Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Kengdal: Massivt, må jeg si. Fint å se at noen prioriterer beina også. Men det ser litt usymmetrisk ut, uten at jeg er i nærheten av en ekspert. Det er kanskje bare bildekvaliteten som lurer meg? Kanskje et bilde fra siden vil forklare. Uansett, godt jobba!

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er sikkert bare lyset. Det var ikke symmetrien mellom venstre og høyre lår jeg tenkte på, men heller de formene vi ser tydelig på siden mens vi ikke ser noe annet. Men det er nok som sagt lyset som lurer. Hva med en egen tråd for bein? Jeg stiller nok litt sterkere der enn i denne :!: Får tross alt litt trening av å hoppe opp trappene til 5. etasje med alle mine kilo å bære på. Har presset 240kg med tre reps en gang for noen måneder siden.

Lenke til kommentar
Da går jeg mot strømmen og legger ut et crapy beinbilde :)

8609883[/snapback]

Knallbra lår, du må ha gjort mye tunge knebøy :)

 

De må være helt rå med lav fettprosent.

 

 

Hva måler de?

 

 

Ja, jeg vet det er overkropp tråd men. .. Synes trådstarter burde gjøre om emnetitten så vi slipper å lage en underkroppstråd som ingen tørr å poste i.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Da går jeg mot strømmen og legger ut et crapy beinbilde :)

8609883[/snapback]

Knallbra lår, du må ha gjort mye tunge knebøy :)

 

De må være helt rå med lav fettprosent.

 

 

Hva måler de?

 

 

Ja, jeg vet det er overkropp tråd men. .. Synes trådstarter burde gjøre om emnetitten så vi slipper å lage en underkroppstråd som ingen tørr å poste i.

8610357[/snapback]

Tung knebøy skal ha æren for de ja. ;)

Jobber nå mot å få lavere fett%, så i løpet av sommeren håper jeg at det kommer frem litt cuts. De måler ca 60 cm.

Lenke til kommentar
Da går jeg mot strømmen og legger ut et crapy beinbilde :)

8609883[/snapback]

Vanvittig bra utside, som hyrlen sier. Nå er jeg missunnelig.

 

 

Det var ikke symmetrien mellom venstre og høyre lår jeg tenkte på, men heller de formene vi ser tydelig på siden mens vi ikke ser noe annet.

8610115[/snapback]

"Harmoni"

 

 

Har presset 240kg med tre reps en gang for noen måneder siden.

8610115[/snapback]

Hva snakker vi her? Beinpress? :)
Lenke til kommentar

Beinpress ja, stemmer det. Med maskin. Horisontalt press. Det er vel en kabelmaskin om jeg ikke tar feil. Skal prøve å finne et bilde av en lignende maskin! Om 240kg er mye vet jeg ikke, men flere kamerater testet og de slet med 170-180kg. Klarer jeg å miste noen kilo fett så blir jeg spretten :)

 

edit:

 

Fant ikke skikkelig blide, men jeg fant bilde av det det ikke er. Den har ikke frie vekter, men lodd på 10 eller 20kg. Man sitter ganske flatt med småskrå rygg og skyver setet bakover ved å presse beina mot en stasjonær plate. Minner mer om en rehabiliteringsmaskin enn styrketrening.

 

beinpress1.jpg

 

 

DNA: Det går ikke an å gå "ned" med den typen maskin, men jeg gikk så langt inn som bøyen i knærne tillot meg før jeg presset ut igjen. Og ja, det var veldig hardt. Følte for å brøle i det jeg tok det siste presset.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

På studio mitt har jeg verdens verste benpress har jeg. På presse meg selv istedet. Blir nesten som hacksquat, men i benpress bevegelse og at den ikke er lite skrå.

 

Har veldig lyst på å trene med vanlig hvor du presser en plate med vekter oppå istedet, men neida sefølgelig må de ha sitt dritt hightec utstyr.

 

Gleder meg til jeg har gått ut 1års tiden, da blir det helt klart studio skifte, med ordentlig benpress + hacksquat + ordentlig sittende tåhev + tyngere manualer.

 

Nei, Nimi kan brenne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...