Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Bra bryst og mage. Burde kanskje jobbe litt mer med mage.

Hvis du har dårlig forbrenning så må du bare spise ekstra mye så legger du på deg litt.

7833215[/snapback]

Magen er jo dritbra da. Ikke det han burde jobbe med imo. Hvis han får litt mer volum generellt i de andre muskelgruppene blir det jo meget bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra bryst og mage. Burde kanskje jobbe litt mer med mage.

Hvis du har dårlig forbrenning så må du bare spise ekstra mye så legger du på deg litt.

7833215[/snapback]

Magen er jo dritbra da. Ikke det han burde jobbe med imo. Hvis han får litt mer volum generellt i de andre muskelgruppene blir det jo meget bra.

7833559[/snapback]

Skrev feil, mente bryst.

Lenke til kommentar

Tenker på der man sitter på kne og holder i tau som er festet i et aparat. For så å bøye seg fremover. Ser ut som slik de gjør i moskeer på en måte.

Henger på 12 blokker på det. Hver blokk er vel ca 5kg elns. Samt at det henger 1-2 blokker øverst før skalaen starter. Så 60-70kg elns :S

Den med å henge opp ned hørtes fristende ut ^^

Lenke til kommentar
Tenker på der man sitter på kne og holder i tau som er festet i et aparat. For så å bøye seg fremover. Ser ut som slik de gjør i moskeer på en måte.

7833867[/snapback]

Cable-crunches ja. Men før du vurderer drastiske tiltak, sørg for at du får til en del repetisjoner med strikt teknikk, og hvor du går helt tilbake. Skal vedde på at du sliter mer om du er veldig obs på teknikken og hvor langt du beveger deg. Dette gjelder for double crunch-maskiner, cable crunches og mye mer. Prøv en double crunch-maskin ("vaffeljern") med ryggen litt bøyd frem og mens du stopper 2 cm før du er helt tilbake, og så prøver du med ryggen rett og tar bevegelsen hele veien. Da merker du forskjell !

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Henger på 12 blokker på det. Hver blokk er vel ca 5kg elns. Samt at det henger 1-2 blokker øverst før skalaen starter. Så 60-70kg elns :S

Den med å henge opp ned hørtes fristende ut ^^

7833867[/snapback]

Gå ned i vekt og prøv og bruk magen mer da blir det tyngere og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg krever bilde av Kengdal, Wh1te og LarsP snart. Å Wh1te's rygg fikk skryt av en halvpro, å slikt må vel dokumenteres  :)

7851891[/snapback]

Jeg hadde nok gjort skam på tråden tenker jeg. Grunnen til at jeg skryt var nok fordi han ikke hadde forventet det av en tynn pjokk som meg. Men hvem vet, kanskje jeg poster et bilde etterhvert. Nå er jeg først og fremst kondisgutt og løfter nesten ikke vekter - men spiser som en vektløfter, det gjør jeg :p

Kroppen min i tall kan dere likevel få:

79 kg totalt

40 kg muskler

10 kg fett

Det morsomme er at armene mine veier like mye. Nå har jeg ikke skjemaet mitt foran meg, men mener det var 4,98 kg per arm. Strikkepinner.

Lenke til kommentar

Hehe, wh1te er det vår alles kjære Inbody som har stått for målingene?

Er det noen mulighet for å få testet seg selv på slikt profesjonelt utstyr uten å betale de 500.000 (eller noe) for å få den hjem i stuen?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg krever bilde av Kengdal, Wh1te og LarsP snart. Å Wh1te's rygg fikk skryt av en halvpro, å slikt må vel dokumenteres  :)

7851891[/snapback]

Skal se om jeg får tatt en bilde litt nærmere sommerformen, nå er kroppen dvask og halfeit så det er ikke så mye å legge ut på nettet :)

Lenke til kommentar
For noe tull, jo større jo bedre! Ruter er for metroseksuelle  :p

7876993[/snapback]

haha, tviler på at jeg kommer til å ha ruter på sommerformen min :p

men det er låv å håpe.

@ Compsognathus

Bra form, meget fin ramme. Ser ut som du kan få bra "vinger".

Spis mye mat å tren mye basis øvelser blir dette riktig bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...