Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Man kan få sånn mage uten hjelp av AAS også.

8724927[/snapback]

Hva tenker du på da :)

8724979[/snapback]

Ikke noe spesielt, bare at det går fint an å ha vom med sixpack uten å ha trøkket hGH + insulin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan få sånn mage uten hjelp av AAS også.

8724927[/snapback]

Hva tenker du på da :)

8724979[/snapback]

Ikke noe spesielt, bare at det går fint an å ha vom med sixpack uten å ha trøkket hGH + insulin.

8725042[/snapback]

Ok, trodde du kanskje siktet til noe. :)

Lenke til kommentar

Et spm:

For å fjerne mye av diskusjonene og få frem bildene så foreslår jeg at moderatorer kan slette alle innlegg som er eldre enn fks. 2 uker slik at tråden kun består av bilder iallefall på de første sidene (jeg melder meg frivillig til oppgaven ;))

Vad tycks?

Lenke til kommentar
Et spm:

For å fjerne mye av diskusjonene og få frem bildene så foreslår jeg at moderatorer kan slette alle innlegg som er eldre enn fks. 2 uker slik at tråden kun består av bilder iallefall på de første sidene (jeg melder meg frivillig til oppgaven ;))

Vad tycks?

8729626[/snapback]

I agree.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Høres veldig bra ut. :woot: Blir mye lettere å finne eldre bilder da.

(dette innlegget kan vel slettes også.)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan det går med mushi, er spent på framgangen din ;)

8728862[/snapback]

hehe. Jeg har snart 6-pack!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSC01369.jpg

Har vært dårlig til å trene i det siste, men har hatt andre prioriteringer, som å komme meg ut av huset, og depresjonen er nesten borte nå :D Har gått mye tur i skogen med hunden til fatter, noe som er bra kondistrening. Går rundt to timer hver gang, siden jeg alltid går meg bort. Kjenner jeg endelig har fått trennga inn i hverdagen, og jeg blir rastløs hvis et går et par dager uten at jeg er aktiv. Det er noe nytt. :p Vekta har stabilisert seg nå på 51 kg. Var oppe i 54 for noen mnd siden, men har gått ned igjen.

Lenke til kommentar

8728862[/snapback]

DSC01369.jpg

Har vært dårlig til å trene i det siste, men har hatt andre prioriteringer, som å komme meg ut av huset, og depresjonen er nesten borte nå :D Har gått mye tur i skogen med hunden til fatter, noe som er bra kondistrening. Går rundt to timer hver gang, siden jeg alltid går meg bort. Kjenner jeg endelig har fått trennga inn i hverdagen, og jeg blir rastløs hvis et går et par dager uten at jeg er aktiv. Det er noe nytt. :p Vekta har stabilisert seg nå på 51 kg. Var oppe i 54 for noen mnd siden, men har gått ned igjen.

8730977[/snapback]

Veldig bra mage. Stå på :thumbup:

Motivasjon er viktig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ingenting skal/trengs å slettes.

Evt. quoter mister mening. Det dere heller kan gjøre er å diskutere mindre, og trene/knipse mer.

8732330[/snapback]

1. Du er ikke moderator selv om du har startet tråden.

2. Evt. quoter blir jo selvfølgelig også slettet :)

Lenke til kommentar

Ja klart de mister mening men mye av diskusjonene her er høyst interne. (Ofte kommentarer og/eller en pitteliten diskusjon ang. en spesifikk ting) At de mister mening får da heller være - dette skal være en _bildetråd_. Derfor står valget egentlig mellom å tillate litt mindre diskusjon som heller blir fjernet ELLER å ikke tillate noen form for diskusjon.

You can't have everything ;)

(Ps. Ja jeg vil skjule alle disse postene relatert til denne åpne diskusjonen)

edit: Med sletting mener jeg egentlig at jeg skjuler innleggene fra dere. (For dere blir det ett fett - men moderatorer vil fortsatt se dem.)

Lenke til kommentar

Jeg må slutte å spise så mye usunt mat, går ikke en eneste dag uten at jeg heller i meg minst 1/2l med brus, spiser mye usunt osv (pizza, snup, burgere osv) prøver å trene, men det blir heller laber forsøk med 50 situps fra tid til annen og et par armhevinger. :!: :p Dog nå som ferien nærmer seg og jeg skal til Jordan så har jeg prøvd å legge om kostholdet mitt, spise frukt osv.

post-43894-1180465547_thumb.jpg
Lenke til kommentar

8728862[/snapback]

DSC01369.jpg

8730977[/snapback]

Virkelig bra å høre at det går framover(på flere fronter en treningsfronten), ser jo at det går framover også :thumbup:

Lenke til kommentar

Mitt treningsprogram nå er :

Dag 1: Rygg og biceps

- Markløft 5 x 5

- Chins eller nedtrekk 2 x 10

- Foroverbøyd roing med stang 3 x 10

- Stangcurls 5 x 10

Dag 2: Bryst og triceps

- Benkpress 5 x 5

- Brede dips 2 x 10

- Skrå flyes 2 x 10

- Smal benkpress 5 x 10

Dag 3: Hvile

Dag 4: Bein

- Knebøy 5 x 5

- Beinpress 2 x 10

- Utfall i smithmaskin 2 x 10

- Strake mark 5 x 10

- Lårcurls 2 x 10

Dag 5: Skuldre og legger

- Militærpress 5 x 5

- Sidehevninger 3 x 10

- Stående tåhev 3 x 10-15

- Sittende tåhev 3 x 10-15

Dag 6 & 7: Hvile

Mage kan du trene på rygg- og beindagene, på slutten av økten.

Her er et litt dårligt et (dårligt lys).

Men strammer brystet og litt triceps her :p

post-113801-1180477696_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...