Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Trekker meg fra det jeg sa tidligere og legger opp et bilde nå. Litt høy fettprosent og alt for lite masse, men det skal jeg jobbe med så snart sommeren er ferdig :)

Bra rygg, Zethyr. Ser spor etter ryggtrening her :thumbup:

Hvor lenge har du trent?

Lenke til kommentar

Er vel rundt et års tid snart, men det har vært "kosetrening". Altså ikke spesielt seriøs trening. Kostholdet er der jeg har sviktet mest, jeg gikk jo ned i vekt mens jeg trente i starten :p Spiser kvalitetmat, men ikke nok av den.

Lenke til kommentar

Man burde ikke trene magen med prograsjon men med høy-lav vekt som

Dag 1 mange rep med lette vekter.

Dag 2 tunge vekter og få rep

Dag 3 mange rep med lette vekter osv ellers vil den stå utover og du vil for alltid se feit ut.

425151~Abs-Posters.jpg

Sånn VS sånn

Endret av War
Lenke til kommentar

Dag 3 mange rep med lette vekter osv ellers vil den stå utover og du vil for alltid se feit ut.

8718722[/snapback]

Enig i den, Liker arnoldmager best :D Bortsett fra at han kunne vært litt mere heldig akkuratt der fra naturens side :p

Lenke til kommentar

8718722[/snapback]

Utseende på magen har også litt med gener gjøre, det må vi ikke glemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Slik ser 15% fett ut:

8718748[/snapback]

EY, første bildet! Selv om det bare kan regnes som en teaser da.

8718874[/snapback]

Jeg er skikkelig slaskefeit nå. Har ikke trent siden 10. mai grunnet sykdom, men tror ikke jeg hadde sett så mye annerledes ut. Kanskje litt tynnere. Den målingen fikk meg egentlig litt i kickstart-modus. Må ned å løfte.

Lenke til kommentar
Slik ser 15% fett ut:

8718748[/snapback]

EY, første bildet! Selv om det bare kan regnes som en teaser da.

8718874[/snapback]

Jeg er skikkelig slaskefeit nå. Har ikke trent siden 10. mai grunnet sykdom, men tror ikke jeg hadde sett så mye annerledes ut. Kanskje litt tynnere. Den målingen fikk meg egentlig litt i kickstart-modus. Må ned å løfte.

8718902[/snapback]

Pakket det inn før sommeren :wee: sykdom?

Skal selv komme igang nå, endelig ferdig med overtid på jobb. Så nå er det bare opp til meg, skal ikke la noen/noe stå i veien denne gangen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...