Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet jeg har aaaaalt for lav fettprosent, så skal begynne å tenke på kostholdet nå som jeg skal begynne på hardtreninga.

8765224[/snapback]

Jeg vil ikke si at fettprosenten var altfor lav, selv om du er tynn. Det er heller det enn at du har for lav fettprosent. Men skjønt, legger man på seg muskler, legger man jo gjerne på seg fett også.

Uansett vil det se bra ut til sommerferien.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at fettprosenten var altfor lav, selv om du er tynn. Det er heller det enn at du har for lav fettprosent.

8765780[/snapback]

Jeg har alltid brukt det å ha lav fettprosent og å være tynn som synonymer jeg! Trodde det var det samma ;)

Men har begynt et prosjekt om å legge på meg nå!

Lenke til kommentar
Jeg har alltid brukt det å ha lav fettprosent og å være tynn som synonymer jeg! Trodde det var det samma ;)

8765814[/snapback]

Vel, Ronnie Coleman er vel neppe så tynn at det gjør noe.

ronnie.jpg

Men bra at du skal legge på deg. Holder på med det selv. Litt feil sesong for det nå, men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Tror ryggen har meget bra potensiale om du fortsetter treningen (legger på litt mer muskler og tar vekk litt mer fett) Sånn som det ser ut på fremgangen nå vil du ha en konge rygg i utgangen av året :)

Lenke til kommentar
SupremeX, du posserer ikke helt rett (symetrisk) på 'mai-bildet' der, gjør du?

8769227[/snapback]

Hvis du ser etter, så poserer jeg ikke helt symmetrisk på noen av bildene. Men latsene er symmetriske, har mange flere bilder av hele kroppen enn det dere får se, var bare litt uheldig med bildevalg der. :whistle:

Tror ryggen har meget bra potensiale om du fortsetter treningen (legger på litt mer muskler og tar vekk litt mer fett) Sånn som det ser ut på fremgangen nå vil du ha en konge rygg i utgangen av året :)

8769272[/snapback]

Jada, det tror jeg også. Når jeg får av mer fett skal jeg også vise bildene av tykkelsen på ryggen, i steden for bare bredden. :)

Der Kommissar: Hehe! :D

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
hatt noen mnd fri nå...men han begynt igjen denne veka nuh... veger fortsatt bare 60  :(

lame ass bilder :p

8774511[/snapback]

Spis mer, vanskeligere er det ikke. Spis mat som inneholder PROTTIS! Jeg gjør og vekten fortsetter bare en vei hoho.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hatt noen mnd fri nå...men han begynt igjen denne veka nuh... veger fortsatt bare 60  :(

lame ass bilder :p

8774511[/snapback]

Spis mer, vanskeligere er det ikke. Spis mat som inneholder PROTTIS! Jeg gjør og vekten fortsetter bare en vei hoho.

8774580[/snapback]

Spiser du mat med mye proteiner for å gå opp i vekt? Da har du misforstått litt. Karbohydrater er viktigere for vektøkning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...