trøls Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takktakk. Det med tyngden går på at jeg ønsker å få bedre kondisjon og styrke i forhold til kroppsvekt. (Som har litt å gjøre med militær tjenestegjøring - synes ikke jeg har god nok margin til minstekravene per idag.) Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takktakk. Det med tyngden går på at jeg ønsker å få bedre kondisjon og styrke i forhold til kroppsvekt. (Som har litt å gjøre med militær tjenestegjøring - synes ikke jeg har god nok margin til minstekravene per idag.) 8626019[/snapback] Det er bare å løpe, løper du nok går vekten ned av seg selv Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Takktakk. Det med tyngden går på at jeg ønsker å få bedre kondisjon og styrke i forhold til kroppsvekt. (Som har litt å gjøre med militær tjenestegjøring - synes ikke jeg har god nok margin til minstekravene per idag.) 8626019[/snapback] Det er bare å løpe, løper du nok går vekten ned av seg selv 8626081[/snapback] Det er fanken _det_ tipset alle kostholdseksperter og helsefreaker burde gitt. Det enkle er faktisk ofte det beste! Kort og riktig! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det er bare å løpe, løper du nok går vekten ned av seg selv 8626081[/snapback] Men så var det å finne den gylne middelvei, da. Ikke noe kult å få en pinglete fotballoverkropp igjen heller. Det er ofte estetisk med litt mer volum enn det som er funksjonelt, synes jeg. Fikk tatt et bilde av fronten òg: Føler at jeg må fokusere mer på triceps og bryst fremover... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ser bra ut det, men bryst mangler litt volum. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Støttes. Resten ser glimrende ut, spør du meg! My two cents: Skrå benkpress. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Da blir det mer bryst og løping på meg fremover! Og du har helt rett, Poor Leno - jeg har vært altfor slapp på skrå benkpress. :/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har trent i kun to månder eller noe sånt. Tips til forbedringer eller hva jeg bør trene mer eller mindre? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tips til forbedringer eller hva jeg bør trene mer eller mindre? 8628493[/snapback] Det du trener lite må du trene mer og det du trener mye må du trene mindre. Sånn at du ender opp med å trene kroppen likt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tips til forbedringer eller hva jeg bør trene mer eller mindre? 8628493[/snapback] Det du trener lite må du trene mer og det du trener mye må du trene mindre. Sånn at du ender opp med å trene kroppen likt 8628513[/snapback] Joa, men sett ut i fra bildet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Joa, men sett ut i fra bildet 8628517[/snapback] Bildet endrer ikke mitt standpunkt. Evt så kan du få deg litt sol på kroppen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Tips til forbedringer eller hva jeg bør trene mer eller mindre? 8628493[/snapback] Det du trener lite må du trene mer og det du trener mye må du trene mindre. Sånn at du ender opp med å trene kroppen likt 8628513[/snapback] Spis mer MAT! MASSE MAT! hehe Endret 16. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Spis mer MAT! MASSE MAT! hehe Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har trent i kun to månder eller noe sånt. Tips til forbedringer eller hva jeg bør trene mer eller mindre? 8628493[/snapback] Tren alt mer, spis sunt og spis nok. Kom tilbake med nytt bilde om et år, da er det lettere å se.. Såvidt jeg kan se, ser det jevnt og fint ut så langt. Tren baseøvelser i starten, som knebøy, markløft, benkpress, nedtrekk. aporopos - har dere diskutert det som stod i Dagbladet (tror jeg) for noen uker siden at man det første året like gjerne kan ta bare ett sett per øvelse? Stemmer dette, eller er det bullsh**? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har trent i kun to månder eller noe sånt. Tips til forbedringer eller hva jeg bør trene mer eller mindre? 8628493[/snapback] Tren alt mer, spis sunt og spis nok. Kom tilbake med nytt bilde om et år, da er det lettere å se.. Såvidt jeg kan se, ser det jevnt og fint ut så langt. Tren baseøvelser i starten, som knebøy, markløft, benkpress, nedtrekk. aporopos - har dere diskutert det som stod i Dagbladet (tror jeg) for noen uker siden at man det første året like gjerne kan ta bare ett sett per øvelse? Stemmer dette, eller er det bullsh**? 8630369[/snapback] det samme sa en eg jobber med, "det første året trenger du bare å kjøre et sett, 8-12 reps", videre forklarte han at du fikk ikke mere muskelmasse det første året med flere enn et sett, troe han sa at du kunne max økning i muskelmasse i året er 10%, men for alt det eg vet kan det vere pisspreik. Tror ikke det gjør noe å trene flere sett. Han hadde lest det i VG. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Her er da meg. Vanskelig å flexe å ta bilder samtidig. Trent med vekter i overkant av 2 år. Veier nå -85kg. Deff for øyeblikket. Endret 21. juni 2007 av corcky Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Her er da meg. Vanskelig å flexe å ta bilder samtidig.Trent med vekter i overkant av 2 år. Veier nå -85kg. Deff for øyeblikket. 8641988[/snapback] Ser kjempebra ut det Store armer, store og runde skuldere og bred rygg. Men trapezius holder ikke mål, kanskje det bare er bildet, men ser veldig ut som du ikke har priortert trapezius i noen grad. Endret 18. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er nok for han ikke strammer de så mye. Ikke lett å stramme alle musklene samtidig, hvis han strammer de blir andre ikke så synlige, og så er det ikke lett og ta bilde samtidig. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 DNA: Trapezius kom ikke så godt frem på bildet, men du har nok uansett rett i at de ligger litt etter. Har kjørt hardt på trening nå i ett halvt år med fokus på baseøvelser og mye mat. Har ikke tellt kalorier, men har telt proteiner. Har passet på å få i meg 300g+ til dagen. Føler selv at fremgangen har blitt fordoblet det siste halve året. Mye mat og bedre treningsteknikk og bedre øvelser har bidratt til det. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Temmelig bra, corcky. Nok et bevis på at man ser best ut uten gaypack aka. sixpack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg