Zethyr Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Zethyr, synes du ikke lav fettprosent er fint? 8599145[/snapback] Alt med forbehold. En veldeffet fitness-utøver kan se bra ut, men jødene i konsentrasjonsleirene under 2. VK så ikke bra ut. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Vil tro kameravinklingen, poseringen og ikke minst lyset har endel å si. Er nok ikke så tynn som dere vil ha det til, ellers takk for kommentarer Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 nå som det nærmer seg sommer..Man ser iallfall litt.. 8598505[/snapback] Er nok ikke så tynn som dere vil ha det til, 8599896[/snapback] Jeg beklager på det dypeste om jeg tar feil nå, men om du planlegger å ta av enda en kilo så blir jeg bekymret for at du har et meget usunt forhold til din egen kropp. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Vil tro kameravinklingen, poseringen og ikke minst lyset har endel å si. Er nok ikke så tynn som dere vil ha det til, ellers takk for kommentarer 8599896[/snapback] Jo, du er alt for tynn. Legg på deg litt masse og fett. Edit: SKrev jævla feil IGJEN. Endret 13. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) nå som det nærmer seg sommer..Man ser iallfall litt.. 8598505[/snapback] Er nok ikke så tynn som dere vil ha det til, 8599896[/snapback] Jeg beklager på det dypeste om jeg tar feil nå, men om du planlegger å ta av enda en kilo så blir jeg bekymret for at du har et meget usunt forhold til din egen kropp. 8599899[/snapback] Hehe, nei hadde ikke akkurat planer om det men det jeg vil fram til er at jeg ikke er så nesten sykelig tynn som det virker som du synes. Aight? DNA: Hva er forskjellen på masse og muskler? Endret 13. mai 2007 av madgringo Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Du er tynn, men mangler masse. Greit å ha lav fettprosent om underlaget er der, noe som mangler i ditt tilfelle. Mitt forslag for deg er å bulke litt. Jeg ser som en selvfølge at du begynner med kosttilskudd som proteinpulver Dessuten kan du få deg litt farge. Da blir du straks mer definert og dessuten mer attraktiv. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) DNA: Hva er forskjellen på masse og muskler? 8599907[/snapback] Meg og mine skrivefeil, du må ha meg undskyldt Jeg ser som en selvfølge at du begynner med kosttilskudd som proteinpulver 8599910[/snapback] Hva har proteinpulver med saken å gjøre? Gi meg en god grund til at du nevner et kosttilskudd i et øyeblikk som dette. Han skal spise MAT Endret 13. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Tok et bilde for å se om jeg hadde noe til V-form (ja, jeg vet jeg må ta sol snart...) 8598813[/snapback] Føler at jeg sier det samme til mange, men du har et bra grunnlag. V'en blir veldig bra etter hvert tror jeg. Nå kommer jo snart sommeren uansett, så da slipper du å betale for sol. Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Vel, der har vi meg. Ikke stort å skryte av utseendemessig, men den kroppen har drevet med tungt fysisk arbeid i 5 år nå så den tåler en del:) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Vel, der har vi meg. Ikke stort å skryte av utseendemessig, men den kroppen har drevet med tungt fysisk arbeid i 5 år nå så den tåler en del:) 8600733[/snapback] Da er det vel bare å spinne rundt på sykkelen du har kjøpt, så blir det vel saker Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Vel, der har vi meg. Ikke stort å skryte av utseendemessig, men den kroppen har drevet med tungt fysisk arbeid i 5 år nå så den tåler en del:) 8600733[/snapback] Da er det vel bare å spinne rundt på sykkelen du har kjøpt, så blir det vel saker 8600752[/snapback] Det får vi håpe=) Men jeg forstår ikke helt dette med fettprosent? Hvorfor er det så flott å ha lav fettprosent? Jeg ser bare positive ting i at jeg er litt stor og tung. Veldig praktisk, faktisk (oi, rim) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Det får vi håpe=) Men jeg forstår ikke helt dette med fettprosent? Hvorfor er det så flott å ha lav fettprosent? Jeg ser bare positive ting i at jeg er litt stor og tung. Veldig praktisk, faktisk (oi, rim) 8600810[/snapback] I så fall ser ikke jeg poenget heller. