Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter (flest) vil vel helst ha det så tynt og markert som mulig, og ikke massive muskelklumper. Det finnes selvfølgelig som alltid unntak, både de som liker strongman-kropper og de som liker kosebamser med fettprosent over 30 :)

8613963[/snapback]

Så da er det bare å slutte å trene med vekter og heller starte med løping? :p

8613999[/snapback]

Tja. Jeg vet ikke om jeg ville latt meg påvirke :) Man gjør det man vil selv... Synd for de om de ikke synes tydelige muskler er pent. Det finnes alltid de som gjør det også. Innerst inne er nok alle litt imponert også. Kanskje litt skremt.

Lenke til kommentar

Det er din kropp.. . . DIN kropp.

Hva jenter synes er fint skal ikke bety no så lenge du synes det er fint.

F.eks hvis du får bedre selvtillit med større ben da drar du jo damer med selvtilliten ;)

Mr. Olsen: Hvis jeg var deg ville jeg beynt å trene ben, knebøy osv.

Da ville du fått mye større Rectus Femoris (Quads). Det er det eneste som mangler :)

Litt bedre Vastus Medialis (Quads) (indre "dråpen") hadde heller ikke gjort noe.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Beina til fotballspilleren så bra ut. Dere som har lagt ut bilde, hvorfor ser man kun muskelen på siden av låret? Ikke for å være frekk, men emm ser det litt snodig ut :)

8614230[/snapback]

Det er vel den man lettest kan stramme med bena strake. litt lyssetting er også avgjørende.

Lenke til kommentar
Mr. Olsen: Hvis jeg var deg ville jeg beynt å trene ben, knebøy osv.

Da ville du fått mye større Rectus Femoris (Quads). Det er det eneste som mangler :)

8614190[/snapback]

Enig. Ellers ser det veldig bra ut.

8614257[/snapback]

Jeg trener ikke for å se bra ut...

Jeg trener for å hevde meg i sykkeltoppen i 15-16 årsklassen. Nå er jeg syk, og det ser mørkt ut for Østfold 2-dagers.

Lenke til kommentar
Beina til fotballspilleren så bra ut. Dere som har lagt ut bilde, hvorfor ser man kun muskelen på siden av låret? Ikke for å være frekk, men emm ser det litt snodig ut :)

8614230[/snapback]

Det er sykkelmuskler, + litt mangel på rett stramming. Jeg får f.eks ikek til å stramma legge noe spesielt, men på sykkelen, da er det markerte da...

Lenke til kommentar
Hvilke muskler er nødvendige for "The Flag", og hvilke øvelser bør jeg bruke? Det der må jo bli målet mitt med livet! :p

8614337[/snapback]

Det går noe sinsykt utover nederste del av ryggen, og hele siden nedover.

Etter 4-5 sekunder føles det ut som hele ryggen min kommer til å knekke i to. Du burde trene rygg generelt, og statisk stykre både i mage og rygg da.

Jeg henger ofte i bom og trener statisk da. Løfter opp armene og står rett ut noen sekunder før jeg går ned igjen.

Så er bare å trene masse rygg og mage.

Er sinsykt kult å gå i byen og bare finne en stolpe og stå rett ut noen sek. før du går ned igjen og later som ingenting:P

Endret av conzeed
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det er din kropp.. . . DIN kropp.

Hva jenter synes er fint skal ikke bety no så lenge du synes det er fint.

F.eks hvis du får bedre selvtillit med større ben da drar du jo damer med selvtilliten ;)

Så du tror jeg bryr meg om det? Målet i første omgang er å komme meg opp på 77-78kg om morgenen med den fettprosenten jeg har i dag. Har nå en morgenvekt på ca. 73kg og er vel egentlig ganske rippa. Vektoppgangen har vært ganske laber de siste månedene, men matlysta er på vei tilbake nå :D

tenkte je skulle legge ut et bildre hvor jeg står i 'the flag'

sto der i 8 sek :p

grei nok rygg?

Vet jeg må trene mer for å få bedre synlige muskler.

8614275[/snapback]

Det der er heftig :D Skal prøve en gang jeg har sjansen, men det er vel ganske tvilsomt at jeg får det til i begynnelsen ...

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Hvilke muskler er nødvendige for "The Flag", og hvilke øvelser bør jeg bruke? Det der må jo bli målet mitt med livet! :p

8614337[/snapback]

Det går noe sinsykt utover nederste del av ryggen, og hele siden nedover.

Etter 4-5 sekunder føles det ut som hele ryggen min kommer til å knekke i to. Du burde trene rygg generelt, og statisk stykre både i mage og rygg da.

Jeg henger ofte i bom og trener statisk da. Løfter opp armene og står rett ut noen sekunder før jeg går ned igjen.

Så er bare å trene masse rygg og mage.

8614383[/snapback]

Takk så mye for tips! *Duly Noted*

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du trent rygg og mage osv?

8614484[/snapback]

Jeg har trent i to år ca, men har alltid holdt på med tung fysisk aktivitet da. Har tjent masse på det.

Men ca to år hard trening. Ofte jeg brekker meg, og faktisk kaster opp når jeg trener statisk og dynamisk rygg og spesielt mage. Skal man trene, så skal man trene. Presser meg som oftes for langt. Men får noe igjen for det og da ;)

Endret av conzeed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...