Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Er nok ganske ren. Bruker heller ingen kosttilskudd. Protein-pulver, kreatin og det pakket har jeg liten tro på.

8673921[/snapback]

Jøss. Trener du mye da? Ofte? Lenge?

8674032[/snapback]

Fem ganger i uka og ca 2,5 til 3 timer daglig. Men varierer ellers sterkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok ganske ren. Bruker heller ingen kosttilskudd. Protein-pulver, kreatin og det pakket har jeg liten tro på.

8673921[/snapback]

:whistle:

Hehe, nei bra det der resultatet uansett hva en person måtte finne på og bryte i seg. cudos.

Vekt, alder og høyde? Asl? :cool:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
:whistle:

Hehe, nei bra det der resultatet uansett hva en person måtte finne på og bryte i seg. cudos.

Vekt, alder og høyde? Asl?  :cool:

8675080[/snapback]

Han vasker seg vel ofte ivertfal :)

Men ikke la det bli en diskusjon om hvem som bruker AAS og hvem som ikke bruker det. Uanset hva han har gjort så er det sykt bra fremgang på 2.5 år og han har spillt kortene sine riktig.

Tenkt til å stille i bodybuilding eller? Du hadde helt klart kommet høyt opp i teen bodybuilding eller hva enn det måtte være.

Den mest bodybuilder aktige, spør du meg. Ikke at det er noe i veien med det da.

8675088[/snapback]

Bodybuilding er best :D Endret av DNA
Lenke til kommentar

Du har vel den beste kroppen jeg har sett i tråden hittil :)

Den mest bodybuilder aktige, spør du meg. Ikke at det er noe i veien med det da.

8675088[/snapback]

Jeg vil vell tørre å påstå at Hyrlen leder ganske greit :)

8675289[/snapback]

Jeg ledet, men kommer sterkere tilbake så snart sykdommen kommer seg til helvete ut av kroppen og det blir mindre overtid på jobb. 40timer overtid i uka (jeg kødder ikke) tar jævlig på, har null overskudd.

Lenke til kommentar
Jeg ledet, men kommer sterkere tilbake så snart sykdommen kommer seg til helvete ut av kroppen og det blir mindre overtid på jobb. 40timer overtid i uka (jeg kødder ikke) tar jævlig på, har null overskudd.

8675903[/snapback]

You be back before you know it, muscle memory. :)

I tillegg etter egen erfaring, så kommer man alltid stekre tilbake etter frivillig/ufrivillig opphold. Når man blir over 40 er det kanskje litt verre men ;)

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

8675903[/snapback]

I tillegg etter egen erfaring, så kommer man alltid stekre tilbake etter frivillig/ufrivillig opphold. Når man blir over 40 er det kanskje litt verre men ;)

8676617[/snapback]

Ja jeg setter min lit til det! Målet mitt er fortsatt å komme tilbake til jul, men merker hele tiden små antydninger til at kyssesyka fortsatt henger igjen :mad:

Lenke til kommentar

8675903[/snapback]

8676617[/snapback]

Ja jeg setter min lit til det! Målet mitt er fortsatt å komme tilbake til jul, men merker hele tiden små antydninger til at kyssesyka fortsatt henger igjen :mad:

8677182[/snapback]

Kan jeg få link til den sia hvor det var bilde av deg Hyrlen...

Gidder ikke å se igjennom alle..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...