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Litt fett på kroppen har aldri skadet, eyh? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg ser som en selvfølge at du begynner med kosttilskudd som proteinpulver 8599910[/snapback] Hva har proteinpulver med saken å gjøre? Gi meg en god grund til at du nevner et kosttilskudd i et øyeblikk som dette. Han skal spise MAT 8599914[/snapback] Jeg er forutatt at han kanskje trener og kjører på. Nå er det kanskje litt sent å bulke før sommern, så da kan han heller kjøre hardere treningsprogram og øke muskelmassen. Skal han øke muskelmassen sin MÅ han ha et skikkelig proteinpulver med forskjellige proteiner i seg. Da vil han legge på seg muskler, samtidig som han holder lav fettprosent. Dessuten er han ikke sykelig tynn her, han har lite fett og det er bra. Å spise masse mat er helt grei. Spesielt om han skal bulke Jeg er dog helt enig at kosthold er viktig og et sundt kosthold ennå viktigere. Trener han ikke og ikke ønsker å legge på seg muskelmasse er kanskje proteinpulver bortkastet, men skal han ha muskelmasse..... Lenke til kommentar
Mez Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Tar sjansen på å legge ut 2 bilder her, så godt som utrent. Er det no potensiale tro? Edit: aner heller ikke hvordan man skal posere da men Endret 22. mai 2007 av Mez Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Min taktikk er å bare spise sunn mat og trene. Og da spiser jeg enorme mengder sunn mat også, derfor er jeg stor. Men da vet jeg hvertfall er kroppen fungerer skikkelig selv om den ikke ser tip-top ut=) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Skal han øke muskelmassen sin MÅ han ha et skikkelig proteinpulver med forskjellige proteiner i seg. Da vil han legge på seg muskler, samtidig som han holder lav fettprosent. Det funker helt utmerket å legge på seg muskler samtidig som man holder fettprosenten lav uten proteinpulver. Har selv lagt på meg ca. 10kg siden august i fjor uten noe som helst slags kosttilskudd og fettprosenten er så lav at det er ganske unødvendig med noen deff. Eneste jeg gjorde var å spise masse sunn mat og holdt meg unna brus og godteri. Har nå kjøpt meg en dunk med proteiner, men vil ikke akkurat si det har vært noen vidundermedisin. Kunne fint klart meg uten. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Så enig så enig... Grunnen til at jeg skaffer meg en dunk med proteinpulver nå er for å få i meg noe etter treningen. Tar for lang tid før jeg kommer meg hjem og spist ...' Mez: Det er bare å trene det! Du har faktisk litt V-shape ifra før =) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Skal han øke muskelmassen sin MÅ han ha et skikkelig proteinpulver med forskjellige proteiner i seg. Da vil han legge på seg muskler, samtidig som han holder lav fettprosent. Det funker helt utmerket å legge på seg muskler samtidig som man holder fettprosenten lav uten proteinpulver. Har selv lagt på meg ca. 10kg siden august i fjor uten noe som helst slags kosttilskudd og fettprosenten er så lav at det er ganske unødvendig med noen deff. Eneste jeg gjorde var å spise masse sunn mat og holdt meg unna brus og godteri. Har nå kjøpt meg en dunk med proteiner, men vil ikke akkurat si det har vært noen vidundermedisin. Kunne fint klart meg uten. 8600924[/snapback] Du har lagt på deg 10 kg muskler på 9 mnder? Spist morsomme piller da? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg har lagt på meg 8-9kg på 6-7 mnd, mesteparten muskler, men noe er nok også vann. Tror også jeg har fått lavere fettprosent, noe man kan se godt på magen. Det kan jo selvfølgelig være en illusjon, siden jeg har fått mer "kjøtt", og det uten proteinpulver eller piller. Har da på en annen side holdt meg langt unna sukkerprodukter som godteri og til og med juice, og starta å drikke masse melk, så det er nok ikke umulig. Har også trent hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg