Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Man kan få sånn mage uten hjelp av AAS også. 8724927[/snapback] Hva tenker du på da 8724979[/snapback] Ikke noe spesielt, bare at det går fint an å ha vom med sixpack uten å ha trøkket hGH + insulin. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Man kan få sånn mage uten hjelp av AAS også. 8724927[/snapback] Hva tenker du på da 8724979[/snapback] Ikke noe spesielt, bare at det går fint an å ha vom med sixpack uten å ha trøkket hGH + insulin. 8725042[/snapback] Ok, trodde du kanskje siktet til noe. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg lurer på hvordan det går med mushi, er spent på framgangen din Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Et spm: For å fjerne mye av diskusjonene og få frem bildene så foreslår jeg at moderatorer kan slette alle innlegg som er eldre enn fks. 2 uker slik at tråden kun består av bilder iallefall på de første sidene (jeg melder meg frivillig til oppgaven ) Vad tycks? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Et spm: For å fjerne mye av diskusjonene og få frem bildene så foreslår jeg at moderatorer kan slette alle innlegg som er eldre enn fks. 2 uker slik at tråden kun består av bilder iallefall på de første sidene (jeg melder meg frivillig til oppgaven ) Vad tycks? 8729626[/snapback] I agree. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Høres veldig bra ut. Blir mye lettere å finne eldre bilder da. (dette innlegget kan vel slettes også.) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Nytt ryggbilde, ligger et par mnd gammel noen sider tilbake. For øvrig vil jeg applaudere meg selv for den ypperlige redigeringen av bildet. Endret 29. mai 2007 av Rakkerunge Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg lurer på hvordan det går med mushi, er spent på framgangen din 8728862[/snapback] hehe. Jeg har snart 6-pack! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har vært dårlig til å trene i det siste, men har hatt andre prioriteringer, som å komme meg ut av huset, og depresjonen er nesten borte nå Har gått mye tur i skogen med hunden til fatter, noe som er bra kondistrening. Går rundt to timer hver gang, siden jeg alltid går meg bort. Kjenner jeg endelig har fått trennga inn i hverdagen, og jeg blir rastløs hvis et går et par dager uten at jeg er aktiv. Det er noe nytt. Vekta har stabilisert seg nå på 51 kg. Var oppe i 54 for noen mnd siden, men har gått ned igjen. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kommer seg det der mushi. Men ville tatt mer på sidene slik at du slipper en tynn stripe med 6 blokker på på midten, og tynt på sidene. @ Rakkerungen: Meget bra rygg. Balansert i forhold til armene. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Får se om fremre del kommer senere en gang. Litt mye fett der akkurat nå, hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg lurer på hvordan det går med mushi, er spent på framgangen din 8728862[/snapback] hehe. Jeg har snart 6-pack! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har vært dårlig til å trene i det siste, men har hatt andre prioriteringer, som å komme meg ut av huset, og depresjonen er nesten borte nå Har gått mye tur i skogen med hunden til fatter, noe som er bra kondistrening. Går rundt to timer hver gang, siden jeg alltid går meg bort. Kjenner jeg endelig har fått trennga inn i hverdagen, og jeg blir rastløs hvis et går et par dager uten at jeg er aktiv. Det er noe nytt. Vekta har stabilisert seg nå på 51 kg. Var oppe i 54 for noen mnd siden, men har gått ned igjen. 8730977[/snapback] Veldig bra mage. Stå på Motivasjon er viktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ingenting skal/trengs å slettes. Evt. quoter mister mening. Det dere heller kan gjøre er å diskutere mindre, og trene/knipse mer. 8732330[/snapback] 1. Du er ikke moderator selv om du har startet tråden. 2. Evt. quoter blir jo selvfølgelig også slettet Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Tror jeg venter litt med å poste bilder. Tenkte nå å begynne å trene kondisjon en del i tillegg til litt styrke, så kommer vel bilde om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ja klart de mister mening men mye av diskusjonene her er høyst interne. (Ofte kommentarer og/eller en pitteliten diskusjon ang. en spesifikk ting) At de mister mening får da heller være - dette skal være en _bildetråd_. Derfor står valget egentlig mellom å tillate litt mindre diskusjon som heller blir fjernet ELLER å ikke tillate noen form for diskusjon. You can't have everything (Ps. Ja jeg vil skjule alle disse postene relatert til denne åpne diskusjonen) edit: Med sletting mener jeg egentlig at jeg skjuler innleggene fra dere. (For dere blir det ett fett - men moderatorer vil fortsatt se dem.) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg må slutte å spise så mye usunt mat, går ikke en eneste dag uten at jeg heller i meg minst 1/2l med brus, spiser mye usunt osv (pizza, snup, burgere osv) prøver å trene, men det blir heller laber forsøk med 50 situps fra tid til annen og et par armhevinger. :!: Dog nå som ferien nærmer seg og jeg skal til Jordan så har jeg prøvd å legge om kostholdet mitt, spise frukt osv. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 @ Rakkerunge: Bra form. Du har alt jevnt utviklet og et meget fin ramme. Her er det bare å forsette i samme spor. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg lurer på hvordan det går med mushi, er spent på framgangen din 8728862[/snapback] hehe. Jeg har snart 6-pack! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har vært dårlig til å trene i det siste, men har hatt andre prioriteringer, som å komme meg ut av huset, og depresjonen er nesten borte nå Har gått mye tur i skogen med hunden til fatter, noe som er bra kondistrening. Går rundt to timer hver gang, siden jeg alltid går meg bort. Kjenner jeg endelig har fått trennga inn i hverdagen, og jeg blir rastløs hvis et går et par dager uten at jeg er aktiv. Det er noe nytt. Vekta har stabilisert seg nå på 51 kg. Var oppe i 54 for noen mnd siden, men har gått ned igjen. 8730977[/snapback] Virkelig bra å høre at det går framover(på flere fronter en treningsfronten), ser jo at det går framover også Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Melder meg inn i denne tråden nå jeg også Tok et bilde i går, strammer ingen ting av muskler Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Mitt treningsprogram nå er : Dag 1: Rygg og biceps - Markløft 5 x 5 - Chins eller nedtrekk 2 x 10 - Foroverbøyd roing med stang 3 x 10 - Stangcurls 5 x 10 Dag 2: Bryst og triceps - Benkpress 5 x 5 - Brede dips 2 x 10 - Skrå flyes 2 x 10 - Smal benkpress 5 x 10 Dag 3: Hvile Dag 4: Bein - Knebøy 5 x 5 - Beinpress 2 x 10 - Utfall i smithmaskin 2 x 10 - Strake mark 5 x 10 - Lårcurls 2 x 10 Dag 5: Skuldre og legger - Militærpress 5 x 5 - Sidehevninger 3 x 10 - Stående tåhev 3 x 10-15 - Sittende tåhev 3 x 10-15 Dag 6 & 7: Hvile Mage kan du trene på rygg- og beindagene, på slutten av økten. Her er et litt dårligt et (dårligt lys). Men strammer brystet og litt triceps her Endret 29. mai 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Legg til foroverbøyd sidehev på skulderdagen. Legg til en tricepsøvelse på bryst/triceps dagen. F.eks pushdown. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg