Gjest medlem-105476 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Men skjønner jo også de som skal bygge for å bli store med bred v-rygg osv. 8643543[/snapback] V-rygg kan du fint bygge uten å ha spesielt høy fettprosent. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Din subjektivte mening. Min objektive mening er at Six-pack på alle under 100kg er femi. 8643488[/snapback] Ja, det er helt vilt hvor femi han her er. For eksempel. Endret 18. mai 2007 av Redline Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Men skjønner jo også de som skal bygge for å bli store med bred v-rygg osv. 8643543[/snapback] V-rygg kan du fint bygge uten å ha spesielt høy fettprosent. 8643565[/snapback] Ja, jeg veit det, men dere skjønner hva jeg mener? Er det så vanskelig? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, jeg veit det, men dere skjønner hva jeg mener? Er det så vanskelig? 8643572[/snapback] Ja. Ville bare få frem at det funker fint å legge på seg muskler selv om man har relativt lav fettprosent. Har man naturlig høy forbrenning og lav fettprosent ser jeg ikke helt poenget med å legge på seg masse ekstra fett når det går helt fint å legge på seg muskler samtidig som man legger på seg moderat med fett. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, jeg veit det, men dere skjønner hva jeg mener? Er det så vanskelig? 8643572[/snapback] Ja. Ville bare få frem at det funker fint å legge på seg muskler selv om man har relativt lav fettprosent. Har man naturlig høy forbrenning og lav fettprosent ser jeg ikke helt poenget med å legge på seg masse ekstra fett når det går helt fint å legge på seg muskler samtidig som man legger på seg moderat med fett. 8643620[/snapback] Takk for at du gjorde det enkelt for meg Var det jeg ville fram til Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) hmm.. begjynte å trene sånn litt her hjemme med benkpress som vi har her, ellers har jeg alltid drive på med fotball å langrenn. slutta med begge deler og det går i jogging å litt styrke. skal nå til å begjynne på treningstudio. Er snart 15 år. skal jeg spørre på treningstudioet etter trenings-program eller har dere noe å anbefale ?? EDIT : vil ikke høre at jeg er for liten til å begjynne å trene benk. Endret 18. mai 2007 av drugis Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Men skjønner jo også de som skal bygge for å bli store med bred v-rygg osv. 8643543[/snapback] V-rygg kan du fint bygge uten å ha spesielt høy fettprosent. 8643565[/snapback] Sant det, begynner å få skikkelig V-rygg. Men latsfeste er så utrolig høyt oppe. Endret 19. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Lite å få gjordt noe med det dessverre :/ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Lite å få gjordt noe med det dessverre :/ 8644774[/snapback] Vet, men det finnes jo noen bodybuildere med høyt latsfeste og fortsatt er de blandt toppen og har syke rygger. Så er enda håp drugis: Bra biceps, men ser ikke så mye på bilde siden du holder henda forand brystet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, det er teit å ha så lav fettprosent at man har synlige magemuskler. Lav fettprosent er teit uansett, det gjør jo alle musklene så mye mer markerte 8642802[/snapback] Helt enig der, ikke noe fint i det hele tatt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Virker som mange her liker litt fett på kroppen 8642817[/snapback] Ja, det _er_ virkelig ufattelig teit å si. Det er veldig mange, ja meg, som har naturlig lav fettprosent. Jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg. Jeg har oh så lyst til å _få_ litt høyere prosent, men det funker ikke! Så å si at _det_ er teit er som å si at blondt eller mørkt naturlig hår er teit... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har oh så lyst til å _få_ litt høyere prosent, men det funker ikke! 8645045[/snapback] Jo, du spiser bare ikke nok. Vet at mange syns det er et teit svar å få, men det er sant. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er ikke bare å spise mye, men også riktig. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har oh så lyst til å _få_ litt høyere prosent, men det funker ikke! 8645045[/snapback] Jo, du spiser bare ikke nok. Vet at mange syns det er et teit svar å få, men det er sant. 8645210[/snapback] Greit nok, det er sant, men for enkelte går det ikke, forbrenningen justerer seg for godt etter hvor mye man spiser. Hvis jeg f.eks. en julaften spiser MASSE mat så jeg må legge meg ned for ikke å spy etterpå, kjenner jeg i 3-4 timer etterpå at kroppen fyrer på et høyere gir for å bli kvitt overskuddet. Det er ikke kødd. Personlig har jeg klart å legge på meg maks 2 kg. gjennom en hel jul der jeg ikke gjør annet enn å spise og se på film/spille PC etc. For enkelte går det bare ikke. Det er kun fåtallet som har den perfekte byggerkroppen (kan legge på seg rimelig lett og slanke seg rimelig lett), men for å være ærlig vil jeg heller streve med å legge på meg ekstra enn å streve med å få kiloene av. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er jeg helt enig i, Smeboe. Det er ikke bare å spise mer, for når du spiser til du blir så mett at du ikke greier å spise mer, og du må/bør spise mye mer slik at du legger på deg litt... Ja, det er jo ikke så lett! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er jeg helt enig i, Smeboe. Det er ikke bare å spise mer, for når du spiser til du blir så mett at du ikke greier å spise mer, og du må/bør spise mye mer slik at du legger på deg litt... Ja, det er jo ikke så lett! 8645347[/snapback] Det der er det så utrolig mange som har sagt før deg! For den store majoriteten av de som mener at de ikke legger på seg er det bare å spise mye mer javnt og trutt, hjelper ikke å spise mye i noen dager eller uker, du må ha kontinuitet og spise mye hele tiden. Har du ikke klart å legge på deg er det utrolig sannsynlig at du ikke prøvd hardt nok. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nå skal det sies at jeg aldri har prøvd veldig hardt, og ikke har tålmodighet eller selvkontroll nok til å noengang få gjennomført det. Jeg har en teori om at veien å gå for at jeg skal få en høyere fettprosent er kosttilskudd, men jeg har ikke noe lyst til å drive med det heller, så da får det være! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har en teori om at veien å gå for at jeg skal få en høyere fettprosent er kosttilskudd, men jeg har ikke noe lyst til å drive med det heller, så da får det være! 8645497[/snapback] Den teorien stemmer absolutt ikke. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 More pics, less talk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 More pics, less talk? 8645965[/snapback] Jepp. En annen mod hadde kanskje tatt en runde med saksen i denne tråden, men jeg velger heller å advare først. Mer OT fører til heftig sletting Edit: Det ble litt sletting allikevel gitt. Edit 2: Og hvis folk med høy IQ har lyst å møte sine elitistiske behov gjøres det på landsforsamlingene til Mensa og ikke på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 http://www.nlpbodybuilding.com/images/pulldown2.jpg Etterhvert blir ryggen din slik : http://www.ironbodies.com/Gallery/back2.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg