DNA Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Ja, nå har jeg gått opp fra 70 kg til, 71.6 neste mål er 73 kg 7877427[/snapback] veldig bra! Ser ut som du har en bred rygg og du har bra bryst. Endret 5. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Magen begynner å bli litt markert. Er ikke i nærheten fornøyd. Har mye "extra" på siden som må vekk. Ser veldig chubby ut. Tok ut piercingen min for anledningen så er litt rød i navelen min Er langt igjen på armene. Har veldig dårlig håndledd, så er vanskelig når jeg ikke klarer å løfte mer enn 2 kg's vekter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jobber mye med magen for tiden, og føler at det sakte men sikkert begynner å gi resultater Den er langt ifra perfekt, men jeg jobber med saken Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 haha, tviler på at jeg kommer til å ha ruter på sommerformen min men det er låv å håpe. @ Compsognathus Bra form, meget fin ramme. Ser ut som du kan få bra "vinger". Spis mye mat å tren mye basis øvelser blir dette riktig bra 7878113[/snapback] Mister for mye muskelmasse for at de skal frem uansett Jeg krever bilde av ryggen å! Skuldrene ser også ut som de kan bygges mektige, og festene på brystet ser å bra ut. Bare å kjøre på her. Ey, damer også. Nå er jo ikke lyset så bra, men kan ikke se at du trenger så mye slanking akkurat Linn. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Må vel legge ut no bilder hær jeg og, men skal på jobb om 10 minuttern, så tar det når jeg kommer hjem... Mye bra da =) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jobber mye med magen for tiden, og føler at det sakte men sikkert begynner å gi resultater Den er langt ifra perfekt, men jeg jobber med saken 7884535[/snapback] Langt ifra perfekt? Synes magen din var perfekt jeg. IKke for liten, ikke for stor Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Godt å se at vi har noen brukere på forumet som ikke bare er lubne menn, men også noen kvinner med fine kropper! Tenk å finne seg ei skreppe som er like pc noob som seg selv da! It must be heaven! Da trenger man ikke gå lange veien for å få tilatelse til å kjøpe nytt utstyr :!: Way to go! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Magen begynner å bli litt markert. Er ikke i nærheten fornøyd. Har mye "extra" på siden som må vekk. Ser veldig chubby ut. Tok ut piercingen min for anledningen så er litt rød i navelen min *MAGE* *MAGE* Er langt igjen på armene. Har veldig dårlig håndledd, så er vanskelig når jeg ikke klarer å løfte mer enn 2 kg's vekter. *ARM* 7883054[/snapback] Nå er jeg veldig usikker på hva du legger i chubby, og hvor du ser det chubbye For å trene håndleddene Tror også push-ups vil styrke håndleddende i det lange løp Endret 6. februar 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
kdog Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Magen begynner å bli litt markert. Er ikke i nærheten fornøyd. Har mye "extra" på siden som må vekk. Ser veldig chubby ut. 7883054[/snapback] Nå er jeg veldig usikker på hva du legger i chubby, og hvor du ser det chubbye Dette "chubby'et" kalles hoftebein ... forsvinner det mer rundt der så ser det ekkelt ut. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Magen begynner å bli litt markert. Er ikke i nærheten fornøyd. Har mye "extra" på siden som må vekk. Ser veldig chubby ut. Tok ut piercingen min for anledningen så er litt rød i navelen min 7883054[/snapback] Mindre fett trenger du ikke. Du kunne gjerne lagt på deg litt og bygd litt magemuskler med situps osv Endret 6. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
TordO Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Helt riktig DNA, altfor mange tror at mindre fett og slanking hjelper, men trening og litt muskelbygging er bedre for en bra kropp Lenke til kommentar
hiper Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 for noen sveklinger som er her på forumet da....kan ikke legge ut bilde av meg selv vet dere da blir dere bare så misunnleig Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jepp, skal ikke mange kiloene av fra mushi's kropp før det er for mye vekt tapt. Jeg ser heller den kroppen etter noen måneders styrketrening enn etter noen måneders slanking Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Støtter opp om de andre som mener at de to jentemagene er prima som de er nå. Bør ikke slankes mer emm. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jepp, skal ikke mange kiloene av fra mushi's kropp før det er for mye vekt tapt. Jeg ser heller den kroppen etter noen måneders styrketrening enn etter noen måneders slanking 7888301[/snapback] Second that. Synes egentlig begge jentene som postet her hadde fine mager. De burde ikke stresse med å bli tynnere iaf. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hyrlen, plx ikke deff til sommeren. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 For å trene håndleddene [img ]http://www.acasports.co.uk/images/fitness_e_foamhandgrips.jpg[/img] Tror også push-ups vil styrke håndleddende i det lange løp 7887291[/snapback] Takk, skal skaffes. Fungerer ikke så bra med stressballen min. Dette "chubby'et" kalles hoftebein ... forsvinner det mer rundt der så ser det ekkelt ut. 7887536[/snapback] Har for mye i korsryggen. Får ikke stramma det opp. Det jeg vil bli kvitt. Jepp, skal ikke mange kiloene av fra mushi's kropp før det er for mye vekt tapt. Jeg ser heller den kroppen etter noen måneders styrketrening enn etter noen måneders slanking 7888301[/snapback] Jeg har veid like mye de siste 6-7 åra. Jeg klarer ikke gå hverken ned eller opp i vekt, så jeg har ikke så mye annet valg enn å pumpe litt ---------------- Takk for bra tilbakemeldinger. Er vanskelig og vurdere segselv når man har tilgang til kroppen døgnet rundt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mushi: Hvis du har svake hender kan det være ekstremt tungt å bruke de der i begynnelsen! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mushi:Hvis du har svake hender kan det være ekstremt tungt å bruke de der i begynnelsen! 7890239[/snapback] Ja jeg veit. Har prøvd sånne før og da måtte jeg bruke begge hendene for å få fjærene litt innover. Har overbøylige ledd (kan bøye meg i merkelige vinker uten problemer) og har hatt senebetennelse i håndleddene i to år. Betennelsen gikk akkurat over, men problemet er at armen klarer å løfte tungt, men håndleddet knekker kraftig bakover av vekta. Nå etter jul har jeg gått virkelig inn for å få bedre ledd. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Lett powerball trening tror jeg ville hjulpet på dårlige håndledd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg