni 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Høres bra ut Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vanskelig å få til et bra bilde.. Kritikk? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg