Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Legg til en tricepsøvelse på bryst/triceps dagen. F.eks pushdown.

8737087[/snapback]

Smal benkpress?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jeg trener det.

Men, har det ikke på programmet :)

av en eller ana grunn :p

8738833[/snapback]

Dag 2: Bryst og triceps

- Benkpress 5 x 5

- Brede dips 2 x 10

- Skrå flyes 2 x 10

- Smal benkpress 5 x 10

Lenke til kommentar
hmm.. kanskje det..

Bynte på det programmet i forige uke.

Push downs?. hvordan gjør man det? :blush:

8739066[/snapback]

Eller kjører du 5x5 for styrke? Minte meg veldig om Iform 5x5.

Iverfal hvis du gjør det burde du bytte til dual factor programmet.

Lenke til kommentar
Massive armer, men vanskelig å se om det er fin muskulatur bak litt mye fett. Hva trener du med på stangcurls?

8744223[/snapback]

Nå kjører jeg sjelden stangcurl, men de gangene jeg gjør det er det med 65kg. Ellers kjører jeg med kabel, 85kg. :)

Lenke til kommentar

Tar selv med kabel, trener for dagen slik

10x35

10x35

10x40

Det kommer seg, startet med 25kg i Januar haha

edit: Egoe't pakker jeg igjen hjemme, imotsetning til "alle" nek på 16 som skal ta 40+ og gjør det HEELT feil (hopper, og vrir seg for å fån opp) Er iallefall jeg stolt når jeg vet jeg gjør det riktig. I allhovedsak teknikk jeg prioriterer først.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Egoe't pakker jeg igjen hjemme, imotsetning til "alle" nek på 16 som skal ta 40+ og gjør det HEELT feil (hopper, og vrir seg for å fån opp) Er iallefall jeg stolt når jeg vet jeg gjør det riktig. I allhovedsak teknikk jeg prioriterer først.

8745617[/snapback]

Enig. Samme for meg at småguttene på 50-60kg der jeg trener tror de er så mye sterkere enn meg. Kjører serier på 90kg i benk, halve reps, mens spotteren får heftig pump i bicepsen siden de må hjelpe til så mye.

Jaja, det er de som taper på det, og jeg som kan le når vi møtes på stranda.

Lenke til kommentar
Egoe't pakker jeg igjen hjemme, imotsetning til "alle" nek på 16 som skal ta 40+ og gjør det HEELT feil (hopper, og vrir seg for å fån opp) Er iallefall jeg stolt når jeg vet jeg gjør det riktig. I allhovedsak teknikk jeg prioriterer først.

8745617[/snapback]

Enig. Samme for meg at småguttene på 50-60kg der jeg trener tror de er så mye sterkere enn meg. Kjører serier på 90kg i benk, halve reps, mens spotteren får heftig pump i bicepsen siden de må hjelpe til så mye.

Jaja, det er de som taper på det, og jeg som kan le når vi møtes på stranda.

8745921[/snapback]

Mm, sa det til en venn. Vet jeg har hatt bra fremgang siden jeg begynte trene. Gleder meg til sommern nå ;) hehe

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